:o)

Morgengaver til brudgom

357 indlæg i dette emne

Hej

Nu er min morgengave købt. Jeg har valgt den kedelige del... Noget golfudstyr. Vi spiller begge golf - og jeg ved at min gave kan bruges i mange mange år. Jeg har købt en rigtig god vogn samt en pingbag. han bruger normalt bærebag - men har ofte snakket om at han gerne ville kunne begge dele. Så 2.100 kr er nu betalt...- fik faktisk en del rabat - dejligt :blink:

Endnu en ting jeg kan strege på min to-do-liste :help:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det tror jeg også lige ville falde i god jord hos min!!! Og så til 2500, det er da ikke galt! Var inde at checke priserne på at køre i ferrari og der hed prisen 5000 og opefter og det var som codriver det meste af turen...

Det eneste der ville have været mere perfekt var hvis der fandtes et sted nær Aalborg!

Mange hilsner

Mette

Hej

Jeg giver min mand en tur i en rallybil. Jeg fandt gaven inde på www.exprise.dk

Håber du finder en god og uforglemmelig gave.

Hilsen Charlotte

0

Del dette indlæg

Jeg giver min kæreste et personligt fotoalbum. Det er lavet vha merlin fotobog, som kan downloades fra deres hjemmeside. Det ligner lidt de bryllupalbums, man normalt får. Koster 499 med 20 sider og op til 200 billeder (mener jeg).

Der skal være billeder af os to, hvad vi har oplevet (har kendt hinanden i 13 år, været sammen i 11) og hvor meget han betyder for mig.

Jeg overvejer at supplere det med et gavekort på 2 overnatninger på et hotel. Har set fakta har lanceret nyt koncept, hvor der er 2 overnatninger m morgenmad for 2 personer for 999. Det kan jeg lige overskue. Vi har ikke råd til bryllupsrejse lige nu gr huskøb, nyt arbejde, BRYLLUP ikke mindst, så en weekend væk kunne være dejligt. Der er både i DK og udlandet..

Redigeret af ditteh1
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror da, at jeg hopper på samme vogn som Rikke.... :cowsleep:

Jeg har slet ikke tænkt på det... Har gået og været meget frustreret over, hvad jeg skal give ham... Har været alt igennem, billeder, ophold på en kro... Komme ud og køre i en fed bil.... Meeeen, det skal han når vi kører fra kirken. Vi har lejet en HUMMER3 limousine, og den er simpelthen bare så flot. Så han glæder sig som et lille barn til det... Så det kunne jeg jo ikke rigtig give ham...

Og da han ikke kan lide smykker, så er det heller ikke en løsning.

Til gengæld, ved jeg, hvor meget han egentlig ville sætte pris på noget legetøj, vi kunne hygge os med.... Vi har nemlig leget et luksus sommerhus herhjemme i stedet for at tage på bryllupsrejse- der er bare alt! Så det er jo det perfekte sted... hehe...

Vedhæfter lige et billede af Hummeren

post-31196-1191912685.jpg

post-31196-1191912699.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa.

Jeg var egentlig lidt lost omkring morgengaven. Men efter noget tænken frem og tilbage, fandt jeg den perfekte gave til ham :-)

Han fik en slipenål, med indgraveret dato, en fotomotage, og så fik han et gavekort til en helikoptertur, hvor han selv skal flyve maskinen :-)

Af min mand fik jeg den skønneste ring, som er lavet af vores forlovelsesring :-)

0

Del dette indlæg

Hej tøser

Jeg giver min kommende mand en kurv med forskellige sex legetøj til os begge. :)

Han snakker altid om hvor spændende det kunne være med lidt krydderi, så hvorfor ikke den dag, så er der lidt extra hygge på vores bryllupsrejse. :boohoo:

Knus Rikke

Hej Rikke

Det var da en kanon god ide. :shopping: Min kæreste snakker også tit om vi ikke skal udforske det lidt mere.. Genial ide!!! :denmarkflag: Tusind tak.

Maria

0

Del dette indlæg

He he vi skal på bryllupsrejse til USA cirka 2 måneder efter brylluppet. Manden er ikke til ure, smykker etc og han mangler ingenting, så jeg planlægger sådan lidt at overraske ham med et bryllup i LAS VEGAS - en fornyelse af vores løfter i bedste elvis stil :denmarkflag: he he og så blir jeg jo gift 2 gange - he he

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

He he vi skal på bryllupsrejse til USA cirka 2 måneder efter brylluppet. Manden er ikke til ure, smykker etc og han mangler ingenting, så jeg planlægger sådan lidt at overraske ham med et bryllup i LAS VEGAS - en fornyelse af vores løfter i bedste elvis stil :( he he og så blir jeg jo gift 2 gange - he he

Det der med at blive gift flere gange kan godt anbefales :shopping:

Jeg gav Patrick 2 gaver. Han gaar meget med manchetknapper til hverdag, saa saadan nogle ville han helt sikkert faa brugt.

Vi er begge vilde med filmen "Breakfast at Tiffanys", saa da jeg var i USA med mit arbejde gik jeg ind i Tiffanys og koebte disse:

post-16734-1195385411.jpg

Desuden koebte jeg et Armani-ur, som godt nok var en aaaaaaaaaaaanelse pebret i pris, men han ELSKER det og er meget oem over det :boohoo:

post-16734-1195385581.jpg

Det er tradition her, at man faar gaverne paa selve bryllupsdagen, saa han bar baade manchetknapper og ur til brylluppet.

Jeg bar ogsaa min gave, som var et par oereringe med diamanter og blaa safirer, som han havde faaet designet til mig. :denmarkflag:

Juvelleren syntes saa godt om dem, at de nu indgaar i hans "sortiment" (Samme skete med vores vielsesringe - vi maa have god smag :) )

post-16734-1195386011.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg giver min kommende mand en kurv med forskellige sex legetøj til os begge. :thumbsupsmileyanim:

Han snakker altid om hvor spændende det kunne være med lidt krydderi, så hvorfor ikke den dag, så er der lidt extra hygge på vores bryllupsrejse. :thumbsupsmileyanim:

"Hej X [indsæt personens navn]! Hvad fik du i morgengave? Sexlegetøj. Øhhh, okay ...."

Er det kun mig, der synes, det er en underlig morgengave? Altså, jeg synes det er helt okay, at man vil krydre sit sexliv med legetøj, men som morgengave?!

:thumbsupsmileyanim:

Maja

0

Del dette indlæg

Jeg har slet ikke besluttet mig, men min kæreste har længe og ofte snakket om en wiskey tønde som man kan købe og så ligger den i x antal år i skotland, så kan man komme og besøge den og smage. Det vil helt sikkert være noget for ham, men om det vil være en god gave fra mig kan jeg ikke helt hitte ud af.

0

Del dette indlæg

Hej

Jeg er også lidt på bar bund, men jeg overvejer at få lavet et stamtræ/stamtavle med indgraveringer af navne på hans familie og min familie (lidt som et symbol på at vores familier nu er forenet). Og så skal der vel være plads til kommende børn nedenunder vores navne. Bagpå tænkte jeg at vores bryllups-dato skal stå og evt. "din for altid". Problemet er bare at jeg ikke ved hvor jeg skal få lavet et stamtræ henne. Er der nogen, som har nogen gode ideer?

:biggrin:

Christina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej tøser

Jeg giver min kommende mand en kurv med forskellige sex legetøj til os begge. :)

Han snakker altid om hvor spændende det kunne være med lidt krydderi, så hvorfor ikke den dag, så er der lidt extra hygge på vores bryllupsrejse. :)

Knus Rikke

Sådan!!!!! :hug: :carrot: :):balloons:

:biggrin: til dig!

Dorte.

0

Del dette indlæg

Både min mand og jeg, er vilde med massage og nusseri - jeg havde købt et gavekort til en ryg, hovedbund og ansigtsmassage - samt et gavekort til en fodbehandling.

Min mand, havde åbenbart tænk lidt i samme stil, dog var han gået et skridt videre end mig, så han har fået lavet et gavekort til et wellness center, så vi får 5 timers vip behandling sammen - dejligt.

Da vi har en søn på 6 måneder, bliver mit gavekort gemt til engang i det nye år, så skal vi rigtig slappe af, og bettemand bliver passet ved mormor.

0

Del dette indlæg

Jeg kom til at tænke på en morgengave som ikke behøver være særlig dyr, en nøglering. En nøglering har han jo på sig hele tiden og den vil minde ham om dig og jer. Måske en ide til de der efterlyser gaver til under 1000 eller 500 kr?

Jeg tror jeg ender med at give min kæreste et ur, men så igen jeg har slet ikke overvejet det.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi holder brullup på forholdsvis lavt budget, så officielt bliver nok enige om, at det skal væe en lille ting til i hvert fald under 1000 kr. Skulle jeg give ham, hvad han virkelig ønsker, skulle det være et bestemt Canon kamera - som inkl tilbehør sniger sig op i nærheden af 10.000 kr... :hug:

Jeg tror nu, jeg vover mig ud i en miniferie et par dage efter festen.... medmindre, jeg vinder i Lotto!

Bryllupsrejsen venter vi 7 måneder med.... til sæsonen er god i Thailand! :biggrin:

Dorte.

0

Del dette indlæg

Jeg synes i første omgang også det var svært, men så sagde min kloge mor : Giv ham det han mindst har brug og som du slet ikke viste at du gerne ville gi'"

Da han er ryger og vi begge to er vilde med sterinlys ( KUN til at se på :cheerleader3: ) skal han have en ligther m. indgravering ( Der skal stå " Du er MIN" - det siger han altid om mig -og så dato 2/8 08)og nogle rigtig flotte bloklys- som kan tændes når vi kommer hjem ( vi skal sove i vores egen seng efter brylluppet)

Som en ekstra gave får han et flot fotoalbum - måske får jeg vores monogran trykt uden på- og det sidder kun ét billede i - det er et af os, resten skal vi fylde ud sammen!

Det hele kommer til at koste undeeer 500,- og kan gemmes resten af livet

0

Del dette indlæg

Lidt forslag til morgengave og gave til hjælperne...

Ideer til morgengaven :

Barbarmaskine

En ny mobil

Fladskærm til hans pc

En ny tattovering

Erotiske billeder

Overnatning på lækkert hotel med champagne og boblebad.

Dørskilt

Zippo med gravring

Anlæg til bilen

Sæsonkort til legoland

Kørekort til motorcykel

12 gaver

En god champagne

Biografbilletter

Teaterbilletter

En middag ude m/børne pasning

En lækker middag hjemme

Forskellige import-øl

En dvd

Billetter til legoland

Wellness

Gaveideer til hjælperne :

Gavekort til et spisested

indgraveret lommelærke

koncertbilletter

Gavekort til biffen med guf

Gavekort til wellness

Smykker

Zippo med gravring

whiskey eller lignende

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer