agnete79

9. maj 2015 - Endelig frue

569 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor lyder det bare til at ha' været en skøn polterabend. Hurra for dejlige veninder.. *s*

Jeg synes dine bordnumre er superfine - elsker at de er i guld, men det passer jo også supergodt ind i Jeres tema... He he - kunne være helt fantastisk, hvis brudeparret stod op hele aftenen - lur mig om ikke gæsterne ville undre sig en lillebitte smule :D

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har faktisk fået tilbagemeldinger fra alle gæster nu selvom der stadigvæk er et par dage til S.U. datoen. H2Bs bror og kæreste (som vi aldrig har mødt) har ikke meldt tilbage til os, men han har åbenbart sagt til min svigermor, at han ikke kommer med. Det er hun helt nede over og H2B ee også lidt påvirket af det, kan jeg mærke. Men det er jo brorens valg og hvis han ikke ønsker at være med, så gider jeg faktisk heller ikke at se på ham, bum!

Nå, men vi ender med at være 51 mennesker, hvilket er et virkelig dårligt antal i forhold til de 8-mandsborde, som vi i udgangspunktet skal sidde ved:-)

Vi leger derfor med alternative løsninger nu, men jeg kan godt mærke, at det er svært at slippe tanken om de runde borde.

På den anden side er en opstilling med firkantede borde noget mere fleksibel. Her kan folk bare rykke sammen hvis der skulle komme afbud på dagen.

Vi leger også lidt med tanken om, at lade to pladser stå ledige ved hvert bord (3 firkantede borde med plads til 18 omkring) og så selv flytte plads ved hver ret.

Åhh altså, kan mærke det fylder meget lige nu - måske fordi det er svært at forestille sig hvordan festen bliver når man ikke engang kender bord opstillingen.

0

Del dette indlæg

Vi har faktisk fået tilbagemeldinger fra alle gæster nu selvom der stadigvæk er et par dage til S.U. datoen. H2Bs bror og kæreste (som vi aldrig har mødt) har ikke meldt tilbage til os, men han har åbenbart sagt til min svigermor, at han ikke kommer med. Det er hun helt nede over og H2B ee også lidt påvirket af det, kan jeg mærke. Men det er jo brorens valg og hvis han ikke ønsker at være med, så gider jeg faktisk heller ikke at se på ham, bum!

Nå, men vi ender med at være 51 mennesker, hvilket er et virkelig dårligt antal i forhold til de 8-mandsborde, som vi i udgangspunktet skal sidde ved:-)

Vi leger derfor med alternative løsninger nu, men jeg kan godt mærke, at det er svært at slippe tanken om de runde borde.

På den anden side er en opstilling med firkantede borde noget mere fleksibel. Her kan folk bare rykke sammen hvis der skulle komme afbud på dagen.

Vi leger også lidt med tanken om, at lade to pladser stå ledige ved hvert bord (3 firkantede borde med plads til 18 omkring) og så selv flytte plads ved hver ret.

Åhh altså, kan mærke det fylder meget lige nu - måske fordi det er svært at forestille sig hvordan festen bliver når man ikke engang kender bord opstillingen.

Hvor er det trist for din H2b og svigermor at broren vælger at være sådan. Men godt, at du har den holdning for det er da ikke værd at spilde sin tid på så :hug:

Kan godt forstå at det er svært at slippe tanken om de runde borde. Hvad med at lave 5x7mands borde og 2x8mands borde eller 3x8mands borde og 3x9mands borde?? Er også en god ide med de firkantede borde og lade 2 pladser stå, men så er der 2 mennesker ved hvert bord som ikke har nogen sidemand/dame. Det ville jeg personligt ikke bryde mig om.

Ja, kan forstille mig at det bliver et hjernebryderarbejde fra nu af, når der også kommer bordopsætning og bordplan ind i det. :hug:

0

Del dette indlæg

Ih det er så svært! Jeg havde også fantaseret om firkantede 8 mandsborde (i mangel af bedre da der ikke er runde borde)

Men det ville fylde for meget i lokalet. Så vi har i stedet valgt at lave 3 langborde med ca 10 på hver side. Men ih det var godt nok også svært at skulle give slip på drømmen om de firkantede borde. Ja jeg drømmer faktisk stadig om det... Men på den her måde bliver det nemmere at få bordplanen til at gå op med deltagerantal...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi kommer formentlig til at stå i samme situation med 41 gæster men kan forhåbentlig redde det ved, at der godt kan sidde 9 personer ved de runde borde i følge vores feststed..

Jeg ville selv have såå svært ved at slippe tanken om runde borde :unsure:

0

Del dette indlæg

Dumme bror! Kan godt følge dig i at så har han heller ikke fortjent at komme med!

Hvad med om i sad ved et lille bord for jer selv dig og H2B men alligevel tilpas tæt på de andre? Så er det vel 49 der skal findes borde til og dvs. der kun er 1 bord der skal sidde 9 ved? Aner ikke om det overhovedet giver mening?

0

Del dette indlæg

Broren tog så lige prisen her til aften ved at skrive en helt vildt kort og upersonlig SMS ala: Vi må meddele, at vi ikke kan deltage i brylluppet. Hold nu k... hvor er han en dårlig bror altså.

Vi blev enige om at lade være med at svare.

Nå, men tak for alle forslagene til bord opstilling. De får alle lov til at summe med indtil vi får sat os ned og kigget på bordplaner igen:-) Min kollega bemærkede, at vi da bliver nødt til at have runde borde når cirklerne nu går igen i alt vores DIY. Det havde jeg slet ikke tænkt på:-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor er han bare en røvdårlig bror. Det er sgu synd for jer og ikke mindst din H2B.

I er da NØDT til at have runde borde, når nu jeres tema er runde cirkler. Det er et must, så må i virkelig lægge hovederne i blød. Håber i finder jer en løsning.

0

Del dette indlæg

Hvor er det synd for jer med den bror. Det kan han da ikke være bekendt.

Synes også runde borde vil passe godt til jeres tema, men det skal ikke være det der afgører det hvis noget andet passer bedre til bordplanen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I dag kom vores kage stativ med posten. Det er lige som det skal være😃

Vi har bestilt 80 jordbærkager og de kommer ikke i nærheden af, at kunne være på stativet alle sammen, men tænker vi fylder op på stativet og så må resten af kagerne stå udenom. Det tror jeg også bliver meget pænt.

Er i øvrigt kommet til at invitere 130 mennesker til receptionen☺ Jeg har været i tvivl om, hvordan mine kolleger skulle inviteres. Vi er omkring 20 mennesker i min afdeling, men jeg har lige så stor tilknytning til kolleger i andre afdelinger. En kollega fungerede som rådgiver og sagde, at folk altså gerne vil vide, at de er velkomne. Jeg havde ellers tænkt, at jeg bare kunne sende en mail til afdelingen og så kunne det sive til interesserde i andre afdelinger, men det blev altså til en fælles besked på intranettet. På den måde er beskeden kommet ud til alle og dermed også til en masse, der aldrig kunne drømme om at møde op. På den anden side er jeg sikker på, at alle dem, der har lyst ikke føler, at de ikke er blevet inviteret. Tror og håber på, at dr møder omkring 20nop i kirken, men nu må vi se☺

post-69668-0-96059000-1428519848_thumb.j

0

Del dette indlæg

Ihh, tror det bliver så fint med alle jordbærkagerne. Der er ikke noget bedre end rigeligt med jordbærkage.

Det var en ordentlig omgang ekstra inviterede 😄 nok fint hvis alle ikke kommer. Synes det er svært det med at inviterer kolleger på en ordentlig måde, synes det lyder fint som du har gjort.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer