agnete79

9. maj 2015 - Endelig frue

569 posts in this topic

Annonce ♥

Jeg kom i tanke om, at mine forældre da også skulle have en lille gave når de nu har hjulpet med indkøb og bagning. Det bliver en lille gavepose, som de får med på hotellet fredag aften. Sidst de var på besøg her, fik vi noget chokolade, som de var helt vilde med. Jeg har købt et par poser til dem og så får de en god øl "til at dulme nerver og falde i søvn på". Og så har jeg begivet mig ud i broderiets kunst og lavet lommetørklæder til dem begge. Det er meget ubehjælpsomt udført, så det er i høj grad tanken, der tæller😃

post-69668-0-78761400-1430773486_thumb.j

0

Jeg kom i tanke om, at mine forældre da også skulle have en lille gave når de nu har hjulpet med indkøb og bagning. Det bliver en lille gavepose, som de får med på hotellet fredag aften. Sidst de var på besøg her, fik vi noget chokolade, som de var helt vilde med. Jeg har købt et par poser til dem og så får de en god øl "til at dulme nerver og falde i søvn på". Og så har jeg begivet mig ud i broderiets kunst og lavet lommetørklæder til dem begge. Det er meget ubehjælpsomt udført, så det er i høj grad tanken, der tæller

Det er virkelig sødt tænkt - og hvis det er første gang i lang tid du broderer, synes jeg godt du kan klappe dig selv gevaldigt på skulderen! Det er ikke let at få det pænt, slet ikke når vi efterhånden er i skarp konkurrence med maskinbroderi..

0

Jeg har kun broderet ganske lidt på den måde før. Normalt holder jeg mig til kordstingsbroderi, hvor stoffet sørger for, at man broderer lige:-)

Min mor og jeg så i øvrigt en udstilling for nogle år siden, hvor der var udstillet en brudekiste fyldt med sirligt broderet linned. Det var ikke blevet brugt for kvinden blev aldrig gift. Min mor sagde, at det sgu nok var fordi hun var sådan en kedelig mus, der sad og broderede hele tiden i stedet for at gå ud og møde nogle mænd:-)

Jeg skal se om jeg kan få flettet den historie ind i brevet til dem.

Og tak for komplimenter by the way;-)

0

Annonce ♥

Jeg har kun broderet ganske lidt på den måde før. Normalt holder jeg mig til kordstingsbroderi, hvor stoffet sørger for, at man broderer lige:-)

Min mor og jeg så i øvrigt en udstilling for nogle år siden, hvor der var udstillet en brudekiste fyldt med sirligt broderet linned. Det var ikke blevet brugt for kvinden blev aldrig gift. Min mor sagde, at det sgu nok var fordi hun var sådan en kedelig mus, der sad og broderede hele tiden i stedet for at gå ud og møde nogle mænd:-)

Jeg skal se om jeg kan få flettet den historie ind i brevet til dem.

Og tak for komplimenter by the way;-)

Haha, det er en sjov idé! Jeg broderede faktisk sengetøj til min veninde, da hun blev gift i efteråret. På pudebetrækket stod der "Jeg elsker dig" og "Jeg elsker også dig" - det er vist den moderne udgave af den historie :)

0

Det er egentlig en ting, som jeg aldrig havde overvejet - det der med, at andre også er spændte og glæder sig.

Vores fotograf veninde sagde igår, at hun synes det er så fedt for de ville aldrig selv holde et traditionelt bryllup og derfor er de vildt glade for at være en del af vores.

Mine kolleger er også oppe og køre.

Hold nu op, hvor bliver det mærkeligt når det hele er slut:-)

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Sys det er så fed en ide med cykeltaxi :-) og 300 kr sys jeg lyder helt fint ifht hvad det koster at leje limousine, hestevogn eller noget andet og så er det jo bare fedt med cykeltaxi. Det er en nem måde at komme rundt på :-)

0

Jeg kan faktisk ikke huske hvad firmaet hedder. Fik et telefonnummer til en "chauffør" som mine veninder havde god erfaring med. Hun kunne så ikke på lørdag, men gav mit nummer videre til en anden, der ringede mig op.

Mener måske det hed noget med Københavns Cykeltaxi eller noget i den dur. Du kan godt få nummeret hvis det er.

0

Endnu engang har Mus inspireret mig til en ting, som egentlig slet ikke var på to-do listen😈

Efter vores nye økonomiske virkelighed har vi besluttet at droppe morgengaverne. Det virker simpelthen fjollet hvis jeg skulle give penge til H2B, so han så skulle købe en gave til mig for. Vi får hinanden og det må være mere end rigeligt😍

Nå, men jeg synes jo, at de der '100 grunde til jeg elsker dig' er så søde og så kostr de jo ikke rigtig noget. I min version er der bare brugt et kladdehæfte fra Søstrene Grene....så behøver jeg heller ikke at komme i tanke om så mange ting☺

På første side har jeg skrevet, at der er en milliard million grunde til at jeg elsker ham og her får han et lille udvalg af dem.

post-69668-0-71391000-1430852121_thumb.j

post-69668-0-19181200-1430852144_thumb.j

0

Annonce ♥

Vi betaler 300 kr for at få 4 personer fragtet i 2 cykeltaxaer fra Kongens Have/Gothersgade til Studiestræde (næsten nede ved Rådhuspladsen).

En enkelt cykeltaxa ville så koste 150 kr.

Det er ikke særligt langt, men tilpas langt til at jeg vil komme til at stresse hvis vi skulle gå.

0

Åh pokkers. Manden kom tidligt hjem her til aften. Hvornår skal jeg nu skrive min tale færdig?

Måske var det en dum prioritering at lave den bog:-)

Må bilde ham ind, at jeg sidder og arbejder på et vigtigt notat til arbejde:-)

0

Annonce ♥

Tror i øvrigt, at jeg skal ud og kigge efter blomster til kirke og reception i dag. Fik lige et tip om, at priserne stiger kraftigt op mod weekenden, hvor det er mors dag. Det havde jeg ikke lige overvejet.

0

Tror i øvrigt, at jeg skal ud og kigge efter blomster til kirke og reception i dag. Fik lige et tip om, at priserne stiger kraftigt op mod weekenden, hvor det er mors dag. Det havde jeg ikke lige overvejet.

De stiger HELT vildt :td:

0

Aahhh så er der ferie.

Noget af det sidste, der skete på arbejdet i dag var, at min chef kom grinende ind på kontoret og viste mig hans kalender på telefonen. Jeg havde lige sendt ham en møde indkaldelse og mit nye navn var åbenbart allerede trådt i kraft:-)

Lidt pudsigt at hedde det samme som sin chef lige pludselig, men det kan være det giver bonus på sigt;-)

0