dorte s.

Mormor..

572 posts in this topic

Yeah,- så er der kommet den første sending sko.... Lola'er image.jpg

De er godt nok lidt spøjse at have på.. Håber jeg kan vænne mig til dem for de er godt nok cute.

Lækre Lola'er og jeg kan se at Bamsen er vokset :cheerleader3: Han er forresten grunden til vi skal have samme race herhjemme, når Manden er færdiguddannet.

Da du fik ham, var det sådan her; "Skaaattt?? Se her, er han ikke sød?????" og det syntes han også :-)

:)

Edited by dorte s.
0

Annonce ♥

Yeah,- så er der kommet den første sending sko.... Lola'er image.jpg

De er godt nok lidt spøjse at have på.. Håber jeg kan vænne mig til dem for de er godt nok cute.

Lækre Lola'er og jeg kan se at Bamsen er vokset :cheerleader3: Han er forresten grunden til vi skal have samme race herhjemme, når Manden er færdiguddannet.

Da du fik ham, var det sådan her; "Skaaattt?? Se her, er han ikke sød?????" og det syntes han også :-)

Ej,- er det sandt???? Han er virkelig også lidt af en vamset bamselækker sag med bambiøjne. Og så lærenem! Kunn jeg vælge om havde jeg nok som førstegangs hundemor valgt en tæve...attachicon.gifimage.jpg

Han er jo lidt af en ulv, :)

Nurhhhh....

Manden; "Hvor er han sød" :a1221: Vi har også besluttet os for en tæve, når vi når der til :wink:

0

De er da über-mormor! Så fine! Hvordan er de spøjse at have på?

Jamen det stykke der siddet rundt om foden er meget smalt og det føles ikke helt som om at de sidder i et helt fast greb om foden.... Så hvis jeg "grabber" tæerne kan jeg næsten grabbe mig ud af dem (lækker forklaring ikk?). Og så er hælens flade trekantet med den spidse vinkel vendt bagud. Derfor føles det vildt underligt, hver gang jeg tager et skridt (starter jo med hælen i gulvet - og det er jo så den her spids.. ) :lol:

Nå men håber at vænne mig til dem :)

Ja, den der rem om anklen kunne godt have været liiiiiidt bredere, men man vænner sig hurtigt til det :)

De lolaer vil i hvert fald være motivation for mormor-style :-) tror nu ikke min brede platfod vil passe bedre i skoen end dine fødder, så jeg må nok hellere holde mig til vores tema :-)

Jeg har megabrede fødder og passer stadig i Lola :cheerleader3:

0

De er da über-mormor! Så fine! Hvordan er de spøjse at have på?

Jamen det stykke der siddet rundt om foden er meget smalt og det føles ikke helt som om at de sidder i et helt fast greb om foden.... Så hvis jeg "grabber" tæerne kan jeg næsten grabbe mig ud af dem (lækker forklaring ikk?). Og så er hælens flade trekantet med den spidse vinkel vendt bagud. Derfor føles det vildt underligt, hver gang jeg tager et skridt (starter jo med hælen i gulvet - og det er jo så den her spids.. ) :lol:

Nå men håber at vænne mig til dem :)

Ja, den der rem om anklen kunne godt have været liiiiiidt bredere, men man vænner sig hurtigt til det :)

Det er mere remmen om tæerne, der er smal - den om anklen er fin nok :)

0

Annonce ♥

Iiiih jeg så overskriften og tænkte det kan kun betyde een ting. :lol:

Tillykke med de gyldne.. De ser smukke ud. En skam de føles smalle, men kan du ikke træde dem lidt ud ?

0

Annonce ♥

Stempel

Eh altså.... Jeg har set det hersens stempel på en anden tråd og er blevet lidt lun på det... Men hvor kan jeg mon finde det? Har søgt på etsy uden held.... Nogen der kan hjælpe?

Efter lidt søgning, så fandt jeg nogle på Ebay! De hedder på engelsk Alphabet rolling stamp.

http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_odkw=library+stamp&_osacat=0&_from=R40&_dmd=2&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.Xalphabet+rolling+stamp&_nkw=alphabet+rolling+stamp&_sacat=0

Håber det er til hjælps! :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Kææææmpe hjælp!!!! Taaaaark

Så lidt da!

Kunne ikke lige lade være med at søge efter det. Er selv ret vild med det, og har overvejet om det var sådan en vi skulle bruge, men vi har valgt "gammel" dymolabels i stedet :)

0

Annonce ♥

Så lidt da!

Kunne ikke lige lade være med at søge efter det. Er selv ret vild med det, og har overvejet om det var sådan en vi skulle bruge, men vi har valgt "gammel" dymolabels i stedet :)

Sjov ide! Hvor Søren har I fundet sådan en fætter?

0

Så lidt da!

Selve dymolablen er den der sorte en hvor teksten er presset igennem, så den fremstår som hvid. Vi har købt vores i en papir-butik. Men tror man kan købe dem i flere butikker med papirvarer :) Ellers kan man købe dem på Dymos egen side http://global.dymo.com/daDK/Categories/Personlige_manuelle_Labelmakers.html

Vores er junior udgaven :)

0

Så lidt da!

Selve dymolablen er den der sorte en hvor teksten er presset igennem, så den fremstår som hvid. Vi har købt vores i en papir-butik. Men tror man kan købe dem i flere butikker med papirvarer :) Ellers kan man købe dem på Dymos egen side http://global.dymo.com/daDK/Categories/Personlige_manuelle_Labelmakers.html

Vores er junior udgaven :)

Først goddag til dig, har lige fundet din tråd og vil kigge nærmere på den ved lejlighed.

Så bare lige en input til stempler - kunne man alternativt bruge en gammeldaws skrivemasine??? Det var måske nemmere at få fat i, finde på loftet eller naboens loft, genbrugsbutik osv? Men tænker også om de kan skrive på andet end A4 papir...

0

Annonce ♥

Goddag goddag :)

Jeg synes faktisk stemplet er genialt! Har fundet det billigt på etsy.. Det hjalp SÅ meget med ordet ROLLING :) Wuhuuuuuu

Har nu ønsket mig det i fødselsdagsgave til næste uge.... Yeah!

Sejt! Kiggede slet ikke på etsy, fordi jeg gik ud fra at de ikke havde det da du som sagt havde forsøgt der. Men rigtig fedt du fandt det! :cheerleader3:

0

Eh, - tak...

Se lige hvad der har sneget sig ind i mit liv! DET er god afledning fra bryllupstanker...

Ih hvor er han da skøn, kender ikke umiddelbart racen. Hvor stor en bamse bliver det til? Eller skal jeg bare læse lidt videre i din tråd for at finde flere billeder?

0