DitteSchouNielsen

Den eneste ene <3 Troels & Ditte Sneak peak fra photoshot :)

1,747 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Søde Ditte, hvor er det ærgerligt at jeg var 6 sider bagud!!

Først og fremmest sender jeg mine varmeste tanker til dig og din familie :bearhug: håber I kommer igennem denne tid..

Dernæst en tak til de 4 søde BK-piger - hvor er det rørende :heart: :heart:

Ang dit headpiece - det er utrolig fint og jeg er faktisk vild med begge opsætninger :cheerleader3:

Pøj pøj med samtalen :balloons:

Uhh 6 sider :blink: der sker lidt i min tråd, godt og skidt.

Tusind tak for dine varme tanker :)

Ja det er bare sp sødt af tøserne, er virkelig rørt over det.

Tak for rosen af mit headpiece og de to opsætninger :) jeg er såå glad for mit headpiece, kan ikke vente til jeg skal have det på igen... Men puha hvor Lena's nyeste kreation også bare smuk, skulle man købe en til :fløjt:

Haha, lidt det samme som man også godt kunne tænke sig en ekstra kjole, ekstra sko osv osv osv :fløjt:

Ja man kunne bare blive ved :)

0

Del dette indlæg

Har du nu mistet endnu en til den onde sygdom, søde Ditte?

Ih det gør mig så ondt! Håber du tilgengæld får jobbet, som jeg kan læse om på din tråd. Det fortjener du virkelig!

Hvor er jeg bare glad for at de dejlige tøser her fra BK kunne gøre tilværelsen lidt bedre for dig. Det er da bare for sødt med de smukke blomster! :loveshower:

Kæmpe kram og varme tanker :bearhug:

Ja desværre tabte min faster også kampen :( hun blev begravet idag, så det har ikke været nogen sjov dag. Nu har den møg sygdom også bare at holde sig langt langt væk.

Ja det var virkelig sødt af tøserne at sende blomster :)

Håber virkelig også at jeg får jobbet xxxx

Åhh hvor jeg dog synes der er laaaang tid til på mandag, hvor jeg får svar.

Tak for kram og varme tanker

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sender stadigvæk tanker din vej. Hvordan er din fornemmelse af samtalen? Var det i dag, I skulle sige farvel til din faster? (jeg har eksamenshjerne, så alt der ikke er eksamen roder sammen) Håber og tror, der er en masse gode ting i vente til jer :)

Redigeret af sommer2012
0

Del dette indlæg

Kære Ditte - jeg håber, at I fik sagt godt farvel til din faster, og nu kan se frem mod lysere tider.

Tak søde :)

Jo vi fik sagt pænt farvel og på gensyn til min faster... Uhh det var hårdt :( men det var en rigtig smuk dag og præstens ord om hende var gode.

0

Del dette indlæg

Sender stadigvæk tanker din vej. Hvordan er din fornemmelse af samtalen? Var det i dag, I skulle sige farvel til din faster? (jeg har eksamenshjerne, så alt der ikke er eksamen roder sammen) Håber og tror, der er en masse gode ting i vente til jer :)

Tak søde Gry.

Tja jeg ved det ikke rigtig.. jeg synes egentlig at det gik godt nok, men der er et eller andet (og kan ikke sætte fingeren på lige hvad det er) der gør mig i tvivl. Men hvis det følger statistikken, så er jobbet mit :)

Ja det var i dag min faster skulle begraves :( Det var en hård, men smuk dag og vejret har jo også bare været skønt og passede så godt til min faster og til præstens tale om hende. Min faster elskede solen og hvis hun kunne vælge, skulle det være sommer hele året.

Håber også at der venter os mange gode oplevelser og år.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har du nu mistet endnu en til den onde sygdom, søde Ditte?

Ih det gør mig så ondt! Håber du tilgengæld får jobbet, som jeg kan læse om på din tråd. Det fortjener du virkelig!

Hvor er jeg bare glad for at de dejlige tøser her fra BK kunne gøre tilværelsen lidt bedre for dig. Det er da bare for sødt med de smukke blomster! :loveshower:

Kæmpe kram og varme tanker :bearhug:

Ja desværre tabte min faster også kampen :( hun blev begravet idag, så det har ikke været nogen sjov dag. Nu har den møg sygdom også bare at holde sig langt langt væk.

Ja det var virkelig sødt af tøserne at sende blomster :)

Håber virkelig også at jeg får jobbet xxxx

Åhh hvor jeg dog synes der er laaaang tid til på mandag, hvor jeg får svar.

Tak for kram og varme tanker

Det må den også gøre søde. I har vist fået jeres portion af kræft i familien! Puha...

Jeg krydser fingre og tæer helt indtil på mandag!!! :blink:

Tak søde Lene Maj, håber det hjælper :)

0

Del dette indlæg

Tja jeg ved det ikke rigtig.. jeg synes egentlig at det gik godt nok, men der er et eller andet (og kan ikke sætte fingeren på lige hvad det er) der gør mig i tvivl. Men hvis det følger statistikken, så er jobbet mit :)

Ja det var i dag min faster skulle begraves :( Det var en hård, men smuk dag og vejret har jo også bare været skønt og passede så godt til min faster og til præstens tale om hende. Min faster elskede solen og hvis hun kunne vælge, skulle det være sommer hele året.

Det lyder som en hård dag som trods alt også har været den bedste den kunne blive under omstændighederne. Uh, det er altså svært med sådan nogle mavefornemmelser og jobsamtaler - håber den lille tvivl i maven tager fejl. Og ellers så er jeg sikker på, at der nok skal komme en samtale igen :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Det lyder som en hård dag som trods alt også har været den bedste den kunne blive under omstændighederne. Uh, det er altså svært med sådan nogle mavefornemmelser og jobsamtaler - håber den lille tvivl i maven tager fejl. Og ellers så er jeg sikker på, at der nok skal komme en samtale igen :thumbsupsmileyanim:

Ja med de omstændigheder, kunne dagen ikke have været bedre.

Jeg håber håber håber virkelig at mandag bliver en rigtig GOD dag :)

1

Del dette indlæg

Jo vi fik sagt pænt farvel og på gensyn til min faster... Uhh det var hårdt :( men det var en rigtig smuk dag og præstens ord om hende var gode.

Ja, det er bare ikke spor nemt, sådan en dag. Men sådan en lettelse bagefter - det følte jeg i hvert fald selv efter min fars begravelse sidste år. Og det betyder virkelig meget, at præsten har formået at "fange essensen" af ens kære, der er gået bort, så deres prædiken bliver personlig, og man på den måde kan få sagt godt farvel.

Arj, altså, det er ikke nemt :boohoo:

Masser af tanker herfra mig og mit lommetørklæde! :loveflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, det er bare ikke spor nemt, sådan en dag. Men sådan en lettelse bagefter - det følte jeg i hvert fald selv efter min fars begravelse sidste år. Og det betyder virkelig meget, at præsten har formået at "fange essensen" af ens kære, der er gået bort, så deres prædiken bliver personlig, og man på den måde kan få sagt godt farvel.

Arj, altså, det er ikke nemt :boohoo:

Masser af tanker herfra mig og mit lommetørklæde! :loveflag:

Tak søde :)

Nej det er ikke nemt, men ja som du siger, en lettelse bagefter.

0

Del dette indlæg

Flot tråd :D..

Er helt vild med din opsætning af hår. Mht til knolden, kan du ikke bruge vildt mange hårnåle? jeg snakkede med en stylist og hun sagde at når man sat brudehår brugte hun i hvert fald 100 hårnåle. Jeg måbede helt. haha. For jeg synes det var mange, men hun sagde at det var det bedste..

Det er så ærgeligt, jeg kan ikke se alle dine billeder :( . var især ærgelig over jeg ikke kan se dine bordkort invitationer og takkekort :(. men heldigvis ku jeg se kjolen :cheerleader3: som bare er SÅ flot.

0

Del dette indlæg

Flot tråd :D..

Er helt vild med din opsætning af hår. Mht til knolden, kan du ikke bruge vildt mange hårnåle? jeg snakkede med en stylist og hun sagde at når man sat brudehår brugte hun i hvert fald 100 hårnåle. Jeg måbede helt. haha. For jeg synes det var mange, men hun sagde at det var det bedste..

Det er så ærgeligt, jeg kan ikke se alle dine billeder :( . var især ærgelig over jeg ikke kan se dine bordkort invitationer og takkekort :(. men heldigvis ku jeg se kjolen :cheerleader3: som bare er SÅ flot.

Tak skal du have :)

Ihh øv altså, jeg kan se det er de billeder jeg har taget med telefonen, der er forsvundet :( og dem har jeg jo slettet igen efter jeg har lagt dem i min tråd.... Øv øv hmm jeg må se om jeg kan få rettet op på min tråd igen, så du kan se hvad jeg skriver om

Redigeret af DitteSchouNielsen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tænkte du lige skulle have sådan et, bare fordi :kiss:

free-hugs.jpg

Åhh tusind tak skal I have tøser, hvor er det bare super sødt af jer :hug:

Ud over alle de bryllupsting der sker i øjeblikket, så arbejder jeg på at få rettet op på min skræntende tråd :( Alle de billeder jeg har taget med mobil og lagt her ind er forsvundet igen :boohoo: og jeg har desværre slettet dem efterhånden som jeg har lagt dem ind... men alt jeg kan genskabe og tage nye billeder af kæmper jeg med lige nu.

og så snart jeg er færdig med det, har jeg bare SÅÅÅÅ meget at fortælle, stort og småt :biggrin:

Redigeret af DitteSchouNielsen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå, det er efterhånden ved at være noget tid siden jeg har opdateret her.

Desværre fik jeg ikke jobbet :( men hende fra OW Bunker havde dog spurgt Annette fra Adecco, om hun måtte ringe til Annette og spørge om jeg stadig var ledig, hvis der skulle komme en anden stilling der ude. Det er da bedre end bare et nej.

og fra på mandag bliver der lidt mindre tid til bryllupsplanlægningen og BK. Jeg skal starte i job med løntilskud hos Jobcenter Centrum Aalborg, hvor jeg skal være i 4 måneder, desværre kan der ikke blive tale om noget efterfølgende, hvis jeg nu kunne lide jobbet.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer