agnete79

9. maj 2015 - Endelig frue

569 indlæg i dette emne

Jeg forestiller mig nu ikke, at der bliver nogen homodebat ved det bord. For det første er hans egen datter i fast forhold med en kvinde. Det tog ham mange år at indse - det virkede egentlig som om han ikke fattede, at de der "veninder" hun havde, nok var lidt mere end bare det :wink: Nu taler han om det som om det er det mest naturlige i verden, men om han også har det sådan med mænd, det er jeg ikke helt sikker på.

Og han plejer som sagt at opføre sig eksemplarisk når han er blandt fremmede, så jeg satser ikke på, at han begynder på noget. Hvis der skulle komme et pip fra ham angående de to mænds forhold så er jeg sikker på, at bordets kvinder vil gå lige i flæsket på ham :lol: Den ene kvinde er min Maid of Honours mor og hun er aktivistisk anlagt på alle mulige måder og går især op i homo-rettigheder (nogle gange grænsende til det lidt irriterende).

Så vi håber på at blive fri for den slags.

Alternativt må han jo have et bord for sig selv ude i køkkenet......det kan være det også er en løsning fir Jer :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I morgen skal jeg hjem til min svigerinde og øve snøring af kjolen :biggrin:

Jeg har været meget i tvivl om, om jeg havde behov for en bredere rygplade, men har udsat beslutningen. I dag blev jeg så nødt til at hoppe i kjolen for at finde ud af om dagen skulle byde på en tur til Lilly for at shoppe rygplade. Det er ikke nemt, at få sådan en kjole på når man ikke har nogen hjælpere, men hip hurra for hypermobile led så man kan blive knappet i ryggen :)

Jeg tror det går uden ekstra rygplade og jeg bliver faktisk gladere og gladere for kjolen hver gang den er fremme. Datteren ville selvfølgelig også prøve hendes kjole og så svingede vi ellers rundt i stuen til Hodja fra Pjort :loveshower:

Jeg nåede ikke at få taget et billede af os begge, men her er et af mig (uden skørter dog)

post-69668-0-88119800-1429390976_thumb.j

0

Del dette indlæg

Jeg har forsøgt mig med strømpebånd, men har erkendt mit nederlag. Jeg er sikker på, at idéen sikkert kunne blive fin hvis jeg havde tid og overskud til at videreudvikle på den, men sådan forholder det sig ikke. Alt hvad der skal laves ved symaskinen skal i princippet laves når datteren ikke er hjemme. Maskinen larmer for meget når hun sover og det gør den egentlig også når hun ikke gør :huh:

Jeg faldt over et af de fine strømpebånd, som Miss-Lena har til salg for tiden og skrev, efter lange overvejelser, for at købe et af dem. Jeg ville jo gerne have, at sløjfen fra den første gave jeg fik af H2B skulle indgå i strømpebåndet, men var villig til at gå på kompromis.

Det viser sig så, at strømpebåndet allerede var solgt, men Lena tilbød mig at lave et nyt og oven i købet inkorporere sløjfen. Så den blev sendt af sted til Nordjylland og nu venter jeg spændt på resultatet.

Her er et billede af det mislykkede forsøg. Der var simpelthen alt for meget stof :lol:

post-69668-0-93865100-1429392003_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor sker der mange spændende ting hjemme hos jer lige nu, men det er jo ikke så mærkeligt når brylluppet er så tæt på! Jeg er så vildt med guirlanderne, vi skal jo lave præcis den samme slags til photoboothbaggrunden og nu glæder jeg mig endnu mere til at se dem færdige 😍😃👍

0

Del dette indlæg

Jubiii, kjolen passede perfekt og svigerinden er nu tryg ved at skulle 'snøre' mig:-)

Jeg havde lånt et ringskørt af en kollega og hold nu op, hvor er det behageligt i forhold til det andet. Desværre er det lidt for kort så skal lige på jagt efter et, der er lidt større.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I dag har jeg lavet aftale med præsten. Det bliver torsdag i næste uge vi skal mødes.

Der kom også mail fra kordegnen, der vil have os til at sende prøvelsesattesten og navn og adresse på vores vidner. Troede egentlig det var fint nok hvis vi tog de informationer med til mødet med præsten, men skidt pyt, vi sender da bare.

Og så har vi foldet servietter og menuer her til aften. Mavebåndet/menuen skulle have været brunt kvistpapir, men da jeg faldt over et virkelig godt tilbud på lyseblåt papir i Bog & Idé (5 kr. for 30 stykker A4), så blev det blåt😊

post-69668-0-22558200-1429564604_thumb.j

post-69668-0-65763200-1429564631_thumb.j

0

Del dette indlæg

Hvor er det bare fint alt det I har fået lavet - og hvor er det mega spændende at det er "lige om lidt" I skal giftes.. Kan godt forstå, hvis nerverne så småt begynder at melde sig... Dit billede med kjolen er lidt lille her hos mig, men den ser superflot ud. Og hvor er det bare fedt, at den passer og at svigerinden er "snøre-tryg" :D Det er jo da trods alt ret vigtigt sådan en dag.. *S*

Fine guirlander og også rigtigt fint med det blå mavebånd til servietterne... I like.. *S*

0

Del dette indlæg

I dag har jeg lavet aftale med præsten. Det bliver torsdag i næste uge vi skal mødes.

Der kom også mail fra kordegnen, der vil have os til at sende prøvelsesattesten og navn og adresse på vores vidner. Troede egentlig det var fint nok hvis vi tog de informationer med til mødet med præsten, men skidt pyt, vi sender da bare.

Og så har vi foldet servietter og menuer her til aften. Mavebåndet/menuen skulle have været brunt kvistpapir, men da jeg faldt over et virkelig godt tilbud på lyseblåt papir i Bog & Idé (5 kr. for 30 stykker A4), så blev det blåt

Hihihihihi, jeg elsker den måde, som I har skrevet menuen på :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

He he, fest stedet kommer til at præsentere den rigtige menu. Vores menu er en fortolkning, som relaterer til noget fra vores liv sammen.

Til forret skal vi have fisk. Vi mødte hinanden i Esbjerg, hvor man altid siger, at det ikke lugter af fisk, men af penge.

Hovedretten er noget langtidsstegt oksehøjreb med semimoste kartofler og nye glaserede gulerødder.

Til dessert skal vi have Gateau Marcel med jordbær i jordbær. Vi har er helt vildt svagt punkt når det kommer til chokolade. Chokolade er så at sige vores bløde rygrad.

Første gang vi sad og snakkede det meste af en nat, var på et legendarisk værtshus, hvor de serverer tarteletter fra kl. 3 om natten. Værtshuset hedder APs og dem sender vi så en kærlig tanke når vi får tarteletter med høns i asparges til natmad.

Rigtig mange af gæsterne vil ikke kende disse referencer, men så har de da et eller andet at tale om ved bordet og så får de som sagt den rigtige menu at vide af kokken.

0

Del dette indlæg

He he, fest stedet kommer til at præsentere den rigtige menu. Vores menu er en fortolkning, som relaterer til noget fra vores liv sammen.

Til forret skal vi have fisk. Vi mødte hinanden i Esbjerg, hvor man altid siger, at det ikke lugter af fisk, men af penge.

Hovedretten er noget langtidsstegt oksehøjreb med semimoste kartofler og nye glaserede gulerødder.

Til dessert skal vi have Gateau Marcel med jordbær i jordbær. Vi har er helt vildt svagt punkt når det kommer til chokolade. Chokolade er så at sige vores bløde rygrad.

Første gang vi sad og snakkede det meste af en nat, var på et legendarisk værtshus, hvor de serverer tarteletter fra kl. 3 om natten. Værtshuset hedder APs og dem sender vi så en kærlig tanke når vi får tarteletter med høns i asparges til natmad.

Rigtig mange af gæsterne vil ikke kende disse referencer, men så har de da et eller andet at tale om ved bordet og så får de som sagt den rigtige menu at vide af kokken.

Det er da det mest geniale jeg længe har hørt. Kunne slet ikke gætte hvad det handlede om, men fed forklaring.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er jeg glad for at du siger. Skifter hele tiden mening mellem om det er sjovt eller bare dumt, men jeg tror de får lov til at blive.

Jeg synes det er sjovt og anderledes på den gode måde, stemmer bestemt for at de bliver.

0

Del dette indlæg

Hold op hvor er det bare en fed detalje med jeres menu! Ej jeg bliver vildt misundelig - det er da bare SÅ hyggeligt og personligt! Jeg vil også, hahah! :lol: Får jeres gæster referencer at vide eller lader I bare snakken gå og så må de selv spørge jer hvis de er nysgerrige?

Kleenexkasse! Det projekt ryger straks på min to-do! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er vild med mystikken omkring maden - keep it! Og det er lige sådan der jeg vil have vores menukort på servitutterne - har du bare brugt almindeligt karton? Måske en lille bitte DIY for dumme Pille? :tunge:

ELSKER kleenexkassen - sådan en vil jeg også ha'.. Med guldglimmer all-over :cheerleader3:

DET ER SÅ SPÆNDENDE AT DET ER LIGE OM LIDT!! (Jeg hader normalt når folk skriver med caps, men jeg er så excited på jeres vegne! :wink: )

0

Del dette indlæg

Jeg har haft en feriedag i dag og den startede hos kosmetologen, der lavede eye lash extensions på mig. Egentlig ville jeg helst have gjort det en uge før, men kosmetologen holder ferie så nu må vi se om det ikke kan holde sig pænt i 14 dage. Jeg har lavet en aftale til opfyldning hos en anden kosmetolog hvis det bliver nødvendigt, men håber at kunne aflyse den tid igen. Nu må vi se.

H2B er helt vild med resultatet og det samme er mkn veninde, som jeg sås med her til aften. Jeg synesvogså det er fint, men tenderende til dragqueen Skal nok bare lige vænne mig til de meget lange vipper

Skal nok prøve at tage et billede når det bliver lyst igen.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer