dorte s.

Mormor..

572 posts in this topic

Lækre Lola'er, og de passer jo perfekt til Mormor :wink:

De er nemlig hel perfekte. Og nu var prisen til 50 % og så sidder mormor jo og gnægger :happy:

Jaaaa fede lolaer!

Og fine dansesko! Det er vel sådan rigtige dasesko med indendørssål på ikke?

Hvis de er som forventet er der sådan en ruskindssål under som skulle være hel fantastisk både ude og inde. Men jeg er da lidt forbeholden overfor sådan et knaldtilbud. Har dog hørt andre herinde der har været heldige med terrierplaynet, så jeg håber....

Sikke nogle flotte sko. Håber de kommer om 5 sek så du kan smide fotos af dem IRL. :cheerleader3::biggrin:

Yir :)

:biggrin:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Skønne, skønne sko!! :thumbsupsmileyanim: Lolaerne er lige til at forelske sig i :loveboard:

Jeg købte faktisk danskesko fra Terrierplaynet for 7 år siden og jeg danser stadig i dem (om end ikke helt tit nok :wink:). Bare super kvalitet - og noget så behagelige!!

Det er jeg fan fiskeme glad for at høre. Yiiiiiiar

Det står henover billedet... Terrierplaynet. Man kan betale med pay pal så jeg satser på det er sikkert nok :) 120 kr :)

Jeg har bestilt et par derfra for 2 måneder siden.... Har ikke set skyggen af dem.....

Og det der er jeg til gengæld IKKE begejstret for :(

De bliver lavet i hånden til hver enkelt kunde, så måske derfor, Camilla!?

Har du slet ikke skrevet/ringet og spurgt?

Håber da det er fordi de har haft travlt med 7-9-13 brudenes sko. Det der med at skrive og ringe til dem.... Uha... Det har jeg slet ikke tænkt på at man kan med den slags firmaer

:)

Håber da ikke de har trukket pengene for dem i hvert fald! :o

Nej vel? Det er vel ideen med pay pal ... Ikk? Eller hva?

Jaaaaaaaaaa, lækre Lolaer :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Yiiiihaaaaaaaaa!!!!!!!!

Skønne sko!!! Begge par. Lola er jo altid fine, og guldskoene ser også flotte ud.

Taaaaark :)

0

Annonce ♥

Jo selvfølgelig har jeg da skrevet og spurgt... Fik bare svaret at de var sendt....

Og jo pengene er trykket, men skoene stadig ikke dukket op... :(

0

Jo selvfølgelig har jeg da skrevet og spurgt... Fik bare svaret at de var sendt....

Ej altså hvor mega træls!!!!! Skal du bruge dem til dit bryllup?

Betalte du via Pay Pal? Ej hvor er det da surt for dig. Jeg håber på en bedre historie. Pay Pal har allerede trukket pengene, så jeg er da ret spændt :happy:

0

Annonce ♥

Så må du se at få kontaktet Paypal, det er jo netop pga den slags situationer vi bruger Paypal ;)

0

Ej altså hvor mega træls!!!!! Skal du bruge dem til dit bryllup?

Betalte du via Pay Pal? Ej hvor er det da surt for dig. Jeg håber på en bedre historie. Pay Pal har allerede trukket pengene, så jeg er da ret spændt :happy:

Nej det skal jeg så ikke.. Det er lidt svært at bruge sko som aldrig er kommet :P

Jeg har derfor fundet nogle andre som bliver dem... Der er nemlig kun 3 dage tilbage nu :heart

0

Annonce ♥

De er da über-mormor! Så fine! Hvordan er de spøjse at have på?

Jamen det stykke der siddet rundt om foden er meget smalt og det føles ikke helt som om at de sidder i et helt fast greb om foden.... Så hvis jeg "grabber" tæerne kan jeg næsten grabbe mig ud af dem (lækker forklaring ikk?). Og så er hælens flade trekantet med den spidse vinkel vendt bagud. Derfor føles det vildt underligt, hver gang jeg tager et skridt (starter jo med hælen i gulvet - og det er jo så den her spids.. ) :lol:

Nå men håber at vænne mig til dem :)

0

Yeah,- så er der kommet den første sending sko.... Lola'er image.jpg

De er godt nok lidt spøjse at have på.. Håber jeg kan vænne mig til dem for de er godt nok cute.

hvor er de fede - spot on ift tema :)

Taaaark

Er du da tosset, så fede mormor-sutter! Jeg vil også være mormor! :-)

Join the club :)

0

Annonce ♥

De lolaer vil i hvert fald være motivation for mormor-style :-) tror nu ikke min brede platfod vil passe bedre i skoen end dine fødder, så jeg må nok hellere holde mig til vores tema :-)

0

Yeah,- så er der kommet den første sending sko.... Lola'er

image.jpg

De er godt nok lidt spøjse at have på.. Håber jeg kan vænne mig til dem for de er godt nok cute.

Lækre Lola'er og jeg kan se at Bamsen er vokset :cheerleader3: Han er forresten grunden til vi skal have samme race herhjemme, når Manden er færdiguddannet.

Da du fik ham, var det sådan her; "Skaaattt?? Se her, er han ikke sød?????" og det syntes han også :-)

0