marina29

Love is in the air - 25. august 2007

2,547 indlæg i dette emne

To do liste :respekt:

De røde er der styr på (nogenlunde i hvert fald)

Dato: 25. august 2007 kl 12.00

Kirke: Greve Landsby Kirke

Udsmykning af kirke: Bliver kontaktet af ny kirketjener

Lokaler: Gersagerparkens selskabslokaler

Transport til kirke: Vores egen super seje Opel Vectra

Fotograf: danskfotografi.dk både under vielse og bryllupsportrætter

Brudekjole: Divina Sposa fra Bentes Brudedesign

Sko: Fandt nogle helt fantastiske sko i Deichmann

Slør: Købt på Ebay

Sat hår: Ordnes af Kamilla

Brudebuket: Laves af Kristine

Sørens Jakkesæt: Bestilt fra Thailand

Skjorte

Slips/krawat: Champagnefarvet-Gylden, får vi hjem om et par uger

Sko

Vest: Champagnefarvet-Gylden

Knaphulsblomst: Laver Kristine

Brudepigekjole: Købt på bryllupsmessen, 3 stk, 2 år - 2,5 år og 3 år

Brudepigesko

Gæstebog

Reception 90 personer:

Velkomstdrinks

Mini sandwich

Kager, mormor bager drømmekage

Kaffe

Snacks

Blomsterdekorationer til gavebord, buffetbord

Små buketter til kaffeborde

Fest 60 personer:

Dj: Mobilshow.dk ubegrænset timer

Serveringspiger

Kok: Bliver måske lavet om, men ellers har vi bestemt os for at bruge buffetkompagniet

Duge: Ubleget stof fra ikea til 9 kr/m

Servietter: Stof eller Duni

Blomsterdekorationer: Regner med at bruge en høj slank vase, med 3 blomster i, den samme slags blomster som i bukketten

Fyrfadslysestager: 4 stk ca 7 kr i Ikea

Forret

Hovedret

Dessert: Bryllupskage med chokolade-nougatcreme og hindbærdcreme med marcipan - eller hvid chokolade overtræk

Vin: Cavarra shiraz cabernet + hvidvin

Øl

Sodavand

Evt. blandet drinks i 1,5 L flasker

Kaffe

Chokolade

Likør (Bailey, portvin, sherry)

Snacks

Natmad: Suppe, hotdogs eller sandwich

Morgengaver: Skagen-ure til os begge

Takkekort

Bryllupsrejse: Jan 2008, højst sandsynligt til Thailand

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Efter en del snakken frem og tilbage med vores kogekoner, så er vi endelig blevet enige om vores menu :respekt:

Vi valgte menu 1, som var min farvorit, Søren var lidt nemmere at overtale efter jeg forklarede ham hvad oksefilet lige var for noget kød, sjovt nok er det noget af det bedste han ved, men han kunne ikke huske navnet ;)

Her er vores dejlige menu:

Menu 1, á 170 kr pr kuvert:

Forret: Tapas

Carpaccio pyntet med parmasan

Chorizo med oliven tapanade

Syltede peberfrugter med feta

Det er pyntet på en tallerken med ruccola salat, cherrytomater g grillet aubergine.

Serveres med mini møllehjul med havsalt

Hovedret:

Saltindbagt oksefilet med løg, peberblanding og hvidløg

Ovnstegte kartofler med timian

Tomatsalat med oliven, mozarella og olie-eddikke dressing, vi skal dog have feta istedet for mozarella, for det siger mig altså bare ingenting :respekt:

Spinat Tzatziki

Baby leaf salat med tørrede abrikoser, mild chili og flødedressing

Dessert - laver jeg selv:

Bryllupskage med hindbærcreme og chokolade-nougatcreme med cognac, overtrukket med marcipan og hvid chokolade

Natmad á 10 kr. pr kuvert:

3 små sandwich med æggesalat med karse, skinkesalat med agurk og leverpostej rørt med cognac med cornichoner

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, det har jeg ikke helt bestemt mig for endnu, men det bliver nok en let sommerlig drink :respekt:

Tror jeg laver en blanding af hvidvin, rød sodavan og jordbær til receptionen, men jeg har ikke helt fundet den rigtige velkomstdrink til festen endnu...

0

Del dette indlæg

Ja, det har jeg ikke helt bestemt mig for endnu, men det bliver nok en let sommerlig drink :respekt:

Tror jeg laver en blanding af hvidvin, rød sodavan og jordbær til receptionen, men jeg har ikke helt fundet den rigtige velkomstdrink til festen endnu...

Det lyder da ellers lækkert... ellers hvidvin/hyldeblomst en klassisker!! evt. med frosne vindruer

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder da ellers lækkert... ellers hvidvin/hyldeblomst en klassisker!! evt. med frosne vindruer

Altså det der hyldeblomst har jeg aldrig forstået fasinationen af, tror måke bare det er fordi jeg ikke kan lide det :respekt:

Men frosne vindruer er også super lækkert, dem har jeg tit i fryseren bare til snacks, havde faktisk ikke overvejet at man kunne bruge dem som isterninger, og de bliver ikke smattede :respekt:

0

Del dette indlæg

Gitte, hvem har I til at levere maden - det lyder vildt lækkert og billigt! :respekt:

Glæder mig til at se dig på tirsdag til lidt Zilla-møde

Hun hedder Lise-lotte og laver maden i sin fritid sammen med en veninde, det er på amatør niveau, men maden er såå lækker :respekt:

Jeg mødte hende da jeg serverede til en 30 års fødselsdag, og efter at have smagt maden og hørt hendes pris, så blev hun hyret på stedet, Søren så meget sjov ud i ansigtet da jeg fortalte ham det om aftenen :cheerleader3:

Smed lidt flere Love is... ind på sidste side, hvis du mangler lidt flere, jeg kom jo lige i tanke om at jeg havde lavet en hel mappe med dem :cheerleader3:

Glæder mig også, det er jo så hyggeligt :respekt:

0

Del dette indlæg

Gitte, hvem har I til at levere maden - det lyder vildt lækkert og billigt! :respekt:

Hun hedder Lise-lotte og laver maden i sin fritid sammen med en veninde, det er på amatør niveau, men maden er såå lækker :respekt:

Jeg mødte hende da jeg serverede til en 30 års fødselsdag, og efter at have smagt maden og hørt hendes pris, så blev hun hyret på stedet, Søren så meget sjov ud i ansigtet da jeg fortalte ham det om aftenen :rolleyes:

Smed lidt flere Love is... ind på sidste side, hvis du mangler lidt flere, jeg kom jo lige i tanke om at jeg havde lavet en hel mappe med dem :denmarkflag:

Kunne være at måtte få hendes nr en dag, for til næste år har vi 2 gane 30-års fødselsdag og et svendegilde, så skal holde endnu en fest til næste år :cheerleader3:

Så godt du havde lagt nogle flere Love is ind - tusind tak :cheerleader3: Jeg tyvstjæler nok nogle af dem :super:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hun hedder Lise-lotte og laver maden i sin fritid sammen med en veninde, det er på amatør niveau, men maden er såå lækker :cheerleader3:

Jeg mødte hende da jeg serverede til en 30 års fødselsdag, og efter at have smagt maden og hørt hendes pris, så blev hun hyret på stedet, Søren så meget sjov ud i ansigtet da jeg fortalte ham det om aftenen :super:

Smed lidt flere Love is... ind på sidste side, hvis du mangler lidt flere, jeg kom jo lige i tanke om at jeg havde lavet en hel mappe med dem :rolleyes:

Kunne være at måtte få hendes nr en dag, for til næste år har vi 2 gane 30-års fødselsdag og et svendegilde, så skal holde endnu en fest til næste år :cheerleader3:

Så godt du havde lagt nogle flere Love is ind - tusind tak :denmarkflag: Jeg tyvstjæler nok nogle af dem :sm:

Du får det bare på tirsdag, hvis det er, hvis jeg husker det ;)

Alle de fester... Søren blev også 30 år i januar, og det måtte jo fejres, og jeg bliver færdig med min uddannelse om et år, så der skal jeg også fejres :respekt:

Puha, vi bliver fattige ;)

0

Del dette indlæg

Jeg har fri kl 16.00, så hvis der er nogen der har lyst til at ose lidt inden kunne det være hyggeligt, jeg trænger sådan :)

Gitte - kan du ikke sende mig en PM med dit mobilnummer - så ringer jeg til dig, hvis jeg kan slippe fra arbejdet lidt før - det kunne da være vildt hyggeligt at præ-skvadre inden hele zilla forsamlingen mødes :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

OOps I did it again, på bedste Britney Spears vis, altså ikke barberede håret af, men kom til at købe endnu et par brudesko, denne gang med lidt åbne snuder :cheerleader3:

Jeg fandt dem i Bilka till 150 kr. og så var det jo næsten dumt at lade vær' :)

post-21950-1177357850.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Dem til højre stemmer jeg på!!! :)

De er altså bare flotte og bryder det hele lidt (nu går jeg jo ind for den slags :balloon:). Tror helt klart de passer bedst til. Men! Der er ikke andet for end du må rulle hjem til din mormor og prøve kjolen og begge på sko og tage en maaaaaaaasse billeder til BK tøserne :loveflag::balloons:

Kan du ikke lige sende mig en sms imorgen hvis I mødes før? Jeg sidder jo lige rundt om hjørnet og har fri når jeg går sååå ... jeg vil med! :cheerleader3::loveboard:

:bearhug: Gitte

0

Del dette indlæg

Jeg er nu mest stemt for "Bilka-Sutterne" :) Men hvad er du selv mest stemt for? Jeg tror som Gitte siger - du må hjem til dine bedsteforældre og prøve tingene sammen - billeder hver for sig kan jo snyde :cheerleader3: Men hvilke sko er mest behagelige at have på?

Vi ses i morgen - Gitte (mamatux) - har Gitte (Marina29) dit tlfnr? Ellers kan du jo også lige sende mig en PM med dit nummer - sender også lige mit mobilnr. til dig.

PS! - det er vist farligt at slippe dig løs i indre by imorgen med det veludviklede shoppegen du lægger for dagen :loveboard:

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Jamen jeg kan lide dem begge to :cheerleader3:

Alt den her bryllupsfeber har udløst en eller anden form for guld-feber, så alt der hvad er gulligt og glimter er jeg helt vild med, så jeg måtte jo eje sko nr. 2 :loveboard:

Jeg må forbi momse og prøve det hele på, nu hvor jeg har afleveret opgave igår, så burde der være tid til den slags bryllupspjat igen :)

Men remmen på skoene til højre er også en guld-ligende farve, de ser bare lidt sølv ud på billedet :loveflag:

0

Del dette indlæg

Jeg er også mest til den oprindelig sko, udfra bill. synes jeg den matcher farvern bedre....men billeder kan jo snyde, så som andre har sagt, er du vidst nødt til at prøve det sammen med kjolen.

MEN man kan aldrig have for mange sko :)

Kram

Melanie

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer