Meggers

Brian Og Mette - 9. juli 2011

3,332 indlæg i dette emne

Annonce ♥

:cheerleader3: Tillykke med imorgen Mette.. :cheerleader3:

Hvor er det altså bare stort!! Jeg venter i spænding på at se hvordan jeres store dag vil løbe af sig. Jeg håber på dejligt vejr, gode minder og masser af kærlighed til jer.

Stort og varmt knus til dig :hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Kære Mette og lidt Brian

Så kom jeres dag endelig, og det blev endelig jeres tur til at sige ja til hinanden. Jeg håber i får den dag, som netop i har haft ønsket jer så længe, og at det ikke kommer til at regne alt for meget idag, også selvom ordsproget siger, at når det regner på bruden, biver det et rigt ægteskab.

Stort tillykke med brylluppet, og jeg vil glæde mig til at læse din beretning, og du kommer over og bruger alt din tid på babyklar, når du er kommet fuldt ud over på den anden side.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Alle de forberedelser og spekulationer - tænk at nu er dagen her. Håber I får sådan en dejlig dag - og håber at vejret ser lige så godt ud hos dig som herovre.

Glæder mig meget til at høre om det hele.

TILLYKKE :bestwishes:

0

Del dette indlæg

Kære Mette

Stort tillykke

Så kulminerer så lang tids planlægning og op- og nedture.. Jeg håber jeres dag bliver lige præcis som I ønsker den :)

GLÆDER mig til at høre at det har været den bedste dag EVER!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Sødeste Mette..

:cheerleader3::denmarkflag:Kæmpe stort tillykke med brylluppet!! :denmarkflag::cheerleader3:

Jeg håber du og Brian har jer en helt fantastisk dag!

Det er været en sand fornøjelse at følge dig herinde. Det havde bestemt ikke været det sammen uden alle dine lange indlæg, overvejelser og TVIVL! :wink:

Du har altid været der med hjælp og støtte når vi andre har vaklet.

Jeg glæder mig så inderligt til at se billeder fra jeres dag, og læse din kommende beretning.

Nu skal jeg ikke gå hen og blive alt for blød, men det er nu svært at lade være. Du var den første til at byde mig velkommen, da jeg oprettede min egen planlægningstråd, og du er den (udover mig selv, sjovt nok), der har skrevet allerflest indlæg i den. :)

TAK for dit selskab herinde.. Jeg håber ikke du forsvinder endnu! :)

:hug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer