1,432 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Tillykke, hvor fedt!! Jeg har booket en tid med hende den 20. maj og glæder mig også vildt meget. Hehe, alle BK brude stifter næsten bekendtskab med Tina på et tidspunkt:-)

2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hjerteligt tillykke med gevinsten hvor du får æren af at ryste popo'en foran mig :bunny_4::b223:

Jeg er desværre låst ude af vindertråden, derfor får du en hilsen fra mig her!

Glæder mig til at grine lidt sammen med dig :)

:cheerleader3:

Tak søde Tina, jeg skal ryste alt hvad jeg kan. Glæder mig sådan

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har forresten taget en stor beslutning. Efter at jeg fik ideen med at lave cupcakes ved siden af bryllupskagen, foreslog jeg Anders at vi da bare kunne lave hele kagen af cupcakes, og så spare lidt af de 4000,- kr som bryllupskagen koster. Jeg foreslog det faktisk lidt i sjov, men Anders kom dagen efter og sagde at han synes det var en super idé, så nu skal jeg lave cup-bryllups-cakes!

Jeg har allerede eksperimenteret lidt med forskellige smage, igår fik Anders en masse kager med til møde på arbejde:

post-48514-0-42463800-1330669931.jpg

post-48514-0-73651000-1330669954.jpg

post-48514-0-68145600-1330669984.jpg

post-48514-0-53593900-1330670000.jpg

Og lige et par smagsprøver til mig :) Jeg bagte to slags muffins, og lavede 3 forskellige frostings, så vi kunne smage lidt af hvert. Det blev til appelsin og marcipan muffins, og hindbær, appelsin og chokolade frosting.

post-48514-0-62309900-1330670015.jpg

Lavede også en prøve sidste weekend, bare til Anders og mig så vi rigtig kunne smovse :metteholm

Der blev det til solbær muffins med den lækreste vanilje flødeost frosting. Uhm!

post-48514-0-09661500-1330670239.jpg

post-48514-0-75177400-1330670269.jpg

post-48514-0-51873000-1330670294.jpg

De var SÅÅ gode :smiley-eatdrink026::thumbsupsmileyanim:

1

Del dette indlæg

Fra Sarahskager.dk :

Marcipan cupcakes med hindbærfrosting.

Blåbær cupcakes med flødeost frosting.

(skal lige sige at jeg ikke puttede citron i frostingen, men det manglede bestemt heller ikke)

Fra cupcakesopskrifter.dk :

Appelsin cupcakes

På samme side er der også en opskrift på appelsin frosting, men den var ikke særlig god.

Jeg skal have eksperimenteret lidt mere med at tilsætte smag til flødeost frostingen, for det er klart den der smager bedst og har den lækreste konsistens.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Okay jamen jeg følger spændt med på dine forsøg :D haha ..... jeg er jo en klovn i et køkken, så stoler blindt på andres experimenter, da der er langt større chance for, at de faktisk rammer hvordan det burde smage end mig selv :lol: - jeg kan aldrig lavet noget 2 gange, der smager ens :S Er vist bare ik født i et køkken .... jeg blir også altid den vildeste bitch, når jeg skal lave mad, fordi jeg blir mega stresset, haha ....

men takker for opskrifterne!! :)

Redigeret af MariaSchmidt
0

Del dette indlæg

Mmmmmm :metteholm Jeg kan ikke rigtig komme ind på hende Sarahs side, men jeg satser på, at det bare er et midlertidigt problem, for dem med blåbær og flødeostcreme, de lyder klart som nogle, jeg er nødt til at have til min reception :smiley-eatdrink026:

0

Del dette indlæg

Sarahkager er en skøn side - lavede bananmuffins og oreos i sidste weekend :metteholm

Og tillykke med præmien ved Tina Liv - glæd dig, det er en spændende og anderledes oplevelse!! Og nogle super duper fede billeder der kommer ud af det :b223:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhm de cupcakes ER bare så gode, glæder mig til at servere dem for alle gæsterne. Håber at jeg i næste uge kan få kigget på lidt undertøj til photoshoot, nogle inputs til hvad man kan bruge ud over lingeri?

Og så har jeg fået styr på hår og makeup. Min søde veninde har sagt ja til at lægge makeup, hun er rigtig dygtig, og jeg har sat hende i gang med at øve sig. Vi satser på at ramme noget meget lig den makeup Bella Swann havde på i Twilight:

post-48514-0-85034700-1331134966.jpg

post-48514-0-20835600-1331135026.jpg

Hvis der er andre der er interesserede i det samme look, så har jeg fundet en tutorial her.

Og så har jeg fået bestilt frisør :lol: Min sorte frisør kunne desværre ikke, så jeg har i stedet bestilt tid hos Anette fra Hårkompagniet i Skive. Det var der jeg blev klippet da jeg boede i Skive, og min mor kommer der stadig, og Anette er så sød og dygtig så det glæder jeg mig til. Jeg skal ikke have lavet prøveopsætning, men ugen før tager jeg lige på besøg og viser billeder og forklarer hvad jeg har i tankerne så hun kan forberede sig lidt. Skønt med et par poster mere der er done :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Andemone
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Endelig er der kommet styr på kørslen også!

Min venindes far har en super lækker Morris Minor som hun skal køre os i på dagen:

post-48514-0-79636000-1331292551.jpg

(Billedet er af en lignende bil fundet på google, den vi skal køre i er i samme farver og det hele dog med rattet i venstre side :lol: )

Den er så fin, måske lidt lille i forhold til hvad man ellers ser, men vi har ikke noget imod at sidde tæt og så er det en post hvor vi har sparet 1200-2000,- hvis man ser på hvad bryllupskørsel ellers koster. :cheerleader3:

Det passer i øvrigt fint at det er min veninde der skal køre os, for hun skal alligevel med ud og hjælpe til ved fotograferingen og nu har vi hende ved hånden hele tiden :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Andemone
1

Del dette indlæg

Super fed og sød bryllupskørsels bil! Det er god stil synes jeg - de er bare SÅ fine :cheerleader3:

Håber der bliver plads til jer begge og kjolen - for der er ikke meget plads i sådan en :rolleyes: (Jespers forældre har også en)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer