Rikke F

7. maj 2007

1,950 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Der er ikke noget så smukt som en lykkelig kvinde, så jeg hold k*** hvor er du bare smuk :cheerleader3:

Kjolen er da perfekt til stranden, den ser meget let og elegant ud, og Ole han droppede Hawaii skjorterne, han ser bare skide godt ud :)

Tillykke kære Rikke, ville ønske jeg havde været der, men hvem havde ikke det ;)

:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Eeeejjj Rikke, jeg sidder jo her på jobbet med en tåre i øjebkrogen! Hvor ser I bare fanstastiske ud! I stråler jo begge to! Glæder mig helt utroligt meget til at se og høre mget mere om jeres tur.

Tusind tak for de smukke billeder, søde. Og en stor hilsen til din husbond :bearhug:

:cheerleader3::):):):):):respekt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åååååårh Rikke-pigen! SNØFT! I er bare så smukt et par - er helt overvældet over hvor fantastisk det ser ud (har aldrig set sådan et hawaii-bryllup før så lidt svært at forestille dig jo).

Nyd nu resten af ferien og så glææææder jeg mig til at høre mere om det hele

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

:loveboard::loveboard::loveboard::bearhug: ja det er simpelthen fordi jeg er bare så færdig over at se Jeres helt vidunderlige billeder.... kæft hvor er I virkelig smukke.....Men ingen kritik af dig Ole :loveboard: , men Rikke hun er virkelig bedårende...Du er så smuk smukke... :bearhug:

Hjertelig tillykke med dagen...glæder mig til at se billederne når i igen er hjemme...

JEG SAVNER DIG SMUKKE.....

:cheerleader3: fra Belinda

0

Del dette indlæg

HAr siddet og kigget på billederne igen og igen - har også lige vist dem til William - og det slår mig bare... Hvor ser i bare glade ud! I stråler jo om kap med den sol, der skinner på jer :

Skal hilse mange gange fra Nat - sendte lige billederne til hende :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis ikke det der er romantik - så ved jeg simpelthen ikke hvad er :cheerleader3:

Mange gange tillykke med brylluppet, hvor ser i bare dejlig og lykkelige ud.

Er spændt på at se resten af billederne - fra jeres fantastiske bryllup :loveboard:

Fortsat god ferie-honeymoon

- Hanna

Redigeret af Michael/Hanna
0

Del dette indlæg

Kæreste Rikke,og Ole,

nej hvor er det nogen dejlige billeder, I ser dejlige ud begge to, I har formået at gøre det som nok mange drømmer om... ihvertfald mig...

jeg vil sige jer begge tak for I tænker på os herhjemme, det er virkeligt stort I deler det med os... :loveboard:

:cheerleader3: jeg vil ønske jer en rigtig god rejse...

0

Del dette indlæg

HVOR ER DET NOGLE LÆKRE BILLEDER!!!!!!!!!

:loveboard:

Er vildt misundelig på de omgivelser i har....nøj det ser top nice ud altså! Jeg glæder mig enormt til at se flere billeder fra jeres eventyrbryllup og ikke mindst læse om den.

Du stråler i den kjole Rikke, du er gudesmuk. :cheerleader3:

:loveboard:TILLYKKE HR OLE OG FRU RIKKE :loveboard:

Kram

Melanie

Redigeret af Melanie25
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

hej skønne Rikke..

kæmpe tillykke med brylluppet..

hvor ser i dejlige og lykkelige ud.. det er da bare det smukkeste sted i er blievet viet.. håber at du nød dagen og brylluppet lige så meget som du ser ud til at gøre...

knus fra louise

ps glæder mig super meget til at se de sidste billeder....

0

Del dette indlæg

Kæreste Rikke, hvor ser I bare hamrende lækre ud begge to - wauu.. mit kobberbryllup skal holdes på Hawaii. Er så ked af at jeg ikke fik sendt en sms men min nye mobil er gået død og væk var alle mine numre. Håber at I havde en skøn dag - glæder mig til at se, meget, meget mere..

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer