1,432 indlæg i dette emne

Åh, kan jeg mon tigge en skabelon til badgene?

Ih det kunne du godt, hvis det ikke var fordi jeg har slettet den igen, desværre :unsure:

Men det var super nemt, jeg googlede polkaprikker og så skrev jeg bare tekst i en tekstboks, satte en cirkel om, klippede ud og sendte til Carina :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ih det kunne du godt, hvis det ikke var fordi jeg har slettet den igen, desværre :unsure:

Men det var super nemt, jeg googlede polkaprikker og så skrev jeg bare tekst i en tekstboks, satte en cirkel om, klippede ud og sendte til Carina :lol:

Ok, takker :thumbsupsmileyanim: - hvor store lavede du dem?

0

Del dette indlæg

Efter endnu en køretur endte vi tilbage i Skive på det lokale paintball og go-kart center. Her stod den på paint ball, go-kart ræs og levende bordfodbold. Vi startede med paintball, og vi var allesammen mega nervøse for at blive ramt, det var simpelthen så skægt :lol: Jeg blev ramt én gang på underarmen, og som trofæ har jeg nu et stort flot blå mærke :biggrin: Håber det når at forsvinde til brylluppet :blink:

Her er lige et ømt billede af mig i min flotte dragt:

post-48514-0-55989200-1335898318.jpg

Lige som vi var ved at være færdige med paintball kom Anders og alle hans venner ud fra et telt hvor de havde spillet levende bordfodbold. Jeg vidste godt at vores polterabends skulle være den samme dag, men det var lidt sjovt at rende ind i hinanden derude og dejligt lige at få et lille kys. :fløjt:

Anders dag indeholdt voksning (av av av siger jeg bare :huh: ), paintball, "vinterbadning", og vidst noget med indspilning af en sang, som det ikke var meningen jeg skulle vide noget om :rolleyes:

Efter paintball var det tid til go-kart :thumbsupsmileyanim: Det er bare så skide sjovt, og alles konkurrencegen var sat i højeste gear. Behøver jeg sige at mit hold vandt? :tunge:

0

Del dette indlæg

Ok, takker :thumbsupsmileyanim: - hvor store lavede du dem?

Mener jeg lavede cirklerne ca. 4-5 cm., det var det jeg fik besked på af Carina :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mens vi fik lidt frokost kom pigerne med gaver. De havde hver i sær taget en ting med, som symboliserede hvordan jeg kendte dem. De havde været vildt kreative, og jeg fik nogle søde gaver.

post-48514-0-76122100-1335899442.jpg

Efter lidt frokost gik turen til sidste aktivitet som var levende bordfodbold. Jeg syntes det lød total fesent, men hold op hvor var det bare sjovt! Banen var lavet med en høj oppustelig kant rundt om, og på tværs lå lange pæle som vi hver især blev spændt fast til med bælte rundt om maven, og så gjaldt det ellers bare om at få bolden i mål. Vi grinede så meget at jeg fik helt ondt i maven :lol: mens vi spillede sad der et herre-selskab på nogle bænke ved siden af og ventede på deres næste aktivitet. Pludselig kommer 3 af dem flyvende ind på banen HELT nøgne og streaker ned gennem banen. Alle stod bare med åben mund og polypper og vi var færdige af grin. Det var så uventet og så sjovt, og så er det da ikke helt dårligt med sådan en gang gratis strip :griner:-

Jeg har desværre ingen billeder af strip og fodbold så det må i tænke jer til :blush::lol:

Da vi var færdige med fodbold tov vi hjem til min venindes gård hvor der var sat telt op i stalden og dækket op til fest.

Efter et bad kom alle drengene, og så var der ellers mad og hygge for alle pengene.

post-48514-0-60180900-1335899256.jpg

I mangel på billeder fra festen må i lige nøjes med et af vores lækre dessert. :metteholm

Alt i alt var det en super hyggeligt, sjov og dejlig dag. Alting var lavet i præcis min (og Anders's) ånd, og vi er så taknemmelige over at have SÅ gode venner og veninder. Nu glæder vi os bare endnu mere til brylluppet, som der nu kun er 11 dage til. Wooop :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Ejjjj, hvor er det nogle fede og beskrivende billeder (jeg synes også, det er en skøn zilla i cowboyhat og rød elefanthue) - man kan virkelig fange stemningen. De har da virkelig ramt dig godt (og der mener jeg ikke de blå mærker, he he) :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder som en dejlig dag! :) Total sjovt! Og du er da for lex i paintball outfittet! :D haha.

Mon ikke vi får det de har indspillet at høre til brylluppet! Det skal sgu nok være et godt grin. I følge Allan er det hvertfald et ret klogt karriere-move af Anders, at han ikke satser på at slå i gennem som sanger. Hehe :D

0

Del dette indlæg

Mon ikke vi får det de har indspillet at høre til brylluppet! Det skal sgu nok være et godt grin.

Det plejer sådanne indslag at være så hvis du eller nogle af de andre gæster kan skaffe det, er det helt fint .... Det er de færreste brude og gomme, der ligesom JWE herindefra, selv kommer og beder om at få spillet deres polterabend sang(e) ved bryllupsfesten :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skønt at høre, om en tilfreds brud (og brudgom) i forhold til polterabend, der findes åbenbart alt for mange polterabends som går lidt anderledes end man havde håbet.

Det ser vildt sjovt ud, men nu er jeg jo også hestepige, og hvem vil ikke synes om, at få lov at prøve de rigtig gode heste, det er da altid et hit.

Jeg tror faktisk også, at jeg har regnet ud hvornår jeg skal afsted - og de nærmeste piger har virkelig "lagt i ovnen" til en sjov dag, som de udtrykker det.

0

Del dette indlæg

Lyder som en helt fantastisk dag! :) også dejligt med lidt positiv polter-læsning herinde på foraet :fløjt: haha. Og syns godt snart, at det må blive bryllupdag .... glæder mig helt vildt meget til at se billederne af dig i kjole osv! :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lyder som en helt fantastisk dag! :) også dejligt med lidt positiv polter-læsning herinde på foraet :fløjt: haha. Og syns godt snart, at det må blive bryllupdag .... glæder mig helt vildt meget til at se billederne af dig i kjole osv! :)

Du har helt ret, vi trængte til en god polter-oplevelse herinde. (selvom jeg må indrømme at man selv i stor stil er med til at gøre dagen god! :rolleyes: )

Tak for alle jeres søde kommentarer, det var virkelig en fed dag, til jer har har polterabend til gode kan jeg kun sige GLÆD JER. :lol::thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Skørt.

I fredags skulle min mor og jeg prøve kjolen med mit 6 rings skørt under. Holy crap der er meget fyld i sådan et :blink:

post-48514-0-09224400-1335977235.jpg

Kjolen kom til at bevæge sig ligesom en klokke, men den fik også alt for meget fyld i første omgang. Vi fjernede en eller to ringe, og gjorde de andre ringe mindre. Det hjalp rigtig meget:

Slettet

Kjolen kommer virkelig til sin ret her, med roserne på skørtet der giver en super fed effekt.

Der var stadig en lille smule "klokke" effekt, men det tror jeg desværre ikke vi kan fjerne helt når kjolen skal have så meget fylde for at blive løftet ordentligt fra jorden. Tror kun man lægger mærke til det hvis man ved det, og det vigtigste er at jeg ikke behøver nye sko alligevel :thumbsupsmileyanim:

Jeg ved det, i tænker "hvorfor vil hun ikke have nye sko? :huh: ", men jeg er så glad for mine bling sko, jeg ved at jeg kan gå i dem hele dagen + vi sparer 500 -1000 kr. (og det er Anders ret glad for :biggrin: ).

Mine kjoler hænger i øjeblikket hjemme ved min mor, og venter på at det skal blive d. 12 maj. Når jeg er hjemme elsker jeg lige at stikke hovedet ind for at se om de stadig er smukke. De glimter hver gang jeg ser på dem :7himmel:

post-48514-0-60974300-1335978080.jpg

Redigeret af Andemone
1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fedt at læse om en PA, som bare er helt i brudens ånd :thumbsupsmileyanim: Det lyder til at have været en sjov og indholdsrig dag :rolleyes:

Og klokke... nej... det synes jeg i hvert fald ikke... den kommer virkelig til sin ret med det skørt under... meget meget smuk :a1221:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer