dorte s.

Mormor..

572 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Årh hvor skønt med mormorternet. Det bliver altså SÅ gennemført dit bryllup.

Og hvor er jeg ked af at hære om skilsmisse tæt på. Det sætter jo ting i perspektiv

0

Annonce ♥

Ej, der er da de fedeste rødhivde tern, du har fået dig der! Det bliver en fest! Og øv med skilsmissen i familien, det kan godt lige få en ned på jorden fra alle de bryllupstanker man har om servietter, pynt og hvad ved jeg...

0

Nå,- men i går kom min h2b hjem og havde købt 2 flasker limonade og sagde at det var flasker til vores bryllup... Gæt hvem der blev hel kulret :)
Det var altså dejligt lige at få tændt bryllupsgnisten igen
❤️❤️

Edited by dorte s.
0

Bryllup på River Cottage

Nogen der så programmet på DR2? EEEJ altså.... Der vil jeg også holde bryllup. I det skotske højland hvor alt er total rustikt. Al maden er dyrket i egen have stort åbent ildsted i køkkenet .. og nej for pokker altså.... Det er lidt af en drøm.
Hvis ikke I kender det kan I se det her http://www.rivercottage.net og her http://www.keodigital.com/clients/emailcampaigns/rivercottage/weddings/wedding_brochure_1213.pdf

:)

Edited by dorte s.
0

Annonce ♥

Bryllup på River Cottage

Nogen der så programmet på DR2? EEEJ altså.... Der vil jeg også holde bryllup. I det skotske højland hvor alt er total rustikt. Al maden er dyrket i egen have stort åbent ildsted i køkkenet .. og nej for pokker altså.... Det er lidt af en drøm.

Hvis ikke I kender det kan I se det her http://www.rivercottage.net og her http://www.keodigital.com/clients/emailcampaigns/rivercottage/weddings/wedding_brochure_1213.pdf

Jeg har en kollega der kender lignende sted i Toscana... Og vi elsker varme, så .... Eh altså får vi nogensinde besluttet noget somhelst???

Kan tilføje at bonusdatter i aftes fantaserede om havebryllup der lød ret vildt med espalier overalt, masser af blomster, hvid løber - ej det var så sødt, men ikke med mig som hovedperson :)

helt enig! river cottage er super sejt!

0

Ikea

Nå nu fik jeg gået ikea efter... Fik lidt røde terner :) Wuhuuuuu Dog havde de ikke tallerkenerne som jo er topfine fx til en grill-pølle/sandwich eller sårn :happy:

Ikea er og bliver terapi for mig.

Og se hvem der så lige poserer... I møblerne.. Ikeamøblerne :lol:

Ikea

Nå nu fik jeg gået ikea efter... Fik lidt røde terner :) Wuhuuuuu Dog havde de ikke tallerkenerne som jo er topfine fx til en grill-pølle/sandwich eller sårn :happy:

Ikea er og bliver terapi for mig.

Og se hvem der så lige poserer... I møblerne.. Ikeamøblerne :lol:

Dejlig vapser. Og rigtige fine ting - meget mere mormor end jul efter min mening ;)

0

Ja det er virkelig øv... Og så har det udviklet sig til en drama skilsmisse, hvor min svoger kom hjem til et plingtomt hus og tømte konti forleden! Vi taler helt tomt! Ikke engang en seng at sove i... Ej altså...

Nå,- men i går kom min h2b hjem og havde købt 2 flasker limonade og sagde at det var flasker til vores bryllup... Gæt hvem der blev hel kulret :)

Det var altså dejligt lige at få tændt bryllupsgnisten igen ❤️❤️

Hvor godt at H2B kunne finde ud af at sparke lidt liv i bryllupsglæden igen :biggrin: , på trods af den grimme historie med din svoger. (og Fy føj da en oplevelse for ham :angry: )

0

Annonce ♥

Ih Oxy du har jo ret....

Mormor har nu været igang med den gamle symaskine (stiger den dog ikke snart af så man kan tillade sig at købe en ny??).
Vi får huset fuld af gæster i weekenden og jeg vil afprøve stemningen med de røde tern jeg elsker ❤️

Jeg har syet en dug + servietter med frynset kant... Hehe... Måske lidt sjusket... Er skisme ikke så tålmodig til at gøre det perfekt.

Edited by dorte s.
0

Iiih jeg synes det er så herligt med tern. Jeg havde for 10 år siden indrettet ungernes værelse, med gardiner i samme stof, røde klodskasser, puder og rød stribe på væggen. Det var smadder hyggeligt, så jeg bliver sat helt tilbage til den tid når jeg ser dette foto med symaskinen. Jeg husker tydeligt syningen af mine ting. :biggrin:

Edited by Namak
0

1. søndag i advent

Så blev det december.

Kato er 8. mdr i dag og holy moses så har man en seriøs teenager i huset. Køteren forsøger jo at stikke af konstant! Det gør de andre teenagere da trods alt ikke!

Manden er blevet fejret godt og grundigt og jeg har fået prøvet mit rødternede flip af, og må konstatere:

JEG ER CRAZY MED DEN STEMNING DET GIVER!

Jeg har også fået prøvet lidt bagerteknikker af, - jeg er jo ikke meget for at hoste op med flere tusind for en kage, jeg alligevel ikke er helt tilfreds med. Og jeg er altså lidt svær og sær at danse med.

Nå men huset fuld og ALLE roste mig til skyerne,

og de sagde hel spontant, at jeg var toptunet til en bryllupskage.... Yeah!

post-59524-0-69879100-1385919651_thumb.j

Edited by dorte s.
0

Annonce ♥

Jamen vi HAR ondt i maven.... ALLESAMMEN.... så ja tak HJÆÆÆÆÆLP :(

Vi har endda givet doggy bags med hjem til flere. Jeg laver altid mad til 6 x flere end vi er :happy:

Må nu smide næsten en hel lagkage ud... KAN ikke risikere at være alene hjemme med den :lol:

0

mmmm lækre kager, sikke noget at smide kager ud af frygt for at spise dem... Tsk Tsk.. :tunge:

Det er da bare at fryse den ned så gider du ikke besvære med at tø den op. Og så snart brylluppet er ovre og kjolen passede, :c166: så gnasker du bare løs i kagen haha.

Edited by Namak
0

Nååååårh dejlige bamsevaps! Dejligt med ros! Men sikke et madspild at smide kage ud, næ du, skulle du ikke hellere sende smagsprøver med ekspreslevering ud til os søde BKere? :)

0