agnete79

9. maj 2015 - Endelig frue

569 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er måske lidt sent Mus:-)

Tror du har ret 😉

Der er bare så mange gode ideer. Tror godt jeg kunne arrangere et par ekstra bryllupper.

Edited by Mus84
0

Ihh, hvor er det altså spændende.. Jeg skal i kgs. have på lørdag kl. ca. og vi skal overraske min veninde med cykeltaxa - som allerede er pyntet efter et bryllup... Måske er det jeres? :biggrin: Jeg har sagt det før, og jeg siger det igen, jeg glæder mig SÅ meget til at ønske dig og manden tillykke herinde på lørdag og se billeder og høre om jeres store dag :loveflag:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Kæmpe stort og hjerteligt tillykke med brylluppet...

Har lige læst op på de sidste sider og hold da op, hvor lyder I bare super klar. Håber I får en helt fantastisk og uforglemmelig dag. Jeg glæder mig meget til at høre om den og måske endda se lidt billeder af det smukke brudepar.

Masser af lykønskninger fra Muldebeerg ;)

0

Annonce ♥

Jeg er kommet lidt sent ind i din tråd og kan se at jeres store dag var i lørdags - og til kæmpe lykke med det... Jeg har lige mast mig ned over din tråd, da den indeholder super fin inspiration - håber det er ok?

Du så skøn ud i din smukke kjole og jeg er vild med jeres kærenes, invitationer, dyr og alt det andet... Det har tilsyneladende stor og afgørende betydning at der er en rød tråd gennem festen og dagen.

Endnu engang tillykke med brylluppet... Glæder mig til at se lidt flere billeder ☺️

0