BiancaNavne

Bianca og Rasmus - 18. juli 2009

1,384 indlæg i dette emne

Uha... så nærmer tiden sig... 6 dage til...

Den næste uge skal bruges fornuftigt så imorgen skal jeg igang med at forsøge mig med mud cake bundene igen...

og tada!... Har endelig fået en menu jeg kan bruge til noget... Så nu skal jeg bare i sving med menukortene...

Puha det blev sent idag... (kan se tiden er en time bagud herinde... klokken er altså 23.30 hos mig...)

Alle menukortene er printet og samlet...

Jeg er lige blevet færdig med pynten til kagen... Så nu skulle der gerne være roser og blade nok...

Så er ganske godt tilfreds med resultatet for idag...

Så begynder der ellers at ske noget!!

Idag er mit pas ankommet, så jeg kan komme afsted på bryllupsrejse!!! Fantastisk at de har kunnet gøre det så hurtigt!

Mud cake bundene er skåret til og det ser ud til at lykkes!!

Har været oppe i kirken og tale med en af korsangerne... og hun vil gerne synge vores sang på lørdag!! SÅ dejligt...

Fik også lige snakket med hende, der vil kigge på pynten i kirken, så det er også på plads...

Begynder at syns det ligner vi får vores perfekte dag!! :cheerleader3:

Så er det i overmorgen... Dvs... der er kun 2 dage til... :cheerleader3:

Jeg har idag fået lavet bryllupskagen næsten færdig... Den skal bare pyntes imorn... Var så heldig at Anne-pigen kom ud og hjalp mig... SUPER dejligt!! :cheerleader3:

Ellers mangler der kun at blive pakket tasker til dvs. steder vi skal overnatte... Men lige nu skal jeg have mig en lur... for skal nemlig se Harry Potter i aften/nat...

Hvor er det bare skønt at læse, at det hele er vendt i dagene op til for hold op, hvor har jeg tænkt på dig mange gange.

Og da de lovede skybrud og det så ikke kom alligevel, så sendte jeg dig igen en glad tanke.

Et kæmpe stort tillykke med brylluppet i går. Jeg glæder mig meget til at læse din beretning og håber, at I har haft en fantastisk dag :biggrin::thanks:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej piger!

Tusind tak for alle de dejlige hilsner! Hvor er det bare skønt at komme herind og se!!

Vi havde en fantastisk dag og vejret artede sig... Regnede lidt på os, da vi skulle ud i taxaen om natten... Men så skulle man jo gerne komme til penge... ;)

Da vi jo smutter på bryllupsrejse til Egypten på onsdag får I lige en smagsprøve på et af de mange fantastiske billeder, som er taget af vores super dygtige fotograf (min svoger)...

Læg mærke til min smukke brudebuket, som min morfar havde lavet! De hvide roser er specielt udvalgt, da de hedder Bianca roser...

Make-uppen er lagt af Christina musen! Tak søde!

1web.jpg

Redigeret af BiancaNavne
0

Del dette indlæg

Hej piger!

Tusind tak for alle de dejlige hilsner! Hvor er det bare skønt at komme herind og se!!

Vi havde en fantastisk dag og vejret artede sig... Regnede lidt på os, da vi skulle ud i taxaen om natten... Men så skulle man jo gerne komme til penge... ;)

Da vi jo smutter på bryllupsrejse til Egypten på onsdag får I lige en smagsprøve på et af de mange fantastiske billeder, som er taget af vores super dygtige fotograf (min svoger)...

Læg mærke til min smukke brudebuket, som min morfar havde lavet! De hvide roser er specielt udvalgt, da de hedder Bianca roser...

1web.jpg

oh my god søde, hvor er du bare smuk, og sikke i klær´ hinanden

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej piger!

1web.jpg

Piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiift for et lækkert brudepar. Du er en utrolig smuk brud. Endnu en gang tillykke og god tur til Egypten, hvis du ikke når herind rigtigt

0

Del dette indlæg

Hej piger!

1web.jpg

WAUUUUUUUUW Hvor ser I godt ud..........

Endnu engang TILLYKKE

God bryllupsrejse

0

Del dette indlæg

Hej piger!

1web.jpg

Hvor er du en FANTASTISK SMUK BRUD :cheerleader3:

Hvor er det dejligt, at I havde en fantastisk dag!!! Rigtig god bryllupsrejse!!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke :cheerleader3:

Tillykke med brylluppet i lørdags.. Hvor er det bare et dejligt billede af jer.. I stråler jo fuldt ud af lykke..

Rigtig god bryllupsrejse..

Redigeret af LizetteN
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Sikken et billede af jer!!! Hvor I klæder hinanden og ser så glade ud.

Endnu en gang stort tillykke med dagen.

Jeg ønsker jer en rigtig god tur og glæder mig til at høre mere om jeres bryllup, når I kommer hjem.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kæmpe stort tillykke med brylluppet i lørdags :cheerleader3:

Det er et smukt smukt billede der stråler af lykke :thumbsupsmileyanim:

Håber at I får en fantastisk rejse

:cheerleader3:

Takker! Det har været en god rejse, men helt sikkert ikke et sted jeg kan anbefale som bryllupsrejse... Så vi tar lige lidt tid sammen herhjemme også... :thumbsupsmileyanim:

oh my god søde, hvor er du bare smuk, og sikke i klær´ hinanden

Tak... Er også rigtig glad for det billede... Glæder mig enormt til at se flere fra dagen, men må jo hellere pænt vente til folk har tid til at give os billederne.. hehe.... Men så har man jo også noget at glæde sig til... ;)

Hvor ser i dejlige ud og stort tillykke :(

Tusind tak! :)

0

Del dette indlæg

Piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiift for et lækkert brudepar. Du er en utrolig smuk brud. Endnu en gang tillykke og god tur til Egypten, hvis du ikke når herind rigtigt

Tak søde!

Nåede ikke så meget efter... Hele huset roder også stadig.. Nu med både bryllupsting og kufferter... hehe...

WAUUUUUUUUW Hvor ser I godt ud..........

Endnu engang TILLYKKE

God bryllupsrejse

Takker! :thumbsupsmileyanim:

Hvor er du en FANTASTISK SMUK BRUD :cheerleader3:

Hvor er det dejligt, at I havde en fantastisk dag!!! Rigtig god bryllupsrejse!!!!

Tak søde! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Rigtig :cheerleader3: -lig tillykke med brylluppet....

-hvor ser I bare FANTASTISKE ud!

God bryllupsrejse.

/Lene

Tak!

:thumbsupsmileyanim:

Tillykke med brylluppet i lørdags.

Sikke et dejligt billede og en smuk buket.

Takker! Er super glad for den buket... Betyder virkelig meget at det er min morfar der har lavet den...

Tillykke :cheerleader3:

Tillykke med brylluppet i lørdags.. Hvor er det bare et dejligt billede af jer.. I stråler jo fuldt ud af lykke..

Rigtig god bryllupsrejse..

wauw.. hvor er i flotte buketten er super flot... et forsinket stort tillykke med dagen... god tur på bryllupsrejsen...

:cheerleader3::):cheerleader3::(:cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Tusind tak!

Tillykke med den store dag! Hvor er du smuk!

Tak!

0

Del dette indlæg

Puha, I er bare så flotte :cheerleader3:

Har vidst helt glemt at sige, at I var rigtig heldige med hende der sang :) Hun sang bare så smukt, så man helt fik tårer i øjnene :cheerleader3:

Endnu en gang tak fordi vi måtte være med på jeres dag :cheerleader3:

Tak søde!

Dejligt I gad at komme... Syns slet ikke vi fik snakket nok sammen, men det når man vist bare ikke... Dagen går alt alt for hurtigt...

Ja sangeren var virkelig dygtig... Er SÅ glad for hun gad springe til i sidste øjeblik....

Nu er det jeres bryllup det gælder!

Knus

Hvor smukt :(

Tak!

Super smukt brudepar!!! glæder mig tila t se flere billeder!!! :cheerleader3:

Og det er en viiildt flot buket du har fået!! Og endnu mere betydningsfuld med Bianca roser og marfar der har lavet den! Det er han god til!!

Tak... Ja den buket betyder virkelig meget for mig...!

Sikken et billede af jer!!! Hvor I klæder hinanden og ser så glade ud.

Endnu en gang stort tillykke med dagen.

Jeg ønsker jer en rigtig god tur og glæder mig til at høre mere om jeres bryllup, når I kommer hjem.

Tak skal du have... Der skal nok komme mere nyt lige så snart tiden er der.. og så skal jeg lige have lidt billeder rundtomkring... Glæder mig rigtig meget til at se dem, så man kan nyde dagen en gang til...

Stort tillykke med jeres bryllup! Håber I havde en fantastisk dag :thumbsupsmileyanim:

Hvor ser I dog dejlige ud på billedet - glæder mig til at se mere.

I må have en rigtig god bryllupsrejse :carrot:

WAW og atter WAW :cheerleader3::cheerleader3:

super smukt billede med jer søde :cheerleader3: glæder mig til mange flere hehe :cheerleader3:

:cheerleader3: hvor ser i fantastiske ud..

håber i kunne bruge gaven fra os herover fra :cheerleader3:

god tur til egypten søde

Tusind tak for gaven til jer alle sammen... Kunne ikke lige svare på din sms, da du skrev mens jeg var i Egypten...

Skal nok ligge en masse billeder ind lige så snart jeg får nogen hjem og tiden er til det....

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer