roselein

F&M - 4-10-14 - Nu med gang i beretningen igen!

885 indlæg i dette emne

Annonce ♥

mmmmmm english afternoon tea er det bedste:) Lækker tur i var på der, er helt misundelig

Jeg kunne altså også godt lige overskue at spise afternoon tea lige nu!

Fed fortælling, det er rigtigt dejligt:-)

Og ikke mindst en sej hat i har fået købt til din kæreste, det er så hyggeligt at gå og lave den slags.

Vi hyggede os også rigtig meget med det :) Dejligt at høre, at der bliver sat pris på det jeg får skrevet :thumbsupsmileyanim:

Han er bare så glad for den hat :heart:

Det ser ud til at have været en fantastisk tur

Det var det helt sikkert også! Det er en af de bedre London-ture jeg har været på :biggrin:

Ser ud som en skoen tur! Jeg elsker ogsaa London :7himmel:

Også en af mine yndlingsbyer! Har slet ikke tal på, hvor mange gange jeg har været der efterhånden :blush:

0

Del dette indlæg

Taske & sko!!!

Da jeg begyndte at lede efter sko fandt jeg ret hurtigt ud af, at jeg ville have et par sko, der var besat med krystaller. Det første par jeg så, var et par Christian Louboutin, de var noget så smukke, men med en prisseddel på 20.000,- (WHAT! :pokey: ), så var det ikke lige en mulighed.

Efter at have kigget lidt rundt på nettet, så faldt jeg over Benjamin Adams, som også gør sig ud i de krystalbesatte sko. Ret hurtigt fandt jeg ud af, at det nok var noget indenfor det mærke jeg ville have.

Langsomt fik jeg også sporet mig ind på farven. Guld er jo en del af vores tema, så det virkede ret naturligt at det blev champagne-farven. Jeg synes også de lyse krystaller har en tendens til at se lidt kolde ud, og det er jo altid rart med lidt farve.

Herhjemme har jeg synes, at det har været svært at finde et sted, der har haft et udvalg af de forskellige sko. Så da jeg fandt ud af, at vi skulle til London, tænkte jeg, at jeg ville finde et sted, der forhandlede dem.

Da jeg skrev til Benjamin Adams, for at finde et sted, der forhandlede mærket, fik jeg at vide, at det nok ville være meget som herhjemme, men at de gerne ville se mig i deres warehouse, hvor de havde de fleste ting på lager.

Så i mandags begav vi os ud i et Londons industrikvarterer (det var en virkelig stenet oplevelse) med tog. Det føltes lidt dom om, at vi var "in the middle of nowhere", hvor toget kun kørte til ca. en gang i timen :blink: Vidste slet ikke det var muligt i London.

Da vi kom indenfor var de dog meget venlige, og det lignede mest af alt et almindeligt showroom.

Jeg ville helst have noget med hæl, men samtidig med, at de ikke blev så høje at jeg ikke kunne gå i dem. Samtidig skulle det helst være en lukket sko, da vi jo skal giftes i oktober, og der er en ret betydelig risiko for regn, og jeg bryder mig ikke om at få våde tæer.

Den model jeg endte med hedder Riga, og opfylder alle kravene. Det er nok den mest behagelige høje selskabssko jeg har haft på til dato :thumbsupsmileyanim:

Det bedste af det af det hele var, at de var på tilbud, så har sparet en hel del på dem også :biggrin:

Da jeg gerne vil have en taske til tlf osv., så fik jeg også lige den med :)

I får lige nogle billeder også naturligvis. Mine ankler er desværre kamphævede efter flyveturen og vores mange lange gåture (tror de er ca 1 1/2 gang større end normalt :blink: ).

post-69771-0-26447800-1395238375_thumb.j

post-69771-0-36629900-1395238382_thumb.j

post-69771-0-58376400-1395238388_thumb.j

post-69771-0-03127100-1395238410_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øj der gjorde du mig godt nok lige misundelig med din fortælling om jeres fantastiske london tur... I love London... :a1221:

Og sikke nogle dejlige billeder, elsker bare parkerne derovre... Det er fantastisk...

Er VILD med dine sko og din taske... :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

De er godt nok super smukke!! I like!! :)

Vildt smukke :)

Øj der gjorde du mig godt nok lige misundelig med din fortælling om jeres fantastiske london tur... I love London... :a1221:

Og sikke nogle dejlige billeder, elsker bare parkerne derovre... Det er fantastisk...

Er VILD med dine sko og din taske... :loveshower:

:7himmel: elsker London

super fede køb i har gjort jer :loveshower::loveshower: er helt misundelig

Arj men hvor er de da bare fantastiske de sko!!! :loveshower:

Elsker dine sko!!!!!

De er vildt fede og så med matchende taske. Det var da totalt lækkert at en lille undelig togtur endte i så dejlige ting.

Åh - dem vil jeg også gerne eje :a1221: .

Tusind tak, hvor er i søde! :loveshower::a1221: Jeg er også virkelig glad for dem!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Taske & sko!!!

Da jeg begyndte at lede efter sko fandt jeg ret hurtigt ud af, at jeg ville have et par sko, der var besat med krystaller. Det første par jeg så, var et par Christian Louboutin, de var noget så smukke, men med en prisseddel på 20.000,- (WHAT! :pokey: ), så var det ikke lige en mulighed.

Efter at have kigget lidt rundt på nettet, så faldt jeg over Benjamin Adams, som også gør sig ud i de krystalbesatte sko. Ret hurtigt fandt jeg ud af, at det nok var noget indenfor det mærke jeg ville have.

Langsomt fik jeg også sporet mig ind på farven. Guld er jo en del af vores tema, så det virkede ret naturligt at det blev champagne-farven. Jeg synes også de lyse krystaller har en tendens til at se lidt kolde ud, og det er jo altid rart med lidt farve.

Herhjemme har jeg synes, at det har været svært at finde et sted, der har haft et udvalg af de forskellige sko. Så da jeg fandt ud af, at vi skulle til London, tænkte jeg, at jeg ville finde et sted, der forhandlede dem.

Da jeg skrev til Benjamin Adams, for at finde et sted, der forhandlede mærket, fik jeg at vide, at det nok ville være meget som herhjemme, men at de gerne ville se mig i deres warehouse, hvor de havde de fleste ting på lager.

Så i mandags begav vi os ud i et Londons industrikvarterer (det var en virkelig stenet oplevelse) med tog. Det føltes lidt dom om, at vi var "in the middle of nowhere", hvor toget kun kørte til ca. en gang i timen :blink: Vidste slet ikke det var muligt i London.

Da vi kom indenfor var de dog meget venlige, og det lignede mest af alt et almindeligt showroom.

Jeg ville helst have noget med hæl, men samtidig med, at de ikke blev så høje at jeg ikke kunne gå i dem. Samtidig skulle det helst være en lukket sko, da vi jo skal giftes i oktober, og der er en ret betydelig risiko for regn, og jeg bryder mig ikke om at få våde tæer.

Den model jeg endte med hedder Riga, og opfylder alle kravene. Det er nok den mest behagelige høje selskabssko jeg har haft på til dato :thumbsupsmileyanim:

Det bedste af det af det hele var, at de var på tilbud, så har sparet en hel del på dem også :biggrin:

I får lige nogle billeder også naturligvis. Mine ankler er desværre kamphævede efter flyveturen og vores mange lange gåture (tror de er ca 1 1/2 gang større end normalt :blink: ).

Wow!

0

Del dette indlæg

Taske & sko!!!

SMUKKE SKO OG LIGESÅ VIDUNDERLIG TASKE!

0

Del dette indlæg

Lækre, lækre sko..... mums! :a1221:

Ja for den da, de er godt nok fede de sko!! :-) I har virkeligt fået købt nogle lækre ting i London:-)

Wow!

SMUKKE SKO OG LIGESÅ VIDUNDERLIG TASKE!

De er da så flotte de sko! Jeg synes i den grad du har valgt godt. :thumbsupsmileyanim: Dejligt med en skøn kærestetur. Bliver jo helt misundelig. :biggrin:

Hvor er det dejligt at høre, at det ikke kun er mig der synes, at skoene er virkelig fine :biggrin:

Vi har her til aften booket turen, hvor vi skal hente H2B's outfit, har fået det til at falde sammen med at vi skal fejre min fødselsdag i London :balloon: Glæder mig allerede!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: 6 måneder!!!! :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Ved godt, at det ikke er så vildt, når man tænker på hvor kort tid, der er tilbage for nogen herinde, men for mig er det en kæmpe ting!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke, selvfølgelig er det en stor dag:-) Det er dejligt... :loveshower::loveshower::loveshower:

Det er da kæmpe stort. TILLYKKE med milepælen. :cheerleader3::cheerleader3:

6 måneder er en stor ting!

Så tillykke med milepælen!!!

:cheerleader3:

Tillykke med milepælen ☺️ og selvfølgelig er det stort med 6 mdr igen

Tillykke med milepælen ❤️

tillykke med milepælen :loveshower::loveshower:

Tusind tak! Hvor er I søde :a1221: Er både ked af og glad for, at vi har valgt at lægge brylluppet lidt senere på året end jer andre. På plussiden, så får jeg jo lov til at se jeres billeder og læse jeres beretninger inden jeg selv skal giftes, mens den anden utålmodige side af mig, bare vil have, at det skal være NUUUU!

0

Del dette indlæg

Indkøb!

Da jeg har besluttet mig for, at nu skal vores invitationer laves færdig (så jeg ikke skal sidde med dem i sidste øjeblik), har jeg taget dem med på sommerhus miniferie. Naturligvis har jeg underestimeret, hvor meget dobbeltklæbende tap jeg skulle bruge :td: så vi var nød til at køre ind til Kalmar, for at hente flere forsyninger.

Vi fik godt nok købt tape, men kom også hjem, med lidt mere end det :oops: :shopping:

Sammen med tapen faldt jeg over lidt lak og et segl, som H2B og jeg var enige om var rigtig sødt, og ville passe godt til invitationerne.

Kom også liiige til at gå i H&M og købe sko (som set på bryllupsklar :tunge: ), er ikke helt sikker på, hvorvidt de skal bruge son skiftesko til brylluppet, eller bare som sommersko, men søde er de i hvert fald!

post-69771-0-77174500-1396702356_thumb.j

post-69771-0-05291200-1396702365_thumb.j

post-69771-0-92468000-1396702382_thumb.j

post-69771-0-73790400-1396702389_thumb.j

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer