dorte s.

Mormor..

572 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Min tråd er reparare...ehm..til at komme ind i igen :wink::lol:

Og tillykke med din lille fine 6-pence :) Det er helt nostalgisk at se når man - som jeg - i 80'erne var au pair i London og rent faktisk betalte i £ og pence :rolleyes:

Tror en pakke smøges kostede 2,40 :happy:

0

ih ... Må have været så fedt at bo i London. Jeg elsker den by.

Nå men nu har jeg dælme da også været på rejnfan-rov...
Ej altså naturen rummer så mange smukke blomster.

Og nu er de hængt til tørre sammen med lavendel-duskene. Så vil tiden vise om de duer til noget. Jeg synes det ser vildt hyggeligt ud at have de der duske hængende i udestuen.
Og spisebordet bugner af hybenroseblade og hybenroseknopper. Mht til knopperne har jeg tænkt på, om jeg måske kan bruge dem til at komme i bordkortflasker eller i nogle af de mange sylteglas jeg har samlet sammen. Jeg synes de er så søde og dekorative - knopperne altså :happy:

post-59524-0-81811700-1377519778_thumb.j

Edited by dorte s.
0

Annonce ♥

Jeg har så først lige set hele din tråd i dag, så her kommer nok en lang smøre:

Nej, du er ikke alene! Jeg kan genkende SÅ mange ting om mig selv i din beretning at det er helt uhygge ligt. Jeg haaaaader opmærksomhed og skal under ingen omstændigheder giftes i en kirke, slæb er mit store mareridt, og jeg var faktisk helst fri for at fejre begivenheden, men det er der ingen chance for sker..

Så derfor... Forsøger jeg at glæde mig over mængden af ting jeg kan lave selv. Det er jeg nemlig god til. ;)

Jeg ser en ordentlig bunke af fede ideer herinde, og din mormor fest bliver da for overdrevet cool!

Mht håret valgte jeg at blive plysset meget få dage efter forlovelsen, tror ikke rigtig jeg kunne klare presset...

lækker bamse hund I har fået!

Jeg er ret nærig mht. festen og sådan, men omvendt vil jeg gerne give kæresten den glæde at se mig i en brudekjole, da han inderst inde gerne vil have det, men er for sød og dejlig en mand til at kræve det, da han ved hvordan jeg har det med opmærksomhed. Bare jeg har kjole på, siger han det er fint, men jeg ødelægger så meget glæde for ham, at fint ikke er godt nok længere...

Vi har en god ven i KBH som kører cykeltaxi, hjemmegjort, rickshaw-agtig og meget fin, og den har han tilbudt at pynte og køre os rundt i, så ja, vi har lidt til fælles her ;)

Den største forskel er nok at jeg totalt mangler organisatorgenet.. Og at jeg stadig er ved at vænne mig til tanken om at for at alt det her kan løbe stablen, så skal jeg være centrum til en fest og jeg skal endda selv afholde den :/

Jeg top glæder mig dog til at høre mere om mormor fest! Super fedt koncept!

0

Jeg synes HELT sikkert du skal holde buketten i ægte blomster! Stof er "nydeligt", men afgjort anti-mormor :wink:

Men jeg synes så til gengæld det kunne være smukt at sætte nogle fede, store roser ind mellem de vilde blomster til lige din brudebuket :rolleyes::iloveyou:

0

Annonce ♥

Jeg er faktisk helt enig!!! Og kunne godt mærke det, da jeg skrev det :) Ville bare være fedt at lave stoftbuketten i god tid - men det er mit største argument... SÅ den vinder altså ikke... Og jeg er sgutte så kreativ, så den vil garanteret heller ikke blive særlig flot :o

0

Nej, du er ikke alene! Jeg kan genkende SÅ mange ting om mig selv i din beretning at det er helt uhygge ligt. Jeg haaaaader opmærksomhed og skal under ingen omstændigheder giftes i en kirke, slæb er mit store mareridt, og jeg var faktisk helst fri for at fejre begivenheden, men det er der ingen chance for sker..

Så derfor... Forsøger jeg at glæde mig over mængden af ting jeg kan lave selv. Det er jeg nemlig god til. ;)

Jeg ser en ordentlig bunke af fede ideer herinde, og din mormor fest bliver da for overdrevet cool!

Mht håret valgte jeg at blive plysset meget få dage efter forlovelsen, tror ikke rigtig jeg kunne klare presset...

Jeg er ret nærig mht. festen og sådan, men omvendt vil jeg gerne give kæresten den glæde at se mig i en brudekjole, da han inderst inde gerne vil have det, men er for sød og dejlig en mand til at kræve det, da han ved hvordan jeg har det med opmærksomhed. Bare jeg har kjole på, siger han det er fint, men jeg ødelægger så meget glæde for ham, at fint ikke er godt nok længere...

Vi har en god ven i KBH som kører cykeltaxi, hjemmegjort, rickshaw-agtig og meget fin, og den har han tilbudt at pynte og køre os rundt i, så ja, vi har lidt til fælles her ;)

Den største forskel er nok at jeg totalt mangler organisatorgenet.. Og at jeg stadig er ved at vænne mig til tanken om at for at alt det her kan løbe stablen, så skal jeg være centrum til en fest og jeg skal endda selv afholde den :/

Ej tak for rosen :)

Vi er også selv ret pjattet med konceptet! Og h2b er ret god til at holde det nede på jorden når jeg freaker ud af et spor! Det bliver da spændende for dig hvordan det bliver at have en kjole på. Der findes nogle der er lidt mere rå i det... Og mht til håret, så er der nogle brude med kort punket hår der bare ser så søde og feminine ud...

Jeg var bare ikke så pæn med det korte hår - har også det kedelige familie-gen med alt for store ører... Damn... (Kan de skæres til???) Så håret SKULLE have længde på igen :)

Edited by dorte s.
0

Annonce ♥

Ej tak for rosen :)

Vi er også selv ret pjattet med konceptet! Og h2b er ret god til at holde det nede på jorden når jeg freaker ud af et spor! Det bliver da spændende for dig hvordan det bliver at have en kjole på. Der findes nogle der er lidt mere rå i det... Og mht til håret, så er der nogle brude med kort punket hår der bare ser så søde og feminine ud...

Jeg var bare ikke så pæn med det korte hår - har også det kedelige familie-gen med alt for store ører... Damn... (Kan de skæres til???) Så håret SKULLE have længde på igen :)

Det er ret fint til mig med kort hår, men den længde her, vil kæresten vist ikke udsættes for igen. Det var lige en tand for kort. Og inden jeg fik farvet det sortbrun var jeg for så vidt enig, der lignede jeg vist lidt en cancer patient, for min hårfarve og min hudtone var lidt for ens, men da det blev farvet blev jeg selv ret vild med det. Nu lader jeg det bare vokse og min søde kollega, som førhen var frisør, har rettet det til for mig en gang allerede og lovet at gøre det igen i næste måned.

0

Hehe... Sjovt som de der mænd har en mening om hårlængde. Min mand opdager ikke hvis jeg har nattøj på 5 uger i træk eller hvis jeg ikke kommer hjem efter en aftenvagt. Men at klippe håret kort!!! Det tog godt nok pippet fra ham!
Jeg syntes det kan være så pænt når piger er korthårede. Og ganske ensformigt når mange piger har langt hår sat op i den klassiske hestehale.

Edited by dorte s.
0

Næste etsy-køb
... Er lidt mere vovet... Er ret pjattet med disse topfigurer http://www.etsy.com/shop/dandelionland?ref=l2-shopheader-name men synes de er for dyre. Er hel crazy med formen af figurerne. altså at hovedet er større end kroppen...
Er derfor, inspireret af Ida, blevet fristet af at købe diy figurer til at male selv. Er f*** spændt på hvordan og hvorledes det kan lykkes en som mig.

Edited by dorte s.
0

Næste etsy-køb

... Er lidt mere vovet... Er ret pjattet med disse topfigurer http://www.etsy.com/shop/dandelionland?ref=l2-shopheader-name men synes de er for dyre. Er hel crazy med formen af figurerne. altså at hovedet er større end kroppen...

Er derfor, inspireret af Ida, blevet fristet af at købe diy figurer til at male selv. Er f*** spændt på hvordan og hvorledes det kan lykkes en som mig. Og hvor køber man lige maling osv... Nå.. Den tid den sorg. Lige nu vil jeg bare gerne have mine varer.

er sikker på at du kan, Dorte! du kan finde små bøtter af hobby maling i Panduro til ikke så mange kroner igen. glæder mig til at se hvordan det bliver!

0

Annonce ♥

Dyrt!!! Yes... Det løb lidt af med mig med de figurer... Lige pludselig syntes jeg at alle 5 unger skulle male en figur også. Så passede det ikke med antallet af figurer..
Den søde forhandler skrev og takkede for den store bestilling og ville lægge et par ekstra figurer i :o
For pokker ... Min mand tror jeg er total gak gak!

Nu må den pakke bare godt komme :)

Edited by dorte s.
0

Næste etsy-køb

Er derfor, inspireret af Ida, blevet fristet af at købe diy figurer til at male selv. Er f*** spændt på hvordan og hvorledes det kan lykkes en som mig. Og hvor køber man lige maling osv... Nå.. Den tid den sorg. Lige nu vil jeg bare gerne have mine varer.

er sikker på at du kan, Dorte! du kan finde små bøtter af hobby maling i Panduro til ikke så mange kroner igen. glæder mig til at se hvordan det bliver!

Eh tak.. Mon man kan købe blank maling?

Med dine kreative hænder er det vist intet problem :) glæder mig til og se resultatet!

Host host... Tak for tilliden... Jeg ejer desværre ikke tålmodighed, så jeg risikerer at det bliver noget værre sjuskværk!

Jeg knuselsker etsy, men det kan hurtigt blive et dyrt bekendtskab! Glæder mig til at se hvad du kan få lavet!

Os' mig!

0

Topfigurerne er kommet!

Gisp mand! De store er godt nok STORE! Og der er mange... for f mig selv!!! Nå,- Ved sørme ikke lige om de store er for store... Det gør dem selvfølgelig nemmere at male på.
:happy: I slipper ikke for et billede.

post-59524-0-17255300-1378206132_thumb.j

Edited by dorte s.
0