gybbelgobbel

De uorganiserede - Takkekort!

2,181 posts in this topic

Annonce ♥

Jeg synes godt nok i er hårdt ramt på den front i øjeblikket. Det virker altså ikke helt rimelig. Jeg sender jer mange varme tanker og håber I har den fornødne styrke til at klare jer igennem.

Du får også lige et varmt kram med på vejen :hug:

0

Annonce ♥

Åh nej gybbel. Mange tanker endnu en gag til dig. Det virker så uretfærdigt på de efterladte hver gang en kær går bort. Jeg håber det snart får en ende for jer. :(

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Kæreste Gybbel.. :heart:

Det gør mig virkelig ondt at høre :( Uanset hvor gamle dem vi mister er, gør det satans ondt, når man elsker dem! En kæmpemæssig krammer og mange tanker herfra :bearhug:

Håber det bedste for Thomas' morfar :heart:

0

Det gør mig ondt :( Min egen farfar på 93 er ret nedtrykt efter min farmors død i februar, så jeg går hele tiden med sådan en frygt for at vi også snart skal sige farvel til ham :( Stort kram til dig

0

Annonce ♥

Åh nej da, kan det virkelig bare blive ved? Jeg håber ikke det fortsætter på den måde, det er helt uvirkeligt at I skal blive ramt af så mange dødsfald. Må det stoppe nu, så I kan nå at komme ovenpå igen inden jeres bryllup næste år.

:bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug:

0

Tak alle sammen! Det varmer! Det er simpelthen så ben hårdt.

Dobbeltbrud - jeg håber din farfar holder lidt endnu! :bearhug:

Det er utroligt knusende at miste så mange på så kort tid. Sidst jeg mistede bedsteforældre var det også 3 styks på 4 mdr, man bliver simpelthen så hul og tom indeni til sidst.

0

Annonce ♥

Øv altså :( Hvor er jeg ked af at læse det .. :( Jeg håber da virkelig at det snart vender for jer! Jeg er mundlam, jeg synes godt nok at i har mange tab - kondolere og sender en stor krammer! :hug:

0

Det er utroligt knusende at miste så mange på så kort tid. Sidst jeg mistede bedsteforældre var det også 3 styks på 4 mdr, man bliver simpelthen så hul og tom indeni til sidst.

Det ér hårdt at miste og det skal det på en måde også være, for ellers har man jo ikke elsket :heart: :heart: :heart:

Min kloge mor siger, at dødsfald altid sker 3 af gangen, så nu bør det være slut for jer :bearhug:

0

Tak! :)

Min mor har også altid sagt det med de 3 dødsfald, så jeg håber de har ret og vi får lov til at beholde Thomas' morfar lidt endnu selvom det ikke ser lidt sort ud på den front også. :(

0