GiftesTilMaj

12 maj 2012 er det endelig vores dag. One year after

692 indlæg i dette emne

Ikke nødvendigvis. Har bare set at i USA specielt er der nogle der får lavet mere afslappede billeder dagen efter (eller lidt tid efter).

Nå ja... :rolleyes: Det kunne man selvfølgelig....årh jeg hader bare at få taget billeder, så det er nærmest en pine for mig allerede det vi har aftalt med Tina. Men det kunne være fedt hvis man fik sådan en billedebog af hende...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville klart vælge større fotopakke, billederne er så skønne at have bagefter, vi valgte selv en stor pakke og det er vi så glade for. Derudover kunne man jo også bruge nogen af pengene på Bryllupsrejsen :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vildt :lol: Og jeg kan godt følge 'problemet', når man har skåret ned, men stadig bare er rigtig glad for alt det man har valgt :) Spændende hvad I får dem brugt til... tæller en fed bryllupsrejse senere ikke som bryllup?? :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor lækkert for jer :thumbsupsmileyanim:

Som de andre og du selv er inde på, så ville jeg udvide fotopakken og så ville jeg bruge resten til en lækker bryllupsrejse senere på året, hvis altså de "må" bruges senere. Men hvis i ellers er tilfredse med de løsninger i har fundet frem til, er der så ikke noget af det i ikke har betalt endnu, hvor i så kunne bruge pengene fra dine forældre til at betale med, så kan i gemme dem i selv har sparet op og bruge på noget andet (huskøb? istandsættelse af hus, ny bil eller hvad pokker man nu kunne få brug for senere :) )?

0

Del dette indlæg

Mine forældre har som ved et trylleslag fået solgt deres hus og de vil gerne give et "lille" tilskud til vores bryllup på 25.000,- :loveshower: :loveshower: :loveshower:

Vores luksusproblem er faktisk nu at vi ved ikke lige hvad vi skal bruge dem til :blink: Vi har jo skåret en del fra og været super tilfredse med resultatet - så lige umiddelbart mangler vi dem ikke...Så hvad syntes I nogle af dem skal bruges til ? Og nej det skal ikke være 150 favorbokse til receptionen eller personlige chokolader :tunge: Men jeg tænker...skal fotopakken med Tina Liv udvides ? Skal vi have levende musik under middagen ? Skal der serveres bedre vine ??

Ihhh en dejlig gave!!!

Jeg kender en som har det FEDESTE band!

De hedder Ud I Det Blå og spiller gamle danske 80'er numre (og også noget som er lidt nyere).

De er super gode til at få fat i publikum og forsanger(inden?) Nanamarie (som jeg kender) har bare den FEDESTE stemme!!!

Der er et link til dem her

Redigeret af Stine85
0

Del dette indlæg

Sikke en lækker gave at få... :cheerleader3: Jeg ved med mig selv, at jeg ville bruge dem på ekstra billeder fra dagen og evt. trash the dress billeder, noget musik til festen. Og så ville jeg bruge resten (hvis der var nogen tilbage) på selvforkælelse i form af en bryllupsrejse, når studierne tillader det :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja enten som du selv foreslår, udvide jeres fotografering, musik eller transport. Jeg tænker så også bryllupsrejsen, har I tænkt på denne?

Vi har valgt ikke at tage på bryllupsrejse i maj fordi jeg er under uddannelse og skal ikke være for meget væk fra undervisningen i maj. Jeg har i smug bestilt et lille ophold til os og det bliver vores "rejse". Men kunne da bestemt bruge en del af pengene som tilskud til en senere bryllupsrejse :biggrin:

Helt forståeligt med uddannelse og bryllupsrejse, men så synes jeg da helt bestemt som du selv også skriver, at I kan tager afsted på et andet tidspunkt hvor det passer bedre ind. Der er jo ingen der siger hvornår man skal tage på bryllupsrejse :)

Noget jeg tænkte på I må måske kunne overveje, var fx bryllupsnatten - hvor skal den finde sted henne? Eller så kunne i overveje en videofotograf eller en til at komme og synes i kirken. Eller noget helt andet, lade pengene gå til hus, hvis I ikke har dette.

Følg min planlægningstråd her

348g8i.png

Redigeret af sgplcamilla
0

Del dette indlæg

Hvor er jeg bare ked af at høre det med din mor :( krydser alt jeg kan for at den er godartet!! Sikke en smuk kjole, men ja et stort smukt slæb, som er til for at gøre det hele lidt mere besværligt ;) Ej hvor lækkert med ekstra penge, tror jeg ville vælge at få nogle ekstra billeder og måske en længere bryllupsrejse :) men det er ihvertfald et dejligt problem ikke at vide hvad pengene skal bruges på, de kan jo også spares op, hvis der er noget andet i gerne vil have :)

0

Del dette indlæg

Min mor har fået svar i dag og det ER kræft. Ikke alene i de lymfeknuder som vi kunne se var hævet på scanningen, men de har sat tråde om bag ved hende mave :boohoo: Så vores bryllup er altså sat på standby for jeg kan slet slet ikke finde ud af at skulle arrangere noget som helst festeligt !!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv øv øv øv hvor træls.... Sikke en kedelig besked at få, det er aldrig sjovt når det rammer. Håber det bedste for hende, og at du snart får lysten tilbage til at arrangere jeres bryllup igen... Du skal lige have en masse kram og kys med på vejen, for det har du brug for på sådan en træls dag....

:bearhug::hug::kiss::bearhug::hug::kiss:

0

Del dette indlæg

Det er jeg godt nok meget ked af at høre :( Det er hårdt for en familie når den bliver ramt at den sygdom.....og der er desværre snart en fam. der ikke er ramt af det på den ene eller anden måde.......ved godt det ikke er en trøst........men hader virkelig den sygdom.... :(

Håber man hurtig finder ud af hvad der skal ske med hende......kemo....operation....eller ????

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer