roselein

F&M - 4-10-14 - Nu med gang i beretningen igen!

885 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg købte i søstrene grene i sølv. De kostede, jeg tror det var 20 kr. for 10 stks. men det er noget tid siden nu. 6 mdr. sådan ca. Jeg kan ikke forestille mig at de ikke stadig har dem i sortimentet. :biggrin:

0

Del dette indlæg

Hvad med dem og dem ????

Den store kuvert går desværre ikke ned i en spids flap, og jeg har sådan et zilla moment, hvor det SKAL den bare gøre... :oops: Men super sødt af dig og kigge for mig.

Jeg købte i søstrene grene i sølv. De kostede, jeg tror det var 20 kr. for 10 stks. men det er noget tid siden nu. 6 mdr. sådan ca. Jeg kan ikke forestille mig at de ikke stadig har dem i sortimentet. :biggrin:

0

Del dette indlæg

I går var vi en lille tur på inspriationsmesse på Sonnerupgaard. Det var ganske hyggeligt, selvom det blæste en hel del. Der var dog ikke super mange ting, vi fik glæde af, da vi har kagen på plads og vi hverken selv skal sørge for vi eller mad. Men det var nu alligevel ret sjovt.

Efter vi havde været på Sonnerupgaard, så kørte vi et smut hen til Tadre Mølle, der ligger en fem minutter væk i bil. Der er super smukt, så jeg har lidt overvejet, om vi skal have taget billeder der. Det er ikke ret langt fra, hvor vi boede, da jeg var barn, så synes egentlig, at det kunne være lidt sjov.

Er dog bange for, at vi på dagen ikke har tid til at køre derud og tilbage igen :td:

I skal dog ikke snydes for et par billeder.

post-69771-0-83741100-1397829771_thumb.j

post-69771-0-61045200-1397829790_thumb.j

post-69771-0-27415100-1397829816_thumb.j

post-69771-0-97455700-1397829825_thumb.j

post-69771-0-71562200-1397829834_thumb.j

post-69771-0-49431100-1397829846_thumb.j

post-69771-0-48461400-1397829861_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og så lige det sidste billede, der ikke kunne være i den forrige post.

Elsker i øvrigt det væltede træ, ville være så smukt at stille et brudepar foran.

post-69771-0-68899200-1397829977_thumb.j

Redigeret af roselein
0

Del dette indlæg

Uh, tak for inspiration, det kunne da godt være vi skulle et smut forbi der og få taget billeder :wink: Elsker også det væltede træ - roden har næsten form som et hjerte - eller er det mig der er blevet zilla-hjernevasket :tunge:

0

Del dette indlæg

Uh, tak for inspiration, det kunne da godt være vi skulle et smut forbi der og få taget billeder :wink: Elsker også det væltede træ - roden har næsten form som et hjerte - eller er det mig der er blevet zilla-hjernevasket :tunge:

Tænkte lige det samme, da jeg lage billedet op! Synes især det ligner et hjerte fra siden. Men generelt synes jeg, at der er supersmukt i det område, der ligger jo også Aastrup Gods i nærheden.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fed location, hvis I vælger den. I like!! :-)

Mange tak :) Nu må vi se, hvordan vejret arter sig i morgen, men ellers kunne jeg godt forestille mig, at vi skulle ud og kigge locations i Roskilde i morgen :)

Redigeret af roselein
0

Del dette indlæg

Inspirationsbilleder fra Domkirken

Vejret var jo fantastisk i går aftes, så vi kom ud og gå en lille aftentur, naturligvis med kameraet i hånden. Det kom der en heeel masse billeder ud af.

Da der er rigtig mange, jeg synes er gode, så kommer jeg desværre til at billedspamme min tråd helt vildt. Men vil bare gerne have lagt dem ind, så jeg nemt kan finde de bedste igen :)

Da det er mine egne billeder, så kan jeg desværre ikke finde ud af, at skrive ind imellem dem, så jeg beskriver lige udfra, hvilket nr. billedet har i rækken.

#1. Udgangsporten i close-up

#2. Domkirken set skråt forfra, med udgangsporten (jeg regner i hvert fald med, at vi skal den vej ud)

#3. Indgangen til våbenhuset

#4. Domkirken set skråt bagfra

#5. Indgangen til en lille sti, der fører fra Domkirken til Byparken

#6. Domkirken set fra Byparken

Der kommer også lige et par billeder fra Byparken med.

#7. Udsigten fra toppen af Byparken

#8. Søen i Byparken, der er dannet af en kilde

post-69771-0-11837300-1397992008_thumb.j

post-69771-0-80069000-1397992045_thumb.j

post-69771-0-81384100-1397992096_thumb.j

post-69771-0-46506200-1397992166_thumb.j

post-69771-0-36181900-1397992213_thumb.j

post-69771-0-45131900-1397992360_thumb.j

post-69771-0-79340400-1397992440_thumb.j

post-69771-0-68168200-1397992590_thumb.j

post-69771-0-31093800-1397992944_thumb.j

Redigeret af roselein
0

Del dette indlæg

Vikingeskibene

Selvom jeg/vi rigtig gerne vil have nogen af de "klassiske" bryllupsbilleder, med skøn natur og den slags, så er jeg begyndt at tænke på, at jeg egentlig også gerne vil have nogen, der er en lille smule anderledes.

Vi bor meget tæt på vikingeskibsmuseet i Roskilde, og udenfor sejlsæsonen, så er de "aktive" vikingeskibe lagt på land. Det fik mig til at tænke på, at de formentlig ville tage sig ret godt ud på billeder. Så der måtte jeg selvfølgelig også lige ned og tage billeder :)

Det eneste minus er måske, at der næsten altid er mange mennesker.

Hvad synes I? Tror I, at der kan komme fede billeder ud af det?

#1. En af de mange kilder i Roskilde løber ud i fjorden

#2. Den lille "havn" de sætter vikingeskibene ud i

#3. Stavnen på et vikingeskib, der er klar til at blive sat i vandet

#4. Kilden der løber ud i fjorden igen, har en idé om, at det ville se noget så fint ud, hvis vi stod på hver sin side

#5. Stavnen på endnu et vikingeskib

#6. Indgangen til museet, tror det kunne se godt ud med os på trappen

#7. Hjørnet af museet, og udsigt udover fjorden

#8. Domkirken set fra museumsøen

post-69771-0-73479900-1397993558_thumb.j

post-69771-0-95035400-1397993622_thumb.j

post-69771-0-84869100-1397993703_thumb.j

post-69771-0-45939500-1397993787_thumb.j

post-69771-0-87587500-1397993796_thumb.j

post-69771-0-78252500-1397993824_thumb.j

post-69771-0-82842100-1397993885_thumb.j

post-69771-0-81624800-1397993934_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

kunne blive super fede og anderledes billeder på den location :loveshower::loveshower:

Ja, det er det jeg tænker, men i øjeblikket har ca. 1 million forskellige ideer, til hvor vi også liiiige kunne få taget billeder. Begrænsningens kunst er ikke det jeg mestrer bedst.

Elsker dine billeder fra både kirken og vikingeskibene... :loveshower: hvis vi skulle vies i Roskilde skulle vi også have taget billeder der... :a1221: Kirken er simpelthen så smuk, både indeni og udenfor... :)

Jeg er også helt vild med kirken, jeg blev konfirmeret der i sin tid. Vi var lidt i tvivl om vi skulle vælge den i starten, fordi den er så stor, men det er trods alt den kirke, jeg har størst tilknytning til i området, så det endte med, at det blev den, og det har jeg ikke fortrudt et øjeblik siden! Men elsker også at bo i byen, det er noget af det smukkeste, når jeg går hjem fra stationen, og man ved Domkirken får et kig ud over fjorden :) Det er lige til at blive helt glad i låget af.

0

Del dette indlæg

Kørsel og overnatning

Jeg er simpelthen velsignet med verdens bedste far :cheerleader3:

Vi nævnte for et par uger siden, at vi var lidt i tvivl om, hvor vi skulle overnatte i forbindelse med brylluppet.

Oprindelig havde jeg egentlig tænkt, at jeg skulle sove hos mine forældre, men da de valgte at sælge deres enorme hus og flytte ind i noget mindre, så tiltaler den idé mig ikke rigtig længere. Derfor skulle vi finde på noget nyt.

Vi har været i tvivl om hvilket hotel der ville være smartest, da vi også gerne ville sove der på bryllupsnatten, og vi synes det vil være for dyrt at tage en taxa hele vejen ind til Kbh, for at overnatte.

Min far siger så, at han kender nogen på Comwell i Roskilde, og han vil se, om han kan fikse et eller andet. Det tænker jeg ikke videre over, da jeg ikke ved om det kan lykkedes, og der jo er lang tid til alligevel.

Forleden dag ringer han så og siger, at nu har han undersøgt det, og vi kunne få suiten, så hvis vi lige ville kigge på det. Vi skulle ikke tænke på hvad det kostede, det skulle han nok tage sig af :7himmel:

Efter at have kigget lidt på nettet, så blev vi enige om, at det var en rigtig god løsning, og så sagde vi pænt ja tak.

2647649_47_z.jpg

I samme samtale nævnte min far, at han havde snakket med en anden bekendt om blien.

Egentlig havde jeg bare forestillet mig, at vi skulle bruge hans bil, som vi så pyntede, for at holde udgifterne nede. Jeg havde så spurgt min bror, om han så ville køre os.

Egentlig havde jeg godt fornemmet på min bror, at han synes, at der skulle gøres lidt mere ud af det end som så. Han havde i hvert fald gang i, om min far ikke liiige skulle høre ad, om han ikke kunne få fat i en anden bil og videre i den dur.

Men min far havde været ude og undersøge, hvad man kunne få af biler, og vendte tilbage med en Volvo 444 og en Maserati quattroporte. Han skulle bare lige høre, om det var noget mere limousine-agtig vi var ude i, for så ville han da lige undersøge det også.

Jeg vendte den med H2B, som vist egentlig var mest til den gamle Volvo (til min store overraskelse), men det endte vist med at blive til, at min far fik lov til at vælge (ved at det vil gøre ham meget glad :) ) Lige et par billeder af mulige biler :)

volvo-pv-444-l-08.jpg

Den originale reklame

volvo-pv444-e-01.jpg

Hvordan den kunne se ud i dag.

2009_Maserati_Quattroporte_Sport_GT_S.jp

Maseratien

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Ej hvor er det lækkert!!! :lol:

Mega fedt for jer! :7himmel:

Ja, jeg blev også bare så glad, da han ringede :))

:loveshower: hvor fantastisk lækkert :loveshower:

:)

Superlækkert med hotel, og bilerne er da noget så fine!

Jeg tror egentlig også, jeg ville vælge Volvoen. Den er sådan lidt klassisk på den fede måde :biggrin:

Ja, jeg er også ret vild med den. Jeg er lidt en Volvofanatiker :blush: Min far har faktisk kun ejet en bil, der ikke var en Volvo (og da han er lidt en bil tosse, så har han haft maaaange biler gennem tiden), og den kastede jeg faktisk op i som barn :floejt:

Prøver at overtale min H2B til, at vores første bil skal være en Volvo :lol:

0

Del dette indlæg

Ej hvor er det lækkert!!! :lol:

Mega fedt for jer! :7himmel:

Ja, jeg blev også bare så glad, da han ringede :))

:loveshower: hvor fantastisk lækkert :loveshower:

:)

Superlækkert med hotel, og bilerne er da noget så fine!

Jeg tror egentlig også, jeg ville vælge Volvoen. Den er sådan lidt klassisk på den fede måde :biggrin:

Ja, jeg er også ret vild med den. Jeg er lidt en Volvofanatiker :blush: Min far har faktisk kun ejet en bil, der ikke var en Volvo (og da han er lidt en bil tosse, så har han haft maaaange biler gennem tiden), og den kastede jeg faktisk op i som barn :floejt:

Prøver at overtale min H2B til, at vores første bil skal være en Volvo :lol:

Haha, så er det jo meant to be med en Volvo både til brylluppet og som privatbil :lol:

0

Del dette indlæg

Ej hvor er det dejligt! Sikke en sød far du har:)

Ja, blev super glad, så er der lige et par ting mindre at tænke på :) Jeg synes som regel også, at han er verdens bedste far :heart:

Haha, så er det jo meant to be med en Volvo både til brylluppet og som privatbil :lol:

Jep :biggrin: Er faktisk gået så langt som til at sige, at hvis jeg skulle dø uventet, så har H2B bare at sørge for at rustvognen bliver en Volvo :lol: Lidt morbidt, men stadig...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer