Guest Solsikken

26. maj 2007

621 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Åhhhhh søde... Ville bare SÅ gerne være med i kirken i morgen, men jeg har så meget firma-relateret, jeg bare SKAL ha' færdigt. :loveboard: Er frygtelig ked af det, men jeg når det simpelthen ikke.

Jeg håber og tror I får en fantastisk dag! :thumbsupsmileyanim:

:lol:

0

Del dette indlæg

Tusind tak for alle krammerne og omsorgen søde piger. :loveboard:

Vores venner kommer i morgen, selv om det er svært for dem. Men de vil ikke gå glip af vores bryllup - og så kan det måske hjælpe dem til at få sorgen lidt på afstand, eller måske bearbejdet på en anderledes måde.

Så vi har sagt at de er frie til at deltage i det omfang de nu kan oh har lyst til. Vi er bare SÅ glade for at de VIL komme.

Men nu er det jo så også lige om lidt. Ja jeg fatter stadig ikke så meget, men er super klar. :lol:

Fusserne er flotte, neglene nylavet, make-uppen bestemt og ja vi har lige dækket bordene og gjort klar til receptionen efter vielsen i morgen.

I får lige lidt billeder - dem er i jo så glade for :thumbsupsmileyanim:

post-20894-1180119715.jpg

post-20894-1180119734.jpg

post-20894-1180119781.jpg

0

Del dette indlæg

Her borddækningen i sognegården

post-20894-1180121127.jpg

Og bordet hvor vores bryllupskage skal stå

post-20894-1180121187.jpg

NØJ hvor er jeg spændt!!!!!!

Men nu vil jeg ud og tage et dejligt varmt bad og så se lidt TV inden den skal stå på en god nats søvn.

I skal snart høre nærmere fra mig, men nu har jeg jo ferie i næste uge - og vi tager nok et par dage et eller andet sted hen for at slappe af.

Kan I alle hygge jer skønne Quinder - jeg vender tilbage med min beretning og masser af billeder.

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Også lige et lille pip her fra med ønsker om at I må få et helt vidunderligt bryllup! :lol::loveboard::loveboard:

Glæder mig til at se billeder og læse om Jeres dag som jeg er sikker på bliver helt fantastisk :loveboard::loveboard: Stort tillykke her fra :thumbsupsmileyanim::loveboard::loveboard::loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Rigtig hjertelig tillykke Fru Michael

Søde solsikken,- du har været i mine tanker rigtig mange gange i dag. Jeg håber at du har en rigtig dejlig dag,- lige nu tror jeg at I alle sidder til bords i de flotte omgivelser og er i gang med hovedretten. Åhhh,- hvor ville jeg gerne være en lille flue på væggen,- bare en lille lille bitte flue.

Men okay,- kom snart tilbage og fortæl om det alt sammen.

Jeg er sikker på at du har forblændet dem alle med din skønhed og din smukke kjole..

Kæmpe knus

Silotte :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Solsikke

Hjertelig tillykke med brylluppet i lørdags - håber at i havde en ligeså fantastisk dag som vi havde.

Vejret artede sig, solen kom også frem da vi var kommet ud af kirken og vi skulle ud og have taget billeder :thumbsupsmileyanim:

Tillykke med din mand i søndags :)

Glæder mig til at se jeres billeder.

Vi tager lige en 3-dags tur til Rom imorgen, en lille surprice fra min mand - dejligt :oops:

- Hanna

0

Del dette indlæg

Kære skønne quinder.

Tusinde tak for alle Jeres søde hilsner i anledning af vores bryllup, det var den mest fantastiske dag i mit i liv - uden sammenligning. Pt. er vi stadig fulde af indtryk og det hele gik som planlagt, det var perfekt.

Solen skinnede HELE dagen, så ikke en gang der gik det galt, og det er jo fantastisk eftersom vi har haft overskyet både dagen før og her søn-, man- og tirsdag.

Vi har fået SÅ mange glade og dejlige tilbage meldinger om vores dag og fest, og alle har kun ros til os. Den ene efdter den anden kom og fortalt hvor smukt et brudepar vi var, ja jeg blev helt forlegen tilsidst, men det var skønt.

Vi var heldige. Vejret var med os, intet gik galt og festen var i topklasse.

Vi har endnu ikke fået billeder, men jeg har da lidt til jer.

Her makeup og hår

post-20894-1180450100.jpg

post-20894-1180450154.jpg

post-20894-1180450194.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer