Rikke F

7. maj 2007

1,950 indlæg i dette emne

Rikke jeg kan se du er der!!! :kiss:

Hvordan går det over ved jer to smukke mennesker??

DU ER SAVNET HERHJEMME!!!! :cheerleader3:

:cheerleader3::thumbsupsmileyanim:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/Kiss.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:cheerleader3: Hej Rikke!!

Det er altså de smukkeste bryllupsbilleder... :cheerleader3:

Og ja, du er savnet... Alle dine søde beskeder i trådene... :thumbsupsmileyanim:

I ønskes en fortsat dejlig tur rundt i den store verden... :kiss:

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif :lol: Jeanet

0

Del dette indlæg

Hej Rikke

ØV ØV ØV...... der gik et eller andet galt, for min kæreste er kommet til at smide avisen ud med artiklen om bl.a. jeres Hawaii bryllup... jeg var jo på polterabend, så jeg kunne ikke holde ham i ørerne før han havde nået at smide ud i aviserne :thumbsupsmileyanim: Jeg nåede ikke engang at læse artiklen :cheerleader3: MEN... hvis ikke der er nogen, som fortsat ligger inde med avisen og artiklen, så skal jeg nok tjekke på mit arbejde om den stadig findes der... og ellers gå på biblioteket og kopiere artiklen til dig - der kan man i hvert fald finde dem :kiss:

Håber I hygger - billederne er jo for lækre, I er så glade og det ser bare perfekt ud det hele ;) Glæder mig til beretning og mange flere billeder :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hej Rikke

ØV ØV ØV...... der gik et eller andet galt, for min kæreste er kommet til at smide avisen ud med artiklen om bl.a. jeres Hawaii bryllup... jeg var jo på polterabend, så jeg kunne ikke holde ham i ørerne før han havde nået at smide ud i aviserne :thumbsupsmileyanim: Jeg nåede ikke engang at læse artiklen :cheerleader3: MEN... hvis ikke der er nogen, som fortsat ligger inde med avisen og artiklen, så skal jeg nok tjekke på mit arbejde om den stadig findes der... og ellers gå på biblioteket og kopiere artiklen til dig - der kan man i hvert fald finde dem :kiss:

Håber I hygger - billederne er jo for lækre, I er så glade og det ser bare perfekt ud det hele ;) Glæder mig til beretning og mange flere billeder :cheerleader3:

Vi er meget dårlige til at smide aviser ud, så jeg er sikker på den stadig ligger i bunken - så bare rolig http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif Jeg finder den lige og så skal jeg nok gemme den til dig :lol: Troede bare at alle i hele verden havde gemt den, så der ikke var nogen grundt ila t jeg også gjorde det -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:KÆMPE STORT TILLYKKE :balloons::bearhug:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cheerleader3.gif

Hvor ser det bare lækkert ud!!! Og I stråler simpelthen!!! Håber hele jeres tur er lige så fantastisk som det lille preview ser ud til at være.

Husk nu at tage billederne med hjem!!! :cheerleader3: Glæder mig helt vildt til at læse jeres bryllups beretning (intet pres :cheerleader3: )

0

Del dette indlæg

Hej alle igen... Nu er vi ankommet til L.A. - og sikke en kontrast! Natur er der ik' meget af lige her ved hotellet. Til gengæld har vi et stort og trafikeret vejkryds lige uden for vinduet... Og nå ja, så er her PI... koldt! Vi kom fra noget nær 30 grader til 17 grader!!! :cheerleader3:

Vi har booket en L.A.-By-Night bustur til i aften, det bli'r vores første indtryk af L.A., så det bli'r super spændende!

Nå... BILLEDER!:

Vi endte faktisk med at tilbringe vores bryllupsnat på The Grand Hyatt Kauai, en længere historie, som I får når vi kommer hjem. Her er dog et billede:

post-22637-1179346000.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

EJ Rikke for hede hule helvede da!!!!

Jeg har selvfølgelig først lige opdaget at du i det hele taget har lagt billeder ind...altså der er nogen ting pt. der går min næse forbi...tror der sker lige lovlig meget pt...hehe..skriver projekt og skal snart til eksamen og så er man jo blevet Frue....

Tillykke med brylluppet!!!!!!

:bunny_4::toot::balloon:

Hvor ER I søde sammen og hvor ser I lykkelige ud!!!

:cheerleader3::super::super:

Hvor ER der altså smukt!!! Simpelthen de mest flotte omgivelser man kunne tænke sig...for dælen da jeg er skide misundelig..selvom vi jo havde det mest pragtfulde vejr d. 5/5....der var skyfri himmel og 21 grader hele dagen...ikke for varmt og slet ikke koldt..men helt perfekt!!!! Det har så regnet lige siden... :toot: Men alle de smukke blomster der, de er da til at slå ihjel for...og den der (alle de) hiking trails..den er jo sku med på...elsker sådan noget...

Håber I har jeres livs tur og nyder hinanden trods kulden i L.A. Glæder mig til du kommer hjem og spammer BK med bryllupsbilleder og beretning....også om bryllupsrejsen vel at mærke :bearhug:

Knus herfra, Fru Kristensen...

0

Del dette indlæg

Hej alle igen... Nu er vi ankommet til L.A. - og sikke en kontrast! Natur er der ik' meget af lige her ved hotellet. Til gengæld har vi et stort og trafikeret vejkryds lige uden for vinduet... Og nå ja, så er her PI... koldt! Vi kom fra noget nær 30 grader til 17 grader!!! :bearhug:

Vi har booket en L.A.-By-Night bustur til i aften, det bli'r vores første indtryk af L.A., så det bli'r super spændende!

Nå... BILLEDER!:

Vi endte faktisk med at tilbringe vores bryllupsnat på The Grand Hyatt Kauai, en længere historie, som I får når vi kommer hjem. Her er dog et billede:

post-22637-1179346000.jpg

Ja ja i er nogle sprutmuler!! :balloon: Indrøm det i sad i baren og glemte tiden... hi ih hi hi JA jeg har ørene med overalt... thi hi hi hi

Ejj Rikke det er de smukkeste billeder og jeg glæder mig så meget til at i kommer hjem og Kat, Belinda og jeg får hele historien over et glas vin!!

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kæreste Rikke mus, hvor ser det bare skønt ud!

Hvornår kommer i egentlig hjem? Det har jeg da fuldstændig svedt ud! Og endnu engang tillykke!

Vores egen Rikkemus er hjemme om 7 dage!!! JUBIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII :loveshower:

0

Del dette indlæg

Kæreste Rikke!!

Hvor ser det hele bare helt fantastisk og vidunderligt ud!!!! -Hvor er det dejligt for Jer!!

Glæder mig MEGET til at se flere billeder og læse om Jeres tur når I kommer hjem igen!!

Og så kan jeg lige hilse og sige at I kan lige så godt vænne jer til 17 grader, for der er altså ikke mere her hjemme!! :cheerleader3::balloon:

Ha' en fortsat helt vidunderlig ferie!! :bearhug::bunny_4::super::toot:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:bearhug::bunny_4: nu savner jeg dig endnu mere.... men hvor er det bare nogle helt fantastiske billeder du ligger ind... :super:

Ang varmen det er uhyggeligt så vant man kan blive med 25 - 30 grader.... :carrot:

At jeres store honeymoon nu snart er slut er jo rigtig rigtig :ban: for jer, men hvor vi er mange tøser herinde der ser frem til igen at have dig tilbage....du er en meget savnet kvinde....uhhhhh savnet GIFT kvinde.... :toot:

:cheerleader3: og millioner af :balloon: til dig smukke......

0

Del dette indlæg

Hvor er det bare skønt at høre fra dig - og jeg er stadig kun en lille smule misundelig, når jeg ser dine billeder contra det regnvåde danske vejr udenfor...

Glæder mig til at høre alt om hele turen, om brylluppet og om drukturen der endte med et fancy hotel :toot:

Du er savnet her på BK! Jeg savner dig i hvert fald!!!!

:cheerleader3::balloon::bearhug::bunny_4::super::toot::super:

0

Del dette indlæg

Åååååååååååh Rikke og Ole.... :cheerleader3: Hvor erd et skønt at høre nyt fra jer.... TILLYKKE med ægteskabet post-23814-1179410615.gif - ved godt at jeg har sagt det før men igen TILLYKKE!!!post-23814-1179410790.gif

Når man ser jeres billeder så har jeg allermest lyst til at sige "Hasta la vista - baby!" og møde jer hvor end I nu befinder jer i L.A....

Det er vel nok nogle dejlige billeder fra vielsen på stranden... var det ikke bare helt magisk at stå der helt alene og bare være jer 2???

Jeg sender jer de bedste tanker og ber' til at de sidste dage for jer, vil byde på intet mindre end en gennemført lykkerus for jer begge!

Kæreste Rikke - tillykke med din nye titel! FRU OLE

Hold jer munter - Mette

post-23814-1179410656.gif

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer