Pille

Dig og mig for altid-15.08.15.. Nye billeder 25/10-2015

1,176 indlæg i dette emne

Rigtig fine smykker, dem kan jeg godt forstå du er faldet for. Men nok god ide at spørge sælger så du ved at de passer sammen.

Spændende med kjolen. Hvis det kniber med at passe den har du jo heldigvis et par måneder at smide et par kg i. Jeg synes det var meget motiverende på mit vægttab at jeg havde en kjole jeg skulle kunne passe.

Er sikker på at du stadig kan lide din kjole, men kender godt fornemmelsen af at komme i tvivl. Jeg måtte et par gange lige have kjolen ud af skabet og se på om jeg nu stadig syntes den var pæn.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg fik skrevet til sælger i går aftes, hun svarede inden for 20 min. og hun sender dem til mig fra Spanien allerede i morgen :tunge: For både halskæde og øreringe måtte jeg af med 387 kr. inkl. fragt - for det andet par (Susanne Friis Bjørner) skulle jeg have smidt 1.050 kr. Jeg er en glad kommende brud :biggrin:

Tak for hjælpen allesammen :loveflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Smukke smykker du nu har købt dig. På billederne synes jeg også der er forskel på farven, men supergodt at de HAR den samme farve. Det er nok lyset på billederne, der driller lidt, mon ikke?

Spændende med præsten - det er lige om lidt man skal giftes, når man først har snakket med hende, ikke sandt. Vi har stadig ikke fundet ud af, hvem der skal vie os :( Det er jeg ellers lidt nysgerrig på. Jeg overvejer lidt at kontakte kirken og så forhøre mig om en bestemt præst, da jeg faktisk godt kunne tænke mig at blive viet af ham. De 2 præster der har døbt vores piger er desværre ikke i kirken mere, den ene blev "henvist" til et andet sogn og den anden blev biskop i Ribe, så ja... de er nok ikke så lette at overtale, ha ha ha...

0

Del dette indlæg

Jeg fik skrevet til sælger i går aftes, hun svarede inden for 20 min. og hun sender dem til mig fra Spanien allerede i morgen :tunge: For både halskæde og øreringe måtte jeg af med 387 kr. inkl. fragt - for det andet par (Susanne Friis Bjørner) skulle jeg have smidt 1.050 kr. Jeg er en glad kommende brud :biggrin:

Tak for hjælpen allesammen :loveflag:

Nåå hvor dejligt, det er jeg glad for at høre! Og sikke mange penge du har sparet :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihhh hvor er de fine og hvor er det bare godt at du råbte hjælp så de søde BK piger kunne springe til :cheerleader3:

Og super nice hun svarede så hurtigt og du får et par smukke smykker for ingen penge... :loveshower:

0

Del dette indlæg

Smykkerne blev forsøgt afleveret i går, da jeg var på job - så jeg må posthuset i morgen.. Satans til lukkedage :tunge: Selvom det nu er rart med en fridag med ungerne.. :wink:

Vi skal snakke med præsten d. 24. juni kl. 09.00 - det er altså liiiiige om lidt!

Ellers sker der ikke så meget - jeg har fået en ny ide med mine guld-stribede glas, og håber at det giver et bedre finish end dem jeg lavede tilbage i april.. Jeg skal have fat i noget malertape, 3M spraylim og nogle vaser/marmeladeglas eller lign. og så sprayer jeg glimmeret på.. Inde på Bog & Idés blog er der en how-to guide (jeg kan bare ikke finde den lige nu..) og så prøver vi igen :wink:

0

Del dette indlæg

Smykkerne blev forsøgt afleveret i går, da jeg var på job - så jeg må posthuset i morgen.. Satans til lukkedage :tunge: Selvom det nu er rart med en fridag med ungerne.. :wink:

Vi skal snakke med præsten d. 24. juni kl. 09.00 - det er altså liiiiige om lidt!

Ellers sker der ikke så meget - jeg har fået en ny ide med mine guld-stribede glas, og håber at det giver et bedre finish end dem jeg lavede tilbage i april.. Jeg skal have fat i noget malertape, 3M spraylim og nogle vaser/marmeladeglas eller lign. og så sprayer jeg glimmeret på.. Inde på Bog & Idés blog er der en how-to guide (jeg kan bare ikke finde den lige nu..) og så prøver vi igen :wink:

iiih hvor er det typisk at de pakker kommer når man ikke lige er hjemme :floejt: uuuh lyder spændende med dine guld stribede glas glæder mig til at se resultatet

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

iiih hvor er det typisk at de pakker kommer når man ikke lige er hjemme :floejt: uuuh lyder spændende med dine guld stribede glas glæder mig til at se resultatet

Ja, det kan de ikke være bekendt, de kære postmænd :tunge: Ville ønske jeg kunne få leveret til arbejde, men i og med jeg arbejder på hospital, tænker jeg, at det kan blive lidt besværligt for PostDanmark - så tager jeg hellere turen til Posthuset... Er også selv ret spændt med glasvaserne :blink: Har mange guldglimmer projekter (eller, en som jeg bliver ved med at udskyde: vores ramme til bordplan..)

Vores ringe er også kommet hjem fra gravering - min mor får rabat hos vores lokale "Ur og Guld", så jeg skal lige have hende med ned, når vi henter dem.. K aner ikke, at jeg har været nede og aflevere dem.. Og tænker, at jeg ikke siger noget, før den dag vi skal have ringene på :wink:

0

Del dette indlæg

Ja, det kan de ikke være bekendt, de kære postmænd :tunge: Ville ønske jeg kunne få leveret til arbejde, men i og med jeg arbejder på hospital, tænker jeg, at det kan blive lidt besværligt for PostDanmark - så tager jeg hellere turen til Posthuset... Er også selv ret spændt med glasvaserne :blink: Har mange guldglimmer projekter (eller, en som jeg bliver ved med at udskyde: vores ramme til bordplan..)

Vores ringe er også kommet hjem fra gravering - min mor får rabat hos vores lokale "Ur og Guld", så jeg skal lige have hende med ned, når vi henter dem.. K aner ikke, at jeg har været nede og aflevere dem.. Og tænker, at jeg ikke siger noget, før den dag vi skal have ringene på :wink:

:lol: lyder som en god plan søde med ringene :floejt: arrh vi kan ikke ha postbudet render forvildet rundt på syghuset :blink: jaaarh vi vil snart se alle dine DIY , så i gang moster :lol::blush::kiss: vi kan ikke vente mere

0

Del dette indlæg

Etsy-smykker

I går fik jeg hentet smykkerne, og jeg synes de er lidt mere til den blå side end hvad jeg havde håbet på, men de ryger på til brylluppet alligevel :wink: Jeg skal nok ligge billeder op, for det har jeg selvfølgelig taget, men alle mine kabler er kaput :pokey: , så skal lige have fundet et der virker, så jeg kan få overført til Mac'en..

0

Del dette indlæg

Dejligt at smykkerne er kommet - glæder mig til at se dem "rigtigt" - altså på dine "ikke-fotoshoppede-billeder" *g*

Mht. levering af pakker - hvorfor bruger du ikke GLS eller Pakkeposten, hvor det er muligt? Så kan du næsten hente dem på alle tider af døgnet.. Netto/Dansk Supermarked har også sådan nogle afhentningsbokse... ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super sød ide med ikke at sige noget med ringene før dagen i skal have dem på. Det kan jeg godt lide :cheerleader3: Endnu en dejlig, sød og romantisk ting at han kan blive glad for på jeres dag.

Er spændt på at se smykkerne. Øv at de er mere blå end du havde håbet... men glæder mig nu til at se billederne alligevel.... Så find dog det kabel, kvinde :biggrin::lol:

Spændende med præstemødet allerede. Det er også dejligt at det er endnu en ting, der kan krydses af på listen over "to do ting" :loveflag:

0

Del dette indlæg

Så er jeg tilbage efter en "ufrivillig" pause herinde fra.. Jeg er startet i en ny klinik, hvor begge lægesekretærer har været fraværende det sidste lange stykke tid - så ikke nok med nye patienter, "nye" rutiner og oprydning osv., så er det altid hårdt at komme ind og lære en ny jargon, nye læger og sygeplejersker at kende.. Men, min kollega og jeg er ved at have styr på det, så mon ikke jeg kommer herind lidt oftere nu :wink: Derudover har jeg også en lille mand (Ollie) med dårlig mave på 7. dagen - skal have ringet til lægen mandag! + den står på løbetræning hver 2. dag og har snart nået vores mål! På 2-3 uger har jeg tabt 3 kg, så mangler jeg bare lige se sidste fem 😳 Heldigvis er min nye kollega uddannet kostvejleder og jeg er gået all-in på kostomlægning og kan jo se på vægten at dét (og motionen) virker..

Vi skal som sagt allerede snakke med præsten d. 24., men det er pga. ferie og hun ville helst nu i stedet for et par dage før vielsen (og det vil jeg egentlig også gerne) Så selvom det er tidligt, så passer det helt fint :wink: Er der nogle der ved, om de skal have ægteskabserklæringen?

Hanne fra House of Brides ringede i onsdag og MIN KJOLE ER KOMMET HJEM :cheerleader3: Den skal hentes på onsdag kl. 15.45, hvor jeg ENDELIG kan få lov til at prøve den igen efter 7 måneder hvor jeg ikke har set den :o Var der nogen der sagde spændt?! :lol:

Smykkerne kommer lige i et indlæg for sig selv :wink:

Redigeret af Pille
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hvor er smykkerne bare smukke :loveshower::loveshower::loveshower:

lyder til at du har rigeligt at se til pt men husk at pas på dig selv :kiss:håber bettemanden snart er frisk igen

Redigeret af Marie E
0

Del dette indlæg

Tak Marie! Ja, der er go på herhjemme.. På lørdag skal manden polters og lørdagen efter skal jeg i sommerhus med mine veninder og er lidt spændt på om det mon er skalkeskjul for mit polterabend 😉 Hvis ikke, så glæder jeg mig bare til at hygge max med mine fire dejligste tøser ❤️ I uge 28 trækker vi stikket HELT ud og tager i sommerhus med 5 vennepar og alle ungerne - jeg glæder mig ☀️

0

Del dette indlæg

Tak Marie! Ja, der er go på herhjemme.. På lørdag skal manden polters og lørdagen efter skal jeg i sommerhus med mine veninder og er lidt spændt på om det mon er skalkeskjul for mit polterabend Hvis ikke, så glæder jeg mig bare til at hygge max med mine fire dejligste tøser ❤️ I uge 28 trækker vi stikket HELT ud og tager i sommerhus med 5 vennepar og alle ungerne - jeg glæder mig ☀️

lyder helt fantastisk og dejligt at kunne trække stikket ud :wink: Spændende om det er skalkeskjul for din PA

0

Del dette indlæg

Salmer

Nu er der jo ikke længe til vores møde med præsten og i den forbindelse bad hun os om at tænke lidt på salmer og "vi" fandt frem til disse tre i aftes.. (K var ikke til den store hjælp :wink:)

Salme 703: Det er så yndigt at følges ad for to

Salme 705: Vi beder, Herre, for de to

Salme 706: I blev skabt som mand og kvinde

Det er de sange der siger mig mest - er det mon helt henne i vejret? Synes godt nok det er svært, selvom jeg havde http://www.dendanskesalmebogonline.dk ibrug :blink:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer