agnete79

9. maj 2015 - Endelig frue

569 indlæg i dette emne

Efter turen hos kosmetologen (som i øvrigt var en yderst behagelig og afslappende oplevelse med varme i briksen og en lille lur til mig), var jeg på lidt shopping. Fik købt lipgloss, undertøj og strømper til mig selv, men desværre ingen strømpebukser til datteren. Det er åbenbart ikke så nemt at opdrive råhvide strømpebukser i str 110, så skulle nogen falde over sådan et par, så lad mig gerne vide det

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Var ved at pakke servietter i poser her til aften, men kom lige i tanke om, at jeg havde lovet feststedet at lave en prøveopdækning og sende billede til dem så de ved hvad vi har tænkt os. Og når de skal have billede, så skal I også😁

Tag Jer ikke af krøllet hvidt lagen og manglende blomster i vaserne😉 Blomsterne bliver 2 cylindervaser med "vejsideagtige" blomster og lysestagen bliver forhåbentligt lidt mere oldschool end denne model.

post-69668-0-84894700-1429993408_thumb.j

0

Del dette indlæg

Fine vipper du har fået! Er helt vild med strømpebåndet, og så er det bare så skønt med sløjfen som personlig detalje

Tak, jeg er også bare så glad for det strømpebånd. Folk må rive og flå i mit slør, men strømpebåndet må de altså holde nallerne fra

0

Del dette indlæg

Og så har jeg i øvrigt brugt et par timer af dagen på Finders Keepers i Tap1 (designmarked). Jeg gik målrettet efter gaver til vores hjælpere og købte kun en lille bitte ting til os selv

Det blev til en halskæde til vores fotograf, som også er hende, der har skaffet os de gratis receptionslokaler. Egentlig skulle hun have haft nogle ørenringe, men da jeg faldt over en fiiiin halskæde med kompasvedhæng, så måtte det bare være den. Hun er nemlig helt vild glad for at sejle så det kunne ikke passe meget bedre

Til fotografens kone, som er min maid of honour købte jeg et spejl, som hun var helt vild med sidste gang vi var på Finders keepers, men dengang var det ikke sat i produktion endnu. Designeren har haft leveringsproblemer så salget af spejlene er ikke rigtig kommet igang endnu, så min maid of honour bliver en af de første ejere af denne type spejl. Det er da meget fedt.

Vores toastmaster får en vase og min svigerinde, der skal hjælpe mig i kjolen får et armbånd. Endelig er der min kollega, der binder buketter for os. Hun får en keramik ring og et tørklæde (som dog er købt i en "normal" butik).

Jeg gik længe og grublede over en ens gave til dem alle sammen, men vi er rigtig glade for at kunne give noget personligt til dem alle i stedet for.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wow, hvor er der sket meget! Det hele ser rigtigt godt ud.. Er vild med jeres bordkort og de små gulddyr - det kommer til at se fedt ud på de runde borde :cheerleader3: Fedt med eyelashextensions - jeg glæder mig til selv at prøve det, men kunne forestille mig, at det tager lidt til at vænne sig til :wink:

0

Del dette indlæg

Det er egentlig ikke så slemt. Det føles lidt sjovt når det blæser, men ellers mærker man ikke det store til dem.

Det du skal glæde dig mest til er at ligge i to timer og blive puslet om. Hvor tit sker det lige, at man er tvunget til så lang tids afslapning;-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det ser bare så godt ud og jeg er helt tosset med de små gulddyr! Jeg kunne slet ikke se det for mig i begyndelsen, men hold op hvor er det bare en sej detalje som skiller sig virkelig ud fra det man normalt ser! Det er altså virkelig fint!

Fedt med tatoveringerne! Jeg må i Tiger :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bordplanen er ved at være på plads. Vi fandt et spejl på et loppemarked for noget tid siden og her til aften har jeg skåret alle navne ud og lagt dem løst på spejlet. Det hele skal lige godkendes af H2B inden jeg sætter det bedre fast😁

post-69668-0-06502600-1430250500_thumb.j

0

Del dette indlæg

En af mine kolleger har en virkelig talentfuld 11-årig datter. Hende har vi fået til at lave et fingerprint tree. Det var lidt af et sats at sætte et barn til at lave det, men vi synes heldigvis begge, at det er super fint.

post-69668-0-52490900-1430250693_thumb.j

Redigeret af agnete79
0

Del dette indlæg

Bordplanen er ved at være på plads. Vi fandt et spejl på et loppemarked for noget tid siden og her til aften har jeg skåret alle navne ud og lagt dem løst på spejlet. Det hele skal lige godkendes af H2B inden jeg sætter det bedre fast

Det ser bare rigtig godt ud. Er vild med at de farvede cirkler går igen over det hele.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak. Jeg kan godt blive i tvivl om, om det bliver for meget med de cirkler, men nu er der ligesom ikke så meget tid til at finde på noget andet

Jeg synes det er fint og gennemført. Tror bare du skal stole på at det er godt, men kender udemærket til at blive i tvivl om det nu er godt nok det man har fundet på. Der er jo snart ikke tid tilbage til at lave noget om.

0

Del dette indlæg

Sikke et flot træ, din kollegas datter har lavet. Hun er da vist en ganske kreativ pige.. *s* Dit cirkel-tema er superflot og gennemført, det skal du endelig ikke tvivle på. Jeg synes ikke det er for meget, det du har vist os, så keep up the good Work. *S*

Uuuhhh, det er lige om lidt nu - begynder det at krible i mavsen?

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer