Kimsebimse

K & C <3 - overvejer sletning af tråd? nogen der stadig læser den

913 indlæg i dette emne

Brudeløbet i Vejle :wink:

Christian og jeg har idag været til brudeløbet i Vejle. Hold da kæft det var vildt!

Der var i alt 5 indledende heat, hvor hver vinder par gik direkte i finalen.

I 3 ud af de 4 første heat var der styrt - voldsomme og mange styrt.

Så da det var vores tur var jeg lidt bekymret :wink:

Christian løb virkelig godt, men vi blev desværre kun nr. 2. Øv!

Og vi væltede ikke!

Vinderne var ét kinesisk par :a1221: De vejer heller ingen ting. Hehe :cheerleader3:

Vi havde en super god dag. Vi fikk da et par billetter til Jonathan Spangs show - Bryllup. Hvilket vi skal op og se i Århus med et andet par vi svingede godt med.

I kan se en lille film fra dagen her:

..
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Noooo! De findes ikke i min størrelse (39 - dvs 8.5 US)! :boohoo:

Og jeg som ellers ikke er til hjerter, men de her er da SÅ fine!

Nej, det bare ikke okay :boohoo: .. Hvad f*** bilder de sig ind? :rolleyes:

Jeg har faktisk købt mine ét nummer større :sm: Varme sommer fødder og et lille indlæg - så kører det :loveflag:

Det væreste jeg ved er stramme sko :floejt:

Hvilken størrelse bruger du?

Vi skal jo netop ikke giftes om sommeren, og jeg duer ikke til sko der er for store, for så hviler min fod ikke i skoen... Men jeg må indrømme at jeg overvejede at købe dem enten i str. 8 eller str. 9, men kan ikke finde ud af om det er bedst at gå lidt op eller lidt ned i str. Fra min fodlængde og ned til str. 8 er der 4mm forskel og fra mig og op til str. 9 er der 6mm forskel. En 8,5 ville virkelig have været perfekt (min fod måler 26,5cm og en 39/8,5 i følge deres størrelsesskema er 24,6cm)... *SUK*

Hvis jeg var dig gybbel, så vil jeg købe skoene i en str 9, også putte et indlæg i hælen, hvis de er for store..

Min brudesko bestilte jeg en str 8,5 til prøvning, da jeg også er en str 39. Men da min venstre fod bare skal være på tværs, er den lidt støre (læs: hævet) i forhold til min højre, så skoen stramte ret meget. Bestilte da den endelige sko i en str 9 i stedet, og så putter jeg et indlæg i den højre, hvis det er nødvendigt..

Jeg købte sådan et hæle-indlæg i går (til et andet par sko, der er begyndt at "svuppe" på min fod), og 25 kr. for sådan et indlæg, synes jeg var lige til at overkomme :wink:

0

Del dette indlæg

Gud hvor er der sket meget siden jeg læste med sidst! Super fede bordkort og virkelig flotte sko :)

Er helt vild med ideen med manilla mærker omkring bestikket - overvejer kraftig (læs har allerede bestemt mig for:)) at lave noget lignende til vores bryllup. Hvordan har du printet på dem?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Noooo! De findes ikke i min størrelse (39 - dvs 8.5 US)! :boohoo:

Og jeg som ellers ikke er til hjerter, men de her er da SÅ fine!

Nej, det bare ikke okay :boohoo: .. Hvad f*** bilder de sig ind? :rolleyes:

Jeg har faktisk købt mine ét nummer større :sm: Varme sommer fødder og et lille indlæg - så kører det :loveflag:

Det væreste jeg ved er stramme sko :floejt:

Hvilken størrelse bruger du?

Vi skal jo netop ikke giftes om sommeren, og jeg duer ikke til sko der er for store, for så hviler min fod ikke i skoen... Men jeg må indrømme at jeg overvejede at købe dem enten i str. 8 eller str. 9, men kan ikke finde ud af om det er bedst at gå lidt op eller lidt ned i str. Fra min fodlængde og ned til str. 8 er der 4mm forskel og fra mig og op til str. 9 er der 6mm forskel. En 8,5 ville virkelig have været perfekt (min fod måler 26,5cm og en 39/8,5 i følge deres størrelsesskema er 24,6cm)... *SUK*

Hvis jeg var dig gybbel, så vil jeg købe skoene i en str 9, også putte et indlæg i hælen, hvis de er for store..

Min brudesko bestilte jeg en str 8,5 til prøvning, da jeg også er en str 39. Men da min venstre fod bare skal være på tværs, er den lidt støre (læs: hævet) i forhold til min højre, så skoen stramte ret meget. Bestilte da den endelige sko i en str 9 i stedet, og så putter jeg et indlæg i den højre, hvis det er nødvendigt..

Jeg købte sådan et hæle-indlæg i går (til et andet par sko, der er begyndt at "svuppe" på min fod), og 25 kr. for sådan et indlæg, synes jeg var lige til at overkomme :wink:

Jeg overvejer det kraftigt... selvom... jeg har jo slet ikke mint i temaet.... :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fandt lige vej til din planlægningstråd :) du har godt nok mange fine ting i produktion! Elsker invitationerne, træet, gæstebogen, bordkort og og og.... Ja! Det hele! :D

Tænker på om du stadig har skabalon til fill-in til gæstebogen? Hvis ja, må jeg så gerne bede om ? :)

Hov, glemte da lige KJOLEN :D de er SÅ fine de kjoler på billederne, jeg kan slet ikke vælge hihi :D

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mange tak alle sammen :wink:

Det var SÅ sjovt ! - Christan havde total ondt i benene dagen efter :tunge:

Gud hvor er der sket meget siden jeg læste med sidst! Super fede bordkort og virkelig flotte sko :)
Er helt vild med ideen med manilla mærker omkring bestikket - overvejer kraftig (læs har allerede bestemt mig for:)) at lave noget lignende til vores bryllup. Hvordan har du printet på dem?

Jamen, du vranger jo bryllupsklar til fordel til bryllup.dk :td: (Læs, vi savner dig)

Jeg har indstillet word dokumentet til manillamærkets størrelse, ligesom når man indstiller kuvert m.m.. Manillamærke er liiiige lidt for lille til printeren selv kan klare det. Derfor fandt jeg ud af præcis hvor på ét A4 det ville svare sig til, tegnede manillemærke'skabelon op på A4 . Og wupti, så klistrede jeg manillamærke fast med lidt tape .. :loveflag: Er du med?

Fandt lige vej til din planlægningstråd :) du har godt nok mange fine ting i produktion! Elsker invitationerne, træet, gæstebogen, bordkort og og og.... Ja! Det hele! :D

Tænker på om du stadig har skabalon til fill-in til gæstebogen? Hvis ja, må jeg så gerne bede om ? :)

Hov, glemte da lige KJOLEN :D de er SÅ fine de kjoler på billederne, jeg kan slet ikke vælge hihi :D

Velkommen til og mange tak :floejt:

Jeg har ikke pdf-filerne liggende mere, MEN jpg.filerne ligger til download inde på min anden tråd .. :)

0

Del dette indlæg

Nye invitationer :heart:

For at være helt ærlig, har jeg aldrig haft YES'følelsen over mine invitationer.. Det skyldes, at jeg dagen efter Christian friede var inde og bestille en masse .. Så farverne m.m var ikke genovervejet. Og da vi har meget vintage, rustik i vores tema - synes jeg ikke sorte invitationer med blonde helt så perfekt ind.

Derfor har jeg lavet dem om til pocket a la genbrugs karton med dollies :thumbsupsmileyanim:

Det hele kommer til at passe SÅ godt..

Favor pose i genburgs papir m. dollies, mine bordkort, menu kort i genbrugs karton og invitationerne :rolleyes:

post-69556-0-52395900-1396378464_thumb.j

post-69556-0-94266700-1396378472_thumb.j

post-69556-0-63549600-1396378481_thumb.j

post-69556-0-87705700-1396378488_thumb.j

0

Del dette indlæg

Mange tak alle sammen :wink:

Det var SÅ sjovt ! - Christan havde total ondt i benene dagen efter :tunge:

Jamen, du vranger jo bryllupsklar til fordel til bryllup.dk :td: (Læs, vi savner dig)

Jeg har indstillet word dokumentet til manillamærkets størrelse, ligesom når man indstiller kuvert m.m.. Manillamærke er liiiige lidt for lille til printeren selv kan klare det. Derfor fandt jeg ud af præcis hvor på ét A4 det ville svare sig til, tegnede manillemærke'skabelon op på A4 . Og wupti, så klistrede jeg manillamærke fast med lidt tape .. :loveflag: Er du med?

Velkommen til og mange tak :floejt:

Jeg har ikke pdf-filerne liggende mere, MEN jpg.filerne ligger til download inde på min anden tråd .. :)

Gud hvor smart - det må jeg prøve :) er slet heller ikke på bryllup.dk mere ;)

ElSKER dine nye invitationer..!!!

Redigeret af PrettyLittleAngel
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det smukkeste gæstetræ.

Jeg ved godt det er virkelig zilla-agtig, at vi både skal have gæstebog OG gæstetræ .. MEN, jeg kunne ikke vælge :wink:

Gæstetræet vil simpelthen passe perfekt ind i stuen. Og jeg ved bare jeg vil nyde blive mindet på dagen ..

Billedet er lavet af MDF og måler 50 x 70cm. Selve træet og bogstaverne "går ud af" og det er på bladene (hjerterne) gæsterne skal sætte en underskrift. Mon ikke de kan overskue det? :loveshower:

Det første billede, er et billede som sælger sendte på mail til godkendelse. Resten er dem fra sælgeres annonce.

Jeg er forelsket :a1221:

Jeg er helt vild med det her træ - er det bestilt og købt på etsy??

0

Del dette indlæg

Virkelig flotte invitationer! Det var også vores første plan, men ja, planer ændrer sig jo, når man har så god tid til at planlægge;) Hvis du mangler doilies må du endelig sige til! Har et hav af dem liggende i alle mulige størrelser, som jeg skal tage mig sammen til at sælge.. Regner ikke med vi skal bruge dem..

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor jeg glade for jeres meninger :loveshower:

Jeg har nemlig været meget i tvivl om jeg skulle gøre det .. Men, alle de indvendige kort jeg havde printet passede i . Så har ikke rigtig spildt noget tid :tunge:

Juuuhu, de bliver så flotte ..

Jeg er så små gået i gang med at få dem skåret til, så de kan blive sendt afsted her i april ...

0

Del dette indlæg

Det smukkeste gæstetræ.

Jeg ved godt det er virkelig zilla-agtig, at vi både skal have gæstebog OG gæstetræ .. MEN, jeg kunne ikke vælge :wink:

Gæstetræet vil simpelthen passe perfekt ind i stuen. Og jeg ved bare jeg vil nyde blive mindet på dagen ..

Billedet er lavet af MDF og måler 50 x 70cm. Selve træet og bogstaverne "går ud af" og det er på bladene (hjerterne) gæsterne skal sætte en underskrift. Mon ikke de kan overskue det? :loveshower:

Det første billede, er et billede som sælger sendte på mail til godkendelse. Resten er dem fra sælgeres annonce.

Jeg er forelsket :a1221:

Jeg er helt vild med det her træ - er det bestilt og købt på etsy??

Ja, det bliver lavet på bestilling :wink:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer