dorte s.

Mormor..

572 indlæg i dette emne

DORTE!!!! Jeg har fundet dine sko! Jeg beklager det koloenorme billede men det er taget fra en hjemmeside. Jeg var inde for at se på disse sko, og skulle lige se de øvrige farver og faldt over Dorte-skoene:

HD_0000070470_124689_04.jpg?201308270109

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

FEDE SKO! Helt i tråd med temaet!

Og alle dine projekter er så fede (og jeg er endda ikke nået igennem hele din tråd endnu :biggrin: ) - så jeg glæder mig til at følge med! De tørrede blomster ser superfine ud, det kunne være man skulle overveje noget lignende..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årh hvad fede sko haha.

Dorte, jeg kan ikke huske om i havde fundet stedet til brylluppet? Du må gerne genopfriske min hukommelse :)

Jo altså... Planen er det lokale forsamlingshus... Men altså mit FORFÆRDELIGE vægelsind er begyndt at røre på sig... Damn... Vil så gerne have noget med mulighed for overnatning eller bountyø eller eller eller..... Armen altså!!!!

Nu vil jeg bare lære at danse med ham den sø'e :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehe det er også en stor beslutning. Vi skiftede kun 4 gange :floejt:

Hvor er i startet henne?

Øh.. noget der hedder Allingham eller sådan... Derinde ved det gamle vandland :wink:

Glæder mig at der er andre der kan være sygt vægelsindet :badgirl:

Ih, det gad jeg også godt, det der dans der - men får ALDRIG kæresten med, den kylling ;-D

Åh.. så er jeg jo heldig... H2b sagde spontant og meget højt da timen var slut, og danselæren spurgte om det havde været ok "ej det var sjovt, vi vil gerne melde os til med det samme" :loveshower:

Hehe det lyder sjovt med danseundervisning. Det kunne vi godt have brugt :lol:

Jamen tænker også at det kan være en fordel :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jammen da, du ender da som en lille dansesmølf Dorte. På arbejdet kalder mændene det, at de skal til "par-teapi" og det lyder som om der bestemt er noget om snakken :cheerleader3:

PRÆCIS!!! Vi snakkede om på hjemturen fra dansestedet hvad det mon koster at gå der... Aner det ikke (jeg tænkte blot at det sikkert er billigere end parterapi og megameget sjovere :)

Det sted kender jeg godt. Vi gik dog ikke der. Men det var mega sjovt at danse. Især når de andre keglede mere end os :biggrin:

Ja det er nemlig fedt når andre vælter rundt... Men mine øjne var nu altså klistret til danselæren (føj en veldrejet skikkelse i øvrigt). Jeg kunne godt høre at der var nogen der grinede mere end mig og at det lød som om de hamrede rundt, men i virkeligheden kan det være mig de grinede af :) :) :)

0

Del dette indlæg

Så fik jeg ENDELIG købt de dansesko jeg har kigget på (billede først i tråden). Har bestilt dem på nettet til en slik og er dæl'dutme spændt på om de når frem....

post-59524-0-91952000-1380196510_thumb.j

Nå ja.... Der røg også lige disse Lola'er på Mormors indkøbstur :)

post-59524-0-63994200-1380189214_thumb.j

Redigeret af dorte s.
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer