Meggers

Brian Og Mette - 9. juli 2011

3,332 indlæg i dette emne

Super fedt du vandt den... kæmpe tillykke. :lol::cheerleader3:
Fedt at du vandt, synes det er en rigtig sød ting at den også er 100 år gammel når I skal giftes.. :cheerleader3:

Og vil lige igen sige, fedt med vægttabet og cm'erne... Det er så fedt, når det man gør virker :cheerleader3:

Sådan! Stoort tillykke.. Synes idéen er rigtig sød...

Skal også selv ha en mønt i skoen, men det bliver bare en fra pungen:-)

Kæmpe TILLYKKE med mønten!

:lol:

Synes det er en super god ide, især med alle betydninger der er i den ;)

Kærlig hilsen Charlotte

--------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

Mange tak, søde piger! :hug:

Så lige, at du havde skrevet inde i selve quotet også, og ja, hold da op, vi har godt nok MEGET samme mål! Vildt. Du er bare velsignet med lidt mere talje, end mig (y)

Haha ja det har nu nok ret i.. og så også lige at jeg ikke har skrevet bryst på, og der må jeg også tilstå at have lidt ekstra, dog kun 2 cm :blink:

Hehe, jeg tror, du misforstår. Det er MIG, der har flest cm om taljen. (haha, det lyder næsten som om at jeg praler med det. :cheerleader3:)

Jeg synes det er sødt i går så højt op i den slags! :lol: Det er slet ikke noget for os i den grad. Men sådan er vi jo alle så forskellige.

Uhh.. Men det græske kunne jeg måske godt fristes af! Selvom det eneste græske i mig er mit navn. ;) Men det duer nok ikke helt med roser til det vi har tænkt os.

Nu ved jeg ikke havde i har tænkt jer med bordpynt, men fx tre roser på hver bord. Så kunne man hænge en lille seddel på hver, hvor der står det med din, min og vores kærlighed. Eller hvis de tre roser er samlet så skrive det på én seddel. Hvis gæsterne ser sedlerne skal de sgu nok være nysgerrig. :lol:

Hmm, ja.. Jeg ved ikke, for jeg synes næsten at sådan en tradition ville "kræve" store flotte overdådige mørkerøde roser... Og det passer ikke helt ind i det lyse dusche farvetema, jeg/vi gerne vil have... Men ja måske? Dejligt med forslag i hvert fald, måske kan det sætte noget igang. :oops:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Smukke ringe

Var lige inde og vindueskigge ringe med en veninde idag, hvor hun så fik mig overtalt til at jeg kunne prøve nogen også. (Det var nok ikke svært :cheerleader3:)

Og har faktisk forelsket mig ret meget i den her (skulle så bare laves i gult guld):

post-43333-1284497100.jpg

Det var egentlig den her, jeg ledte efter, og den synes jeg også er smuk, men jeg tror ikke den vil klæde mine fingre helt så godt (Jeg har nogle lidt buttede fingre, så jeg har en idé om at rundingen indad vil få dem til at virke endnu tykkere..). Men de er i hvert fald SMUKKE:

post-43333-1284497170.jpg

Tilgengæld kiggede jeg også lidt på de her, der minder meget om det første par, bare lidt mindre voldsomt:

post-43333-1284497212.jpg

Uh, det er svært... Men tror, jeg er ved at nå frem til at jeg ikke har lyst til en vielsesring med krummelurer og blomster (som den jeg tidligere har vist), men at det skal være lidt mere "klassisk" og tydeligt en vielsesring. Tilgengæld vil jeg gerne have en lidt tung ring med noget "Pondus" og med masser af sten (Så den skal nok laves hos Maidor :cheerleader3:). Brian og jeg har snakket om snart at kigge lidt ringe sammen igen, er lidt vild efter at vise ham det første par. :blink:

0

Del dette indlæg

Tillykke med ebay-købet - det er jo ikke nogen hemmelighed, at jeg elsker gamle ting med sjæl og historie - så jeg synes selvfølgelig, at den er fab :cheerleader3:

Smukke kjole, du har prøvet i runde 2...jeg synes faktisk,, de klæder dig smukt alle sammen, så ikke megen hjælp fra mig :cheerleader3:

Ringene er jeg helt vild med og er kommet præcis til samme konklusion som dig (godt hjulpet på vej af min kloge mor - der har fået mig overbevist om, at klassisk er det sikre valg, når man skal gå med den resten af livet ;) )

0

Del dette indlæg

Smukke smukke ringe Meggers ! Rigtig flotte og klassiske.

Jeg er mest til hvidguld, men hver sin stil (heldigvis) :cheerleader3:

Jeg glæder mig til at høre hvordan ring-udflugt med h-t-b går og om han er enig med dig i stil :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med ebay-købet - det er jo ikke nogen hemmelighed, at jeg elsker gamle ting med sjæl og historie - så jeg synes selvfølgelig, at den er fab :thumbsupsmileyanim:

Smukke kjole, du har prøvet i runde 2...jeg synes faktisk,, de klæder dig smukt alle sammen, så ikke megen hjælp fra mig :b223:

Ringene er jeg helt vild med og er kommet præcis til samme konklusion som dig (godt hjulpet på vej af min kloge mor - der har fået mig overbevist om, at klassisk er det sikre valg, når man skal gå med den resten af livet ;) )

Tak tak, jeg glæder mig også vildt meget til at få den!!! :thumbsupsmileyanim: Og til at gøre flere køb derinde! :thumbsupsmileyanim: Ved bare ikke helt hvad det skal være endnu. HUUG Synes det er svært, når jeg ikke har fundet kjolen endnu. Men mon ikke det også snart sker, man har da lov at håbe :bearhug:

Dejligt at høre, at jeg ikke er den eneste, der er kommet frem til den konklusion mht. ringene. Og ringe kan jo stadig sagtens være GUDESMUKKE selvom de er klassiske. Og så synes jeg jo også at der er noget fedt i at man virkelig kan SE at det er en vielsesring. Det kan goddt knibe med de ellers meget smukke ringe med krummelurer og "blonder". :bearhug: (Så kan man jo altid ønske sig sådan en i kobberbryllupsdagsgave eller noget. :cheerleader3: )

Redigeret af Meggers
0

Del dette indlæg

Smukke smukke ringe Meggers ! Rigtig flotte og klassiske.

Jeg er mest til hvidguld, men hver sin stil (heldigvis) :thumbsupsmileyanim:

Jeg glæder mig til at høre hvordan ring-udflugt med h-t-b går og om han er enig med dig i stil :thumbsupsmileyanim:

Hvidguld er også superflot, og var faktisk også først det, jeg gerne ville have... Men jeg har nok lidt ombestemt mig + jeg er bare sådan en blegfis, og så synes jeg bare det er pænere til mine fingre med lidt farve. HUUG

Men ja, hver sin stil, hvilket jo er fantastisk, for så kan man nyde synet af både alle de smukke ringe, man ønsker til sig selv, og dem, der ser knaldgoddt ud på andre. :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig også meget til at kigge ringe med htb. :b223: Men det døjer lidt med tiden pt. (Det må være alt det træning, jeg tager til, der stjæler tiden :cheerleader3:) Har dog vist ham billeder af ringene og han virker bestemt heller ikke afvisende. Men han har også ret få krav:

1. Hans skal være totalt fri for pynt osv (opfyldt!)

2. Gult guld (opfyldt!)

3. Ingen hjerter, der vender på hoveder (opfyldt!)

4. Det skal være til at betale (det kniber det så med, men tror det går, hvis vi får lavet noget a la dem hos Maidor. :bearhug:)

Men jeg er spændt på at se, hvad han siger til bredden. Den første - som jeg jo er mest vild med - er vist hele 9 mm. Det er en ret bred ring til vores korte buttede fingre. :bearhug:

0

Del dette indlæg

Glæder mig også meget til at kigge ringe med htb. :thumbsupsmileyanim: Men det døjer lidt med tiden pt. (Det må være alt det træning, jeg tager til, der stjæler tiden :thumbsupsmileyanim:) Har dog vist ham billeder af ringene og han virker bestemt heller ikke afvisende. Men han har også ret få krav:

1. Hans skal være totalt fri for pynt osv (opfyldt!)

2. Gult guld (opfyldt!)

3. Ingen hjerter, der vender på hoveder (opfyldt!)

4. Det skal være til at betale (det kniber det så med, men tror det går, hvis vi får lavet noget a la dem hos Maidor. :cheerleader3:)

Men jeg er spændt på at se, hvad han siger til bredden. Den første - som jeg jo er mest vild med - er vist hele 9 mm. Det er en ret bred ring til vores korte buttede fingre. :b223:

Man må da sige at din Brian er rigtig nem at have med at gøre når det gælder ringe, men det tror jeg nu egentlig de fleste mænd er. De er vel de færreste af dem der vil have en masse pynt. HUUG

Og mon ikke det er til at finde nogle, som er til at betale. Her er vi dog anderledes. Allan vil ikke spare på noget, og jeg er bekymret for økonomien. :thumbsupsmileyanim:

Men det er virkelig nogle skønne ringe du har kigget på! Det bliver spændende hvad i ender med..

0

Del dette indlæg

Hmm... Er ked af det. :thumbsupsmileyanim: Havde en lille "pillowtalk" med Brian igår, og var så dum at spørge, om der var en form for kjole, som han håbede, at jeg ikke valgte... Og så sagde han noget med, at det nok ikke ville være så godt, hvis jeg havde "sådan en stor kjole på", fordi så ville han se lille ud ved siden af. Og det kunne jeg selvfølgelig ikke lade ligge... Fordi jeg jo netop drømmer om et kæmpe SUS af en kjole... Så spurgte ham, om han virkelig troede, at det ville gøre noget... Og så sagde han, at eftersom jeg i forvejen er højere end ham, så "troede han bare det ville se åndsvagt ud" hvis jeg også havde høje sko og en stor kjole på... Og så blev jeg ked af det. Uden helt at kunne fortælle ham hvorfor - han må jo ikke vide, hvordan min kjole ser ud! Har godt nok ikke fundet kjolen endnu, men vil jo egentlig betegne alle de kjoler, jeg har været glade for hidtil som "store" kjoler... Så endte lidt med bare at lægge mig til at sove meget ked af det, uden at ville lade mig trøste af ham...

Så situationen er nu:

- Brian er forvirret over at jeg er ked af det, og vist lidt irriteret over at jeg ikke vil snakke om det (ligner mig jo OVERHOVEDET ikke)

- Jeg føler, at jeg har afsløret alt for meget om hvordan min drømmekjole ser ud (han må vel kunne regne ud at det var derfor, jeg blev ked af det - vi snakkede jo ikke om andet), og det skulle jo være en overraskelse!

- Jeg aner ikke, hvad jeg skal stille op med kjole. Jeg drømmer bare slet slet ikke om en "lille" kjole, hverken kort, eller tætsidende eller enkel... Vil jo gerne have masser af tyl og slæb! Men kan bare slet ikke komme mig over, at han brugte ordet "åndssvag" om hvis jeg havde en stor kjole på. Tænk, hvis han så mig på dagen og tænkte "Åh nej, sikke en kjole hun har på..." Vil jo helst ikke have at han synes at jeg/vi ser åndssvage ud... Og vil heller ikke have, at han føler sig "klemt" og at han ser lille ud...

What to do....? Hvad tror I, han mente med en "stor" kjole? Hvad ville I gøre? Vil jo helst heller ikke vade for meget mere i det, han skal jo ikke vide, hvordan min drømmekjole ser ud. :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Meggers
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åhh nej dog :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: :b223:HUUG:cheerleader3:

Stakkels dig :bearhug:

Jeg har overvejet at spørge om det sammen, men lod være af frygt for samme svar du har fået.

Men søde Mette. Når dagen kommer og han ser dig stråle i din flotte kjole (stor eller lille, lang eller kort) så vil han synes at du er den smukkeste og dejligeste brud i verden.

Jeg tror så absolut at det vigtigste er at DU føler at det er en kjole for dig, at du føler dig smuk.

Men jeg kan godt forstå at du ikke kan lade være med at tænke på det.

Stort stort kram. :bearhug:

0

Del dette indlæg

Du skal da bare fortælle ham, at du mest har været vild med de store af de kjoler, du har prøvet - og det er det du drømmer om :thumbsupsmileyanim: Og mon så ikke at han synes du skal have sådan en kjole?

Og så tror jeg slet ikke det er et problem med at han forsvinder. Du er jo ikke Miss-Piggy og han er ikke en af de syv små dværge. Såååå tag en snak :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Smukke ringe

Var lige inde og vindueskigge ringe med en veninde idag, hvor hun så fik mig overtalt til at jeg kunne prøve nogen også. (Det var nok ikke svært :thumbsupsmileyanim:)

Og har faktisk forelsket mig ret meget i den her (skulle så bare laves i gult guld):

post-43333-1284497100.jpg

Det var egentlig den her, jeg ledte efter, og den synes jeg også er smuk, men jeg tror ikke den vil klæde mine fingre helt så godt (Jeg har nogle lidt buttede fingre, så jeg har en idé om at rundingen indad vil få dem til at virke endnu tykkere..). Men de er i hvert fald SMUKKE:

post-43333-1284497170.jpg

Tilgengæld kiggede jeg også lidt på de her, der minder meget om det første par, bare lidt mindre voldsomt:

post-43333-1284497212.jpg

Uh, det er svært... Men tror, jeg er ved at nå frem til at jeg ikke har lyst til en vielsesring med krummelurer og blomster (som den jeg tidligere har vist), men at det skal være lidt mere "klassisk" og tydeligt en vielsesring. Tilgengæld vil jeg gerne have en lidt tung ring med noget "Pondus" og med masser af sten (Så den skal nok laves hos Maidor :thumbsupsmileyanim:). Brian og jeg har snakket om snart at kigge lidt ringe sammen igen, er lidt vild efter at vise ham det første par. :thumbsupsmileyanim:

Hej Mette,

Hvor er det bare sjovt, at du tænker på den midterste, for den HAR JEG!!!!!!

0

Del dette indlæg

:thumbsupsmileyanim: Jeg tror ikke du skal tage det så tungt - de fleste mænd der siger "en stor kjole" tænker på sådan nogle teater-prinsessekjoler der er 2xen døråbning brede og ikke generelt på a-line kjoler. Jeg tror sagtens du kan komme i hvad du ser som en stor kjole uden at ramme det han mener.

Jeg tror nu heller aldrig at en forelsket mand der står og venter på sin kommende brud vil tænke at hun ser åndsvag ud for så er der da noget galt :thumbsupsmileyanim:

Jeg tænker at du selvfølgelig kan tænke over det når du går videre i din kjolesøgen og måske undgå de aller største kjoler, men du kan stadig sagtens finde en lækker tyldrøm.

Hvis jeg var dig ville jeg tale med manden om det, du behøver jo ikke vise ham billeder af "kjolen", men vise ham nogle forskellige typer og spørge ind til hvad han anser for at være en STOR kjole.. mænd er nu engang ikke de bedste til at forestille ig hvordan det kommer til at se ud på deres kommende brud. Du behøver ikke at vise ham tyl-kjoler, men bare alle mulige forskellige og måske finde nogle billeder på nettet af høje brude med lave mænd så han kan se at I kommer til at se absolut skønne ud sammen på jeres store dag.

Held og lykke med det hele og så får du lige sådan et med på vejen :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

NatasjaW, Miss-Lena og Felixia:

Tusind tak for den lynhurtige og rigtig gode trøst, piger, I er bare guld værd! :thumbsupsmileyanim:

Nej måske (forhåbentlig) forstår han noget andet, end jeg gør ved "en stor kjole"... Og måske er jeg bare nødt til at tage tyren ved hornene og afsløre, at jeg gerne vil have en "stor" kjole, og så høre, hvad han har at sige til det... Og så vise ham nogle billeder. Æv, ville jo bare gerne have, at det blev 100% overraskelse. Og er lidt nervøs ved at vise ham billeder, tænk nu, hvis "det samme sker igen", og så han peger på en fantastisk kjole og siger "SÅDAN en, skal du i hvert fald ikke have, hvis det stod til mig"... Men måske er det alligevel en god idé, for tror/håber jo på, at han ikke vil sige noget grimt om nogle af de kjoler, jeg kan lide, håber da at det, han ikke brød sig om, var sådan nogle MEGA kjoler. Hmm...

Men ja, som I også er inde på, så tænker han jo nok (forhåbentlig da HUUG) kun på at han elsker mig, og synes at jeg ser dejlig ud, når han ser mig uanset hvad... Skal måske bare lige komme mig over det, ynes det var lidt af en spand koldt vand... Suk.

Miss-Mette: Hehe, ja jeg må nok indrømme, at det ikke så meget er et tilfælde. :thumbsupsmileyanim: Så ringen i din tråd, og tænkte bare "WAUW, hvor er den smuk!". Og så kunne jeg ikke helt glemme den igen. :bearhug: Synes bare den er så flot. Tror dog at ringsæt nr. 1 er bedre til mine småpølsede fingre. :cheerleader3: Men nu må vi se, vi regner med at vi skal ud og prøve på lørdag. :thumbsupsmileyanim:

Er det egentlig for tidligt at købe ringe omkring 9 mdr. før? :b223:

0

Del dette indlæg

NatasjaW, Miss-Lena og Felixia:

Tusind tak for den lynhurtige og rigtig gode trøst, piger, I er bare guld værd! :b223:

Nej måske (forhåbentlig) forstår han noget andet, end jeg gør ved "en stor kjole"... Og måske er jeg bare nødt til at tage tyren ved hornene og afsløre, at jeg gerne vil have en "stor" kjole, og så høre, hvad han har at sige til det... Og så vise ham nogle billeder. Æv, ville jo bare gerne have, at det blev 100% overraskelse. Og er lidt nervøs ved at vise ham billeder, tænk nu, hvis "det samme sker igen", og så han peger på en fantastisk kjole og siger "SÅDAN en, skal du i hvert fald ikke have, hvis det stod til mig"... Men måske er det alligevel en god idé, for tror/håber jo på, at han ikke vil sige noget grimt om nogle af de kjoler, jeg kan lide, håber da at det, han ikke brød sig om, var sådan nogle MEGA kjoler. Hmm...

Men ja, som I også er inde på, så tænker han jo nok (forhåbentlig da :bearhug:) kun på at han elsker mig, og synes at jeg ser dejlig ud, når han ser mig uanset hvad... Skal måske bare lige komme mig over det, ynes det var lidt af en spand koldt vand... Suk.

Miss-Mette: Hehe, ja jeg må nok indrømme, at det ikke så meget er et tilfælde. HUUG Så ringen i din tråd, og tænkte bare "WAUW, hvor er den smuk!". Og så kunne jeg ikke helt glemme den igen. :bearhug: Synes bare den er så flot. Tror dog at ringsæt nr. 1 er bedre til mine småpølsede fingre. :bearhug: Men nu må vi se, vi regner med at vi skal ud og prøve på lørdag. :thumbsupsmileyanim:

Er det egentlig for tidligt at købe ringe omkring 9 mdr. før? :cheerleader3:

Jeg tror helt ærlig ikke at du skal ligge alt for meget i det! Han tænker garanteret på store Disney prinsesse kjoler og så kan han jo heller ikke forstille sig hvor SMUK og DEJLIG du bliver i sådan en stor fantastisk (muligvis tyl) kjole... Hvis du virkelig er ked af det, synes jeg som de andre kloge zilla'er siger, at du skal vise ham nogle billeder af forskellige kjoler og snakke med ham om det! Men du kan jo stadig holde fast på at du IKKE har købt en endnu, så du slet ikke aner hvordan den kommer til at se ud...

Og selvom han får en ide om hvilket type kjole, vil han aldrig kunne gennemskue hvordan sådan en kjole ser ud på dig! :thumbsupsmileyanim:

Svend sagde også til mig at han synes ikke jeg skal ligne en marengs og at tyl ikke helt var det han kunne lide.. men jeg er altså selv super vild med tyl og tror altså det er det jeg ender med og jeg ved at han vil ææææslske den alligevel (for han æææælsker jo mig og det er jo reelt det, det hele handler om :bearhug:)

Hvis man finder de helt rigtige ringe 9 mdr før, så tror jeg ikke det er for tidligt.. Det blir super spændende at skulle ud sammen og kigge i weekenden :bearhug: Glæder mig til at se hvad I bliver enige om :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

:thumbsupsmileyanim:

Jeg synes absolut ikke du skal vise Brian nogle kjole billeder!

Hvis du vil tænke på ham, når du vælger din kjole - og samtidig tænke på dig selv - så er det måske en kjole med tyl, men ikke den helt store tyldrøm. Jeg tænker faktisk lidt ala min - din nr 2 fra askepot. Sådan en størrelse kjole synes jeg hvert fald ikke er kæmpe stor. :thumbsupsmileyanim: Men den er stadig fantastisk og spændende.

Jeg kom for nogle måneder siden til at vise Allan Luccas 2011 katalog, og fik ham til fortælle hvilken han kunne lide og ikke kunne lide. DUUUMT!!!

Han kunne selvfølgelig ikke lide den jeg på det tidspunkt havde forelsket mig i.. Jeg var simpelthen så knust! Men som han sagde, så er det jo noget andet når jeg kommer I den.. :b223: Og kjoler ser jo også ofte meget anderledes ud på os dødelige mennesker end på de nogle af de sygeligt tynde modeller der bliver brugt..

Men jeg føler med dig! Virkelig.. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

søde søde ven. Jeg er sikker på, at han glemmer alt om, at du er højere end ham, at du har valgt den største kjole ever, en der endda slår Prinsesse Diannas kjole nr først du træder ind af kirkegulvet og er på vej op til ham. Du skal tage den kjole, som du føler dig smukkest i. Min tanke er også lidt, at hvis du vælger en enkelt slank kjole, så kan du altså også komme til at se endnu højere ud end du er. Men som Lena skriver, så snak med ham om, hvilke tanker du gør dig omkring kjolerne. For det fortæller jo ikke, hvilken slags kjole, du vælger, for det kan jo også være, at netop din kjole er en enkelt en. Du har jo ikke fundet kjolen endnu.

Men du kan jo når du snakker med ham, vise ham eksempler med billeder af andre brude, som er større end deres mænd, og alligevel har valgt store kjoler. Du er mere end velkommen til at vise mine billeder, for jeg er jo både større end min mand i højde og drøjde :-), og han bliver da ikke væk på vores billeder.

Men jeg er sikker på, at han synes du skal vælge den kjole, hvor du føler dig smuk, og hvor du er mest lykkelig i

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg spurgte på et tidspunkt også meget ind til hvad han kunne lide og ikke kunne lide og hvad han håbede jeg kom i, hvortil han til sidst svarede at jeg da kunne komme i en sort sæk hvis jeg havde lyst og han ville stadig synes at jeg var den smukkeste pige i verden og at jeg så helt perfekt ud! (et pænt hint til "nu gider jeg altså ikke høre mere på det fis").

Så som jeg skrev tidligere han kommer til at synes at du er tæske lækker lige meget hvad du kommer i og i sidste ende er det din udstråling der tæller og hvis den ikke er med i en lille kjole så skal du da have en stor :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hehe min kæreste tænker samme som din om store kjoler, han er ganske vist 20 cm højere end mig så ikke bange for han forsvinder han synes bare de er grimme og kiksede og tyl er noget djævlen har opfundet og bla bla bla og han helst ville have mig en sådan meget enkel græsk kjole med et lag.... har endda vist ham billeder og han ændrede ikke mening... MEN tror nu også det er fordi de et eller andet sted tænker prinsesse Diana, og ikke rigtig kan forestille sig os kærester i en bryllupskjole. Så jeg tænker da over hvad han har sagt, men gør samtidig også hvad jeg gerne selv vil. for hvis jeg får en kjole på jeg bare elsker og der er tyl på og den er lidt stor men jeg stadig elsker den, så ved jeg at jeg vil blive så glad og føle mig så smuk at han også synes det :thumbsupsmileyanim: Det er i hvert fald min taktik!

post-39268-1284713957.jpg

0

Del dette indlæg

Puha, de mænd er ikke til at gøre sig klog på :thumbsupsmileyanim: men husk nu, at mænd ikke aner en fløjtende fis om brudekjoler! Det kan godt være han har en eller anden mærkelig ide om, hvordan du skal se ud, men han bliver overlykkelig lige meget hvad du har på. Jeg har vist h-t-b nogle af billederne fra mine kjole-prøvninger (selvfølgelig ikke af kjolen) - men han blev ufattelig rørt over at se mig i de fantastiske hvide kjoler. Det gav mig lidt en ide om, at det virkelig ikke er kjolen der tæller, for nogle af dem var passede overhovedet ikke til mig og min kropsform. Samtidig har han så kommenteret, hvad han syns om, men er ikke kommentarer jeg har lagt nogen vægt på, for hvis han kan synes jeg er smuk i en mave-hofte-lår fremhævende blondekjole med havfruesnit (= alt det der ikke klær mig), så ved jeg at bare jeg vælger en brudekjole, så er han lykkelig..

Tror, som mange andre osse skriver, at det mest handler om at finde en sko, der ikke er for voldsom.

0

Del dette indlæg

Har svaret dig i den anden tråd allerede, og jeg synes jo du skal tænke liiidt over det. Synes dog stadig ikke at nogle af de kjoler du har prøvet er store... :thumbsupsmileyanim:

Jeg tror min mand ved så meget om min stil at han har en rimelig klar idé om hvad jeg tropper op i, mon ikke din mand godt kan gætte sig til at du ikke kommer i en mega kjole?! Jeg synes ikke du skal vise ham kjoler... men ligesom vi som brude heller ikke ønsker at mændene skal troppe op i et eller andet "åndsvagt", så synes jeg da godt at man kan tage hensyn den anden vej også. Tror da også at man selv vil føle sig "stor" hvis man ved at det måske går manden på... Ja, jeg går lidt mod strømmen, men jeg forstår lidt hvad han tænker. Min kusine er stor (både høj og har godt på sidebenene) og det så simpelthen komisk ud i kirken da hun knælede i sit kæmpe skrud, som manden næsten druknede i ved siden af. De var dog begge ligeglade :thumbsupsmileyanim: Men det havde nok været noget andet, hvis hendes mand havde tænkt som din.

Når det er sagt, tror jeg absolut ikke du skal være ked af det. selvfølgelig vil han synes du er skøn på Jeres bryllupsdag.

Håber du forstår, for vil ikke gøre dig mere ked af det!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh ja! Det er bare ikke nemt

:thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::b223:HUUG:cheerleader3:

Jeg er selv 5 cm højere end Jesper, derfor har jeg også haft tanker omkring kjole og sko. Synes nemlig ikke det ville være sød fedt hvis jeg så kæmpe stor ud i forhold til ham.

Ud fra de kjoler jeg har set du har prøvet, vil jeg mene du ikke skal være nervøs.

For det først ser du rigtig godt ud i dem ;) og det vil Brian uden tvil kunne li'

For det andet tror jeg ikke de kjoler du har prøvet, går ind under kategorien "stor kjole".

Ved godt det er rigtig svært, fordi man har en ide om drømmekjolen, og samtidigt vil man også gerne have htb skal synes om kjolen.

Men min konklusion må være du ikke skal være nervøs.

Kærlig hilsen Charlotte

--------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg

:thumbsupsmileyanim: Jeg synes nu heller ikke, de kjoler du hhar prøvet kan betegnes som "store" - nærmere helt "normal" brudekjoleomfang :thumbsupsmileyanim: Der er slet ingen tvivl om, at han ikke vil skænke det en tanke, når han ser dig på dagen i lige præcis den kjole, der får dig til at føle dig aller smukkest :b223: Du får dog lige sådan en her mere :thumbsupsmileyanim: Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg

Nå, krisen er afblæst. :b223: Og var vist kun en krise inde i mit hoved - men Brian opfangede det heldigvis.

Kom hjem fra træning og blev mødt i entreen af Brian - med blomster! - der med det samme sagde "Søde, du skal selvfølgelig have den kjole, du har lyst til at have på". Og så begyndte jeg at vræle. Og forklare at jeg var så ærgerlig over at jeg havde givet hints om hvad jeg havde i tankerne og samtidig var bange for at han blev skuffet. Og så gav han mig et knus, og sagde, at han jo bare mente, at han havde tænkt at hvis jeg havde kæmpehøje hæle på og samtidig en kjole der gik vandret ud fra kroppen (hvor han så lavede en lang armbevægelse ud fra kroppen - I kan nok forestille jer det) så ville det måske se lidt vildt ud, men at jeg for hans skyld kunne komme i en sort gammel kjole eller egentlig hvad-som-helst, han ville stadig synes at jeg var smuk. :thumbsupsmileyanim: Og ja, så havde han jo ligesom sagt det hele... Og jeg tror egentlig overhovedet ikke at han f.eks. tænker på laaaangt slæb, når han siger "stor" kjole. Eller tylbrus for den sags skyld... Så ja, krisen er afblæst.

Og ih, hvor har jeg en sød kæreste - og nogle DEJLIGE fantastiske med-zillas! Tusind tak for alle jeres trøstende ord og knus og gode råd. :thumbsupsmileyanim: Sætter virkelig pris på jeres indsats, og alle jeres eksempler på at mænd faktisk ikke ved så meget om kjoler, og at de synes vi er smukke uanset hvad. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Nå, krisen er afblæst. :bearhug: Og var vist kun en krise inde i mit hoved - men Brian opfangede det heldigvis.

Kom hjem fra træning og blev mødt i entreen af Brian - med blomster! - der med det samme sagde "Søde, du skal selvfølgelig have den kjole, du har lyst til at have på". Og så begyndte jeg at vræle. Og forklare at jeg var så ærgerlig over at jeg havde givet hints om hvad jeg havde i tankerne og samtidig var bange for at han blev skuffet. Og så gav han mig et knus, og sagde, at han jo bare mente, at han havde tænkt at hvis jeg havde kæmpehøje hæle på og samtidig en kjole der gik vandret ud fra kroppen (hvor han så lavede en lang armbevægelse ud fra kroppen - I kan nok forestille jer det) så ville det måske se lidt vildt ud, men at jeg for hans skyld kunne komme i en sort gammel kjole eller egentlig hvad-som-helst, han ville stadig synes at jeg var smuk. :b223: Og ja, så havde han jo ligesom sagt det hele... Og jeg tror egentlig overhovedet ikke at han f.eks. tænker på laaaangt slæb, når han siger "stor" kjole. Eller tylbrus for den sags skyld... Så ja, krisen er afblæst.

Og ih, hvor har jeg en sød kæreste - og nogle DEJLIGE fantastiske med-zillas! Tusind tak for alle jeres trøstende ord og knus og gode råd. HUUG Sætter virkelig pris på jeres indsats, og alle jeres eksempler på at mænd faktisk ikke ved så meget om kjoler, og at de synes vi er smukke uanset hvad. :thumbsupsmileyanim:

Ej hvor godt !!! :cheerleader3:

Det er helt okay at flippe ud.. Især herinde.. :thumbsupsmileyanim: Vi zillaer må jo bruge hinanden så godt og så meget vi kan..

Jeg er rigtig glad for at høre at han "bare" er mand og har tænkt puf ærmer og balletstrut når han siger stor kjole.

Og må jeg lige have lov at sige at du er meget heldig at have en mand der kan aflæse dig så godt. Jeg blev helt glad da du skrev at han havde blomster med til dig. Skønt at han er så opmærksom på dig.

Dejligt at krisen er ovre :thumbsupsmileyanim:

Knus

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer