namibianbride

Bryllup II - Havefest i Danmark - invitationer

735 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Haha, ja nu er det ved at være tid. Har været på ferie med familien her de sidste par dage så har slet ikke haft tid til at være på BK, har et par opdateringer, men dem må i altså lige vente med :lol:

- mere noget rispose halløj, det sidste skilt, aktivitetsbog osv.

Men syntes det kræver lidt mere og også billeder.

Nerverne lige nu har det fint, er overhovedet ikke nervøs, men det når da måske nok at komme, der er jo stadig lige endnu en dag tilbage! I morgen skal vi på rådhuset kl 10.00 og derefter har vi lige nogle småting der skal klares inden vi skal på feststedet og gøre klar :happy:

Der kommer jo nok desværre lige til at gå et par dage inden billeder og beretning, så der må i vente spændt :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

2 dage!!! uhhhh :fløjt:

Allerede nu vil jeg gerne ønske stor tillykke med ægteskabet ()()

- jeg får givetvis ikke tid til at være på BK i morgen og lørdag (meeen lad os nu se..), så vil gerne sige det på forhånd :)

PS jeg ved altså ikke om det "bringer uheld" at skrive det før tid?

0

Del dette indlæg

Tillykke med lige om lidt (har ikke lige styr på tidsforskellen!?) :cheerleader3::denmarkflag: :denmarkflag: :denmarkflag:

Håber alt går fredeligt på rådhuset, og de sidste forberedelser ligeså :)

Det kan godt være du ikke har nerver på - men jeg har også nok sommmerfugle i maven på dine vegne for os begge to :hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tusind tak for alle jeres søde hilsner både fredag og lørdag! Det varmer :happy:

Til soExited, så er der aldrig mere end 1 timesforskel men om den er lige på eller om vi er en time foran/bagud afhænger af sommer/vintertid, lige nu er vi en time foran DK :lol:

0

Del dette indlæg

Vi er nu hjemme igen, vi var tilbage fra bryllupsrejse meget sent torsdag aften og så har vi brugt weekenden i Windhoek hvor vi har sagt farvel til familie og fået shoppet nye møbler til lejligheden!

Men bryllupsrejse kan i læse mere om i beretningen jeg laver NU! :lol:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer