agnete79

9. maj 2015 - Endelig frue

569 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeps, på et staffeli, som Boncat stiller til rådighed (bare et tip hvis I også skulle få brug for sådan et) ;-)

Tak for alle jeres søde kommentarer. I dag fik jeg en SMS fra H2B, der bare lige ville sige, at han syntes den var blevet SÅ flot (han var ikke hjemme før sent i går). Så med Jeres og hans velsignelse vil jeg stole på min cirkel intuition:-)

0

Jeps, på et staffeli, som Boncat stiller til rådighed (bare et tip hvis I også skulle få brug for sådan et) ;-)

Tak for alle jeres søde kommentarer. I dag fik jeg en SMS fra H2B, der bare lige ville sige, at han syntes den var blevet SÅ flot (han var ikke hjemme før sent i går). Så med Jeres og hans velsignelse vil jeg stole på min cirkel intuition:-)

Tak for tip - har luret længe efter et staffeli, men jeg indstiller jagten og sparer pengene :wink:

Det bliver så fint og jeg kan slet ikke vente på billederne :cheerleader3:

0

Super flot tegnet træ. Det er da vildt så talentfuld hun er :loveshower: Jeg kan ikke tegne om så mit liv afhang af det... :huh:

Super god ide med jeres bordplan på et gammelt spejl. Jeg vil også gerne have det sådan som du har lavet jeres bordplan.... Dog er Hubby lidt skeptisk.. så glæder mig til at vise ham jeres... :loveboard:

0

Ahhh feriedag i dag.

Startede med at lave fine frugtspyd til vuggestuen,hvor datteren har sidste dag.

Herefter hjem og gøre guirlanderne færdige - fedt at have den post vinget af.

Nu tror jeg, jeg vil tage et bad og så skal vi til præsten:-)

Herefter håber jeg at kunne nå at spraye nogle flere gulddyr.

Eeelsker feriedage:-)

0

Annonce ♥

Feriedage er så dejlige. :a1221:

Har selv skrivedag i dag, men har været så fokuseret på at få min opgave færdig i god tid, så er allerede færdig nu! :cheerleader3: Så nu har jeg lavet den om til en fridag. :wink::)

0

Så har vi været ved præsten. Det var rigtig hyggeligt. Han er sådan en lidt reserveret type, som virker som om han rigtig gerne vil være imødekommende. Det bliver bare lidt kejtet:-)

Han tegnede og fortalte os igennem hele ceremonien og så snakkede vi salmer. Vi har valgt Se nu stiger solen, Hil dig frelser og forsoner og Op al den ting som Gud har gjort. Herudover kommer vores acapella musik indslag.

Så snakkede vi om os selv og vores liv sammen. Han skrev og skrev og vi er meget spændte på, hvad han finder på at tale om.

Vi fik også talt om alt det praktiske. F.eks. blev vi enige om, at vi bruger en anden udgang end den vi først havde troet. På den måde kommer vi ud på kirkepladsen i stedet for at komme ud ved en meget befærdet vej.

Det hele tog næsten 1 1/2 time og jeg sluttede lige af med at spørge om vi egentlig må kysse. Det må vi heldigvis godt og skal bare gøre det når det føles naturligt:-)

0

Og så kom stempelpuderne til fingeraftrykstræet i går. Det var faktisk noget sværere at finde end jeg lige havde troet. Men det lykkedes heldigvis hos Jeans Scrap stue, hvorfra de blev sendt som maxibrev og derfor kun kom op i 38 kr. inklusiv porto☺ Jeg valgte alle de tre grønne farver hun havde så det skal nok blive godt på det fine træ.

post-69668-0-45934700-1430460191_thumb.j

0

Et par skiftesko er det også blevet til. Lige nu er planen, at vi først går til receptionsstedet. Herefter skal vi gå til metroen og så er der også 10 minutters gang når vi kommer til Vanløse. Det kan godt være, at det kalder på en flad sko😁

Da H2B bestemt ikke bryder sig om ballerinaer blev det til disse gummisko fra HM til den nette værdi af 79.95.

post-69668-0-20382900-1430460437_thumb.j

0

Annonce ♥

Er det for sent at invitere flest gæster?.......åbenbart ikke. I dag fandt vi ud af, at to af vores gæster muligvis ikke kan deltage alligevel. Manden er væltet på cykel og er kommet meget slemt til skade. De vil melde tilbage i løbet af ugen om de kan komme og i så fald i hvilket omfang de kan deltage.

jeg har rigtig ondt af dem. Uanset hvad er det aldrig rart at komme til skade og med hans erhverv er det bare rigtig skidt at kvæste fingre og hoved. Når det så er sagt, så er jeg jo også bridezilla, som tænker bordplan. Dette har resulteret i, at vi har inviteret to ekstra gæster, der heldigvis sagde hurtigt ja. Hvis de to første så kommer med til festen, så bliver de 9 ved bordet og hvis de ikke kan være med, så bliver de 7.

Så nu vil vi gå igang med at lave endnu et eksemplar af indbydelsen her en uge før det går løs☺

0

Nu kommer det tæt på når der bliver snakket med præst, valgt salmer osv. Det bliver så spændende. Glæder I jer ikke helt vildt?

Fine sko til gåturen.

Man kan vel altid invitere flere gæster, så længe de ikke synes det er sært at blive inviteret i sidste øjeblik.

God bedring til jeres gæst der er kommet til skade.

0

Det er slet ikke til at fatte, at der kun er en uge til. Så vi glæder os helt vildt, men har nok også lidt svært ved at fatte, at nu er det nu.

De 'nye' gæster tog det rigtig fint. Ved egentlig ikke hvordan jeg selv ville have det med at blive inviteret så sent, men så længe de er friske så er alt jo godt:-)

0

I dag fik jeg lavet "dagsplaner" over den kommende uge. Nu hænger planen som et andet skoleskema på køleskabet og giver et fint overblik over, hvad vi mangler. Vi er fortrøstningsfulde;-)

I formiddag gik vi en dejlig tur ved stranden. Da vores datter stod og smed sten i vandet (en hobby hun nærer dyb passion for) kom jeg til at tænke på, hvordan bryllups planlægningen havde været hvis hun ikke var med i billedet. Jeg havde garanteret ikke stået en uge inden brylluppet og brugt det meste af en formiddag på at kaste sten i vandet:-)

Der er mange steder, hvor vi (nok mest jeg) er gået på kompromis. Hvis jeg havde mere tid så havde jeg brugt meget mere tid på at finde de helt rigtige farver, bånd, karton m.v. Men der er bare ikke særlig meget tid at give af når man både vil pleje barn, parforhold, karriere og veninder og ved I hvad? -det er faktisk helt OK.

Jeg er sikker på, at det overordnede indtryk af festen bliver lige så godt, som hvis jeg havde prøvet flere kjoler, fundet den helt rette type strømper eller studeret flere sider om servietfoldning.

Al ære og respekt for dem, der investerer så meget tid og energi. Jeg havde nok gjort det samme hvis omstændighederne havde været anderledes. Lige nu er jeg bare rigtig tilfreds med, at det ser ud som om vi får en aldeles fremragende dag også selvom vi har leget, tumlet og kastet med sten det meste af dagen:-)

Og så skal jeg nok stoppe al den husmorfilosofi igen;-)

0

Annonce ♥

Og noget er der da også kommet fra hånden:

- Jeg har snakket med og skrevet til toastmaster. Hun er så sej. Har aldrig prøvet det før, men er helt cool og glæder sig bare. Vi er sikre på, at vi har valgt helt rigtigt til denne post.

- Mit lånte er på plads. Jeg låner et gulfarmbånd af min mor, som hun fik af min far for mange år siden.

- Pakningen af ting til reception og feststed er påbegyndt.

- Alle gaver til hjælpere er pakket ind. I 11. time har jeg dog fundet ud af, at mine forældre også skal have lidt, så det skal jeg lige have styr på.

-Musik til under middagen er blevet udvalgt og der er overført penge til DJ. Vi har også fået skrevet en laaang mail med ønsker til musikken.

-Jeg har pinned billetter på Pinterest til den store guldmedalje. Hende, der skal binde buketterne kommer i morgen. Jeg håber på ranunkler, pæoner, hortensia eller nelliker i en simpel buket, men nu må vi se hvad hun finder på i samarbejde med H2B.

-Jeg har fået vasket sengetøj m.v. så der er friskt til de overnattende piger.

Og så en masse småting, som jeg ikke lige kan komme på:-)

0

Har lige pakket skiftetøj (og husket en BH, som jeg jo ikke skal have på til brudekjolen). Har også pakket tøj til søndag. Det blev noget lidt praktisk med jeans, tshirt og jakke. Tshirten er dog hvid med glimmer så lidt brud får jeg da lov at være dagen derpå:-)

0

Hmmmm efter inspiration fra Mus investerede jeg i en omgang Dove Summerglow for at stængerne kunne blive en lille smule mindre blå at se på.

Jeg har tidligere brugt selvbruner uden den store effekt så jeg tænkte egentlig ikke, at dette harmløse produkt ville have den store effekt. Derfor brugte jeg heller ikke tid på at exfoliere m.v. inden.

Det skulle jeg så nok have gjort for hold da op en effekt - på både godt og ondt. Har fået fine gyldne ben, men desværre også nogle meget mørke plamager nogle steder. Det virker imidlertid overkommeligt at gnubbe væk så jeg må lige lege lidt mere i løbet af de næste par dage:-)

0

Annonce ♥

Der kommer bare så meget på plads nu - fedt! :)

Super fine trykfarver du har fået købt, det kommer til at se rigtig fint ud tror jeg. Og generelt lyder det da bare som om at du har super godt styr på det hele og overskud her lige op til :)

0

Er lige kommet hjem efter vores date med fotografen. Tror det bliver rigtig godt. Vi tager nogle billeder i kirken og lige over for, hvor der er sådan en FIM bue\søjlegang. Udfordringen er helt klart, at Købmagergade er et inferno af mennesker lørdag eftermiddag, men det må vi tage med.

Bagefter går vi i Kongens Have og nu overvejer vi om vi skal bestille cykeltaxaer der kan fragte os derfra og ned til reception stedet. Det sparer os lige lidt tid, som kan bruges med vores gæster.

Når receptionen er slut går vi med vores gæster til Nørreport, hvor vi tager nogle billeder på rulletrappen og nok også i selve metroen.

Det er lige om snart:-)

0