dorte s.

Mormor..

572 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Trekantet ring

.. Jeg vil da lige slå et slag for en trekantet ring. Det er gået op for mig at flere ikke er blevet præsenteret for fordelene ved tre- og firkantede ringe.
Min forlovelsesring er trekantet fordi: den har en stor diamant og en trekantet ring drejer ikke så meget rundt om fingeren som runde ringe, jeg har pølse fingre og ved at have en trekantet ring kan jeg have en ring der kan "snoes"/drejes af og som sidder godt. Og så er den lidt speciel... Dejligt.

Firkantede ringe drejer heller ikke så meget.

post-59524-0-42610500-1383827712_thumb.j
Synes den her er så fin..

Edited by dorte s.
0

Annonce ♥

Trekantet ring

.. Jeg vil da lige slå et slag for en trekantet ring. Det er gået op for mig at flere ikke er blevet præsenteret for fordelene ved tre- og firkantede ringe.

Min forlovelsesring er trekantet fordi: den har en stor diamant og en trekantet ring drejer ikke så meget rundt om fingeren som runde ringe, jeg har pølse fingre og ved at have en trekantet ring kan jeg have en ring der kan "snoes"/drejes af og som sidder godt. Og så er den lidt speciel... Dejligt. Firkantede ringe drejer heller ikke så meget.

Flot!

0

Trekantet ring

Min forlovelsesring er trekantet fordi: den har en stor diamant og en trekantet ring drejer ikke så meget rundt om fingeren som runde ringe, jeg har pølse fingre og ved at have en trekantet ring kan jeg have en ring der kan "snoes"/drejes af og som sidder godt. Og så er den lidt speciel... Dejligt. Firkantede ringe drejer heller ikke så meget.

Det er bare super med den ide med de trekantede ringe. Kendte dem ikke før jeg så du skrev i anden tråd om dem.

Jeg forholder mig dog skeptisk til den firkantede.. Er den mon ikke generende at have på? :)

0

Annonce ♥

Trekantet ring

Det er bare super med den ide med de trekantede ringe. Kendte dem ikke før jeg så du skrev i anden tråd om dem.

Jeg forholder mig dog skeptisk til den firkantede.. Er den mon ikke generende at have på? :)

Jeg bryder mig ikke om firkantede ringe. Synes, de fylder for meget mellem fingrene.

Jeg er heller ikke pjattet med en firkantet ring til mine pølsefingre, men må sige da jeg prøvede en med en ret stor safir i, ville jeg gerne have beholdt den på :lol:

Den trekantede virke derimod ret smart. Tror, jeg må prøve at have sådan en på.

Ja prøv det lige! man mærker slet næsten ikke at man har noget på. Og er der en ædelsten på bliver den fremhævet så fint der på spidsen :)
0

Annonce ♥

Skilsmisse i familien

Åh altså... vores aller nærmeste skal skilles! Og de er lige blevet gift :boohoo:

:boohoo: :boohoo: :boohoo: :boohoo: :boohoo: :boohoo:

Åh vi er bare så ked af det, og det lægger i hvert fald en dæmper på vores tanker om at holde bryllup!

Åh det er så sørgeligt og der er så mange der bliver kede af det (børn og familie).

Så lige nu tror jeg at vi lægger os i dvale og hygger os med vores nye dansedille.

:hug:

Edited by dorte s.
0

Hov for søren, - jeg fik på skurkagtigste vis overset du havde fødselsdag; forsinket, kærligt tillykke!!

Trist med skilsmissen - men godt hvis I kan lune jer ved hinanden. Det er altså hårdt arbejde, det der "kærlighed" og "parforhold" og det er trist når nogen må give op :(

0

Skilsmisse i familien

Åh altså... vores aller nærmeste skal skilles! Og de er lige blevet gift :boohoo: Det var faktisk hendes buket jeg greb dagen før, H2b friede første gang.

:boohoo: :boohoo: :boohoo: :boohoo: :boohoo: :boohoo:

Åh vi er bare så ked af det, og det lægger i hvert fald en dæmper på vores tanker om at holde bryllup!

Åh det er så sørgeligt og der er så mange der bliver kede af det (børn og familie).

Så lige nu tror jeg at vi lægger os i dvale og hygger os med vores nye dansedille.

Øv altså. Det er så forfærdeligt at være tæt på nogen som skal skilles og specielt efter kort tid. Jeg kan sagtens forstå det er svært at være happy happy nu skal vi giftes, når man tænker på deres noget mindre lykkelige situation.

Eneste råd er dans jer igennem så jeres lykke består og får lov at blomstre alligevel :heart:

0

Annonce ♥