roselein

F&M - 4-10-14 - Nu med gang i beretningen igen!

885 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Forlovelsessession

Da jeg kiggede de billeder igennem vi har af os selv gik det op for mig, at vi stort set ikke har nogen billeder af os sammen, som ikke er selfies.

Derfor blev vi enige om at lave en aftale med vores fotograf om at få taget billeder, som jeg regner med kan bruges på vores hjemmeside. Vi skal derfor mødes med fotografen på fredag og have taget billeder :cheerleader3:

MEN det giver jo et kæmpe dilemma: Hvad skal vi have på?

H2B vil have jakkesæt på, men synes ikke, at noget af det han havde i skabet kunne bruges (det kunne jeg egentlig kun give ham ret i), så vi var ude at købe et jakkesæt til ham i fredags (se billeder nedenfor).

Umiddelbart synes jeg heller ikke, at jeg havde noget passende i skabet, så derfor blev jeg jo simpelthen NØD til at komme ud og shoppe... :shopping:

I min shoppeiver, fik jeg "desværre" købt to kjoler :oops:

Så nu skal jeg bestemme mig for, hvilken en jeg vil have på, på billederne. Der for vil jeg rigtig gerne høre jeres mening :)

Den hvide kjole har jeg tænkt også skal bruges som "ekstra" kjole på bryllupsdagen, hvis jeg bare ikke kan holde ud at blive i min kjole (regner egentlig ikke med det bliver et problem med kjolen, men jeg ville ikke kunne holde ud ikke at have en back-up plan :tunge: ).

Billederne kommer lige i et par indlæg, da jeg har fået lavet den lidt store...

post-69771-0-97468000-1399310338_thumb.j

0

Del dette indlæg

De er begge super fine til dig. Men jeg tror, at jeg havde taget den sorte... Primært fordi du måske tager den hvide på til brylluppet.. Og synes umiddelbart også den sorte står bedst til jakkesættet.. :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihh, hvor spændende! Og rigtig god ide!!! Det vil i ikke fortryde:) Vores fotograf sendte os i sin tid et link til gode foto-tips - bl.a skal man helst ikke have tøj på, der er for ens i farven, derfor tænker jeg den hvide er bedst. Kan prøve at se, om jeg kan finde siden til dig, når jeg kommer hjem.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

De er begge super fine til dig. Men jeg tror, at jeg havde taget den sorte... Primært fordi du måske tager den hvide på til brylluppet.. Og synes umiddelbart også den sorte står bedst til jakkesættet.. :-)

Min H2B siger faktisk nøjagtig det samme :tunge:

Jeg ville også vælge sen sorte.. Men kan godt forstå du har svært ved at vælge, de er begge to rigtig fine... :)

Tusind tak :) Jeg er også rigtig glad for jeg købte dem, så har jeg kjoler til de næste par fester :)

Jeg er også mest på den sorte kjole.

:)

Ihh, hvor spændende! Og rigtig god ide!!! Det vil i ikke fortryde:) Vores fotograf sendte os i sin tid et link til gode foto-tips - bl.a skal man helst ikke have tøj på, der er for ens i farven, derfor tænker jeg den hvide er bedst. Kan prøve at se, om jeg kan finde siden til dig, når jeg kommer hjem.

Uhh, det vil jeg rigtig gerne se, vil blive rigtig glad, hvis du finder det :) Jeg er ret meget i tvivl om, hvilken en af kjolerne, der vil gøre sig bedst på film, den sorte har jo alligevel mange fine detaljer, som kan fanges af kameraet, men den hvide har også en super smuk blonde... Argh... Ender nok med at jeg først bestemmer mig på dagen...

Og så skal jeg nok huske at give videre til H2B, at det er strengt verboden med mobil i lommen :wink:

"Den lille sorte" er altid et hit - også til dig :) Dernæst klæder det dig med et lille ærme og den udskæring

Med den hvide kommer det også hurtigt til at ligne bryllupsbilleder, og med "de rigtige snart i vente", så vil det da være lækkert at have nogle billeder fremadrettet af jer, som adskiller sig fra dem

God pointe med at det måske kommer til at ligne bryllupsbilleder for meget. Har godt tænkt at det eneste der mangler for at det ligner, at vi har været på rådhuset er en lille buket :tunge:

Begge kjoler er mega søde og sidder virkelig flot! :cheerleader3: Jeg stemmer helt klart for den hvide - skaber mest kontrast ift. hans jakke, så synes egentlig at den passer bedst til.

Tusind tak! Det er virkelig sødt sagt! Jeg havde ellers totalt krise, da jeg så billederne, synes jeg så meget tyk ud :(:blush: Synes jeg har tykke albuer (ja, hvem vidste man kunne have det...) :td:

Så det er super dejligt at høre at du synes de sidder godt :)

0

Del dette indlæg

Begge kjoler er mega søde og sidder virkelig flot! :cheerleader3: Jeg stemmer helt klart for den hvide - skaber mest kontrast ift. hans jakke, så synes egentlig at den passer bedst til.

Tusind tak! Det er virkelig sødt sagt! Jeg havde ellers totalt krise, da jeg så billederne, synes jeg så meget tyk ud :(:blush: Synes jeg har tykke albuer (ja, hvem vidste man kunne have det...) :td:

Så det er super dejligt at høre at du synes de sidder godt :)

Det skal du slet ikke tænke på da :o! På ingen måde! :o

De giver dig en sindsyg flot timeglasfigur ! - især den hvide synes jeg :) Det er nok snittet på den som leder opmærksomheden på taljen :) I den hvide er det er timeglasfiguren også meget symmetrisk, fordi overdelen og underdelen kommer i samme bredde - så det igen bliver fremhævet mere :)

Og skidt da med om du skal have en hvid kjole på senere - den kan jo på ingen måde sammenlignes med denne her alligevel ! :wink: Tag den du selv føler dig smukkest i - så bliver billederne flottest :)

Redigeret af Rose90
0

Del dette indlæg

Jeg stemmer for den hvide, normalt er jeg mest til sorte kjoler, men jeg synes simpelthen den hvide er så fin med detaljerne, at jeg må overgive mig til den. Og så synes jeg snit og pasform på den hvide er perfekt til dig.

Den sorte er også fin, men synes den hvide slår den sorte med længder.. :a1221:

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

De giver dig en sindsyg flot timeglasfigur ! - især den hvide synes jeg :) Det er nok snittet på den som leder opmærksomheden på taljen :) I den hvide er det er timeglasfiguren også meget symmetrisk, fordi overdelen og underdelen kommer i samme bredde - så det igen bliver fremhævet mere :)

Og skidt da med om du skal have en hvid kjole på senere - den kan jo på ingen måde sammenlignes med denne her alligevel ! :wink: Tag den du selv føler dig smukkest i - så bliver billederne flottest :)

Hehe, så skal jeg bare lige finde ud af, hvilken kjole jeg rent faktisk føler mig smukkest i :rolleyes::tunge: Havde håbet jeg kunne få en klar vinder herinde, men det virker som om det er nogenlunde 50/50.

De er begge to rigtig flotte, men jeg hælder mest til den sorte til dig :) Den gør altså virkelig noget godt for dig, og sidder rigtigt godt på dig :)

Jeg tror måske også jeg hælder en anelse mere til den sorte... Men det er virkelig svært, jeg synes begge kjoler er så pæne :tunge:

Jeg stemmer for den hvide, normalt er jeg mest til sorte kjoler, men jeg synes simpelthen den hvide er så fin med detaljerne, at jeg må overgive mig til den. Og så synes jeg snit og pasform på den hvide er perfekt til dig.

Den sorte er også fin, men synes den hvide slår den sorte med længder.. :a1221:

Tusind tak :)

0

Del dette indlæg

Hehe, så skal jeg bare lige finde ud af, hvilken kjole jeg rent faktisk føler mig smukkest i :rolleyes::tunge: Havde håbet jeg kunne få en klar vinder herinde, men det virker som om det er nogenlunde 50/50.

Haha jaa det jo så det næste :tunge: Hvad synes din kommende mand at du er smukkest i? Når han siger den sorte, fordi du skal have hvid på senere, så er det jo bare ham, som undgå at forholde sig til det :tunge:

Jeg spurgte lige min egen H2B og han synes de begge er flotte ("de ser fine ud" :rolleyes:), men at den hvide er smukkest (da jeg gjorde det klart, at det ikke var mig som ville have ny kjole igen, men at du skulle vide hvilken er flottest til dig :rolleyes:) :)

Redigeret af Rose90
0

Del dette indlæg

Haha jaa det jo så det næste :tunge: Hvad synes din kommende mand at du er smukkest i? Når han siger den sorte, fordi du skal have hvid på senere, så er det jo bare ham, som undgå at forholde sig til det :tunge:

Jeg spurgte lige min egen H2B og han synes de begge er flotte ("de ser fine ud" :rolleyes:), men at den hvide er smukkest (da jeg gjorde det klart, at det ikke var mig som ville have ny kjole igen, men at du skulle vide hvilken er flottest til dig :rolleyes:) :)

-HAHA- Elsker at han lige skulle sikre sig, at det ikke var dig, der skulle have nyt tøj, før han udtalte sig :biggrin:

Jeg ved det ikke, men må lige prøve at gå ham lidt mere på klingen, når han kommer hjem fra arbejde. Synes jeg kunne fornemme, at han hældte mod den sorte, da jeg spurgte min mor om, hvilken en hun foretrak (hun var i øvrigt helt klart på team sort). Men egentlig tror jeg han har det lidt ligesom mig, at de begge to er rigtig fine, og det derfor er megasvært at vælge... :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Her kommer de gode tips :wink:

http://paintthemoon.net/blog/2013/03/wear-clothing-tips-children-family-photo-sessions-paint-moon-photoshop-actions/

Hvis jeg skulle vælge, så ville jeg vælge den hvide kjole med noget farvet til - pang farvede sko, en cardigan i samme farvenuance og evt noget hårpynt i samme nuance. Og en butterfly i samme nuance til H2B og evt også en farvet skjorte. Det ville gøre det lidt mere farve-spændende og afslappet i mine øjne. Men det skal selvfølgelig passe til hvem i er :wink: Men ja, INGEN mobiltlf'er i lommen :tunge:

1

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer