agnete79

9. maj 2015 - Endelig frue

569 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Ihh, hvor er det altså spændende.. Jeg skal i kgs. have på lørdag kl. ca. og vi skal overraske min veninde med cykeltaxa - som allerede er pyntet efter et bryllup... Måske er det jeres? :biggrin: Jeg har sagt det før, og jeg siger det igen, jeg glæder mig SÅ meget til at ønske dig og manden tillykke herinde på lørdag og se billeder og høre om jeres store dag :loveflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Kæmpe stort og hjerteligt tillykke med brylluppet...

Har lige læst op på de sidste sider og hold da op, hvor lyder I bare super klar. Håber I får en helt fantastisk og uforglemmelig dag. Jeg glæder mig meget til at høre om den og måske endda se lidt billeder af det smukke brudepar.

Masser af lykønskninger fra Muldebeerg ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er kommet lidt sent ind i din tråd og kan se at jeres store dag var i lørdags - og til kæmpe lykke med det... Jeg har lige mast mig ned over din tråd, da den indeholder super fin inspiration - håber det er ok?

Du så skøn ud i din smukke kjole og jeg er vild med jeres kærenes, invitationer, dyr og alt det andet... Det har tilsyneladende stor og afgørende betydning at der er en rød tråd gennem festen og dagen.

Endnu engang tillykke med brylluppet... Glæder mig til at se lidt flere billeder ☺️

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer